Komunikaty PR

Blue City podąża za trendami

2023-05-23  |  19:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Ostatnie lata mocno doświadczyły centra handlowe i postawiły przed zarządzającymi zupełnie nowe wyzwania.  

- Utrzymanie dobrego footfallu oraz ciekawego tenant miksu to obecnie nie lada wyzywanie.  Trzeba cały czas obserwować rynek i trendy. Być otwartym na zmiany i nowe rozwiązania – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. z o.o.

Klienci kupują inaczej

Blue City już w ubiegłym roku potwierdziło, że odwiedzalność centrum wróciła do tej z 2019 roku, który był rekordowy w przedpandemicznej historii centrów. Okazało się, że może być jeszcze lepiej.

- Obecnie mamy ponad 10 proc. większą liczbę odwiedzających, niż w analogicznym okresie 2019. Jednak zakupy klientów są nieco inne. Wysoka inflacja spowodowały, że klienci przewartościowali swoje potrzeby i ostrożniej podejmują decyzje zakupowe. Stali się bardziej pragmatyczni, zwracając uwagę przede wszystkim na stosunek ceny do jakości – mówi Yoram Reshef.

W odpowiedzi na ten trend centrum zaprosiło do grona najemców sklepy value retailers oraz ulepsza ofertę o nowe marki i remodelling istniejących konceptów. 

Zmiany w doborze najemców

Blue City nie narzeka na zainteresowanie firm, które chciałyby tu wynająć lokale. W ubiegłym roku pozyskało 13 nowych najemców, którzy w sumie wynajęli 4 600 mkw. W tym roku otworzyły się dwa nowe sklepy: Molton i Flying Tiger Copenhagen, kawiarnia Green Cafe Nero i pierwsza w Polsce restauracja sieci Master Burger. Trwają przygotowania do otwarcia dużego salonu HalfPrice oraz salonu Sports Direct (w miejscu byłego sklepu Go Sport).

- Konsekwentnie budujemy oryginalny, jakościowy oraz zdywersyfikowany portfel najemców, tak aby w Blue City każdy klient znalazł coś dla siebie. Mamy salony znanych i lubianych marek z każdej branży - modowej, kosmetycznej, sportowej, dziecięcej, wnętrzarskiej
 i AGD/RTV. Klientów do naszego centrum przyciąga również wyjątkowa oferta rozrywkowa, a także organizowane przez nas wydarzenia. Wszystko to przyciąga klientów, budując ich wyjątkowe doświadczenia, a najemcom pozwala wypracować dobre obroty – mówi Yoram Reshef.

- Dbamy o współpracę z najemcami i utrzymujemy z nimi partnerskie relacje. Dzięki dobrej znajomości ich strategii rozwoju, potrzeb i możliwości, możemy planować zmiany dotyczące relokacji, powiększania lokali czy wprowadzania do centrum nowych marek – dodaje Anna Gut, kierownik ds. wynajmu w Blue City.

W Blue City na przestrzeni ostatniego półrocza lokalizację zmieniło 3 najemców. W ciągu najbliższych miesięcy zaplanowano relokację kolejnych dwóch. Remodelling przeszły sklepy CCC, Rossmann, Crocs oraz cukiernia Cieślikowski.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.