Baton lodowy Snickers® Nie rozczarujesz się!
Wystartowała szeroko zasięgowa kampania batonów lodowych, w której marka Snickers® pomaga przywołać lato i przypomina o spełnionej obietnicy smaku i jakości swojego lodowego portfolio.
Kiedy za oknem świeci słońce, a na biurku piętrzy się stos dokumentów, tęsknota za wakacjami rośnie. W tej sytuacji baton lodowy Snickers® pomaga przenieść się myślami do ulubionego miejsca i poczuć smak lata w każdej sytuacji. Na YouTubie i w social mediach już w lipcu konsumenci będą mieli okazję zobaczyć krótkie spoty reklamowe w urlopowym klimacie.
W telewizji Snickers® występuje w roli trzeciego bohatera romantycznej historii, w której dwójka młodych ludzi całuje się po raz pierwszy. Jak wiadomo, pierwsze razy nie zawsze są tak wspaniałe, jak podpowiadała wyobraźnia. Na szczęście są też takie rzeczy, które nie rozczarowują. Jak baton lodowy Snickers®.
Batony lodowe to format proponowany przez firmę Mars Polska, który zyskuje w Polsce co raz większą popularność. Ich wyjątkowa forma to doskonała jakość od pierwszego do ostatniego kęsa – nie ma potrzeby wgryzania się w sam środek albo wyczekiwania porcji czekolady. Baton lodowy to pełnia smaku w każdej warstwie.
Fani batonów Snickers, Twix i Bounty, którzy poszukują chwili wytchnienia w upalne dni, znajdują spełnioną obietnicę smaku w ich lodowych odsłonach. Batony lodowe Snickers, Bounty i Mars dostępne są również w opakowaniach zbiorczych.
Za stworzenie spotu reklamowego odpowiedzialna jest agencja BBDO NY, a za jego adaptację Eg+. Za zakup mediów odpowiedzialny jest Essence Mediacom.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.