Blue City podwójnie nagrodzone w konkursie EuropaProperty CEE Retail & Marketpla
Communication Unlimited
ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl
Yoram Reshef, wiceprezes Centrum Handlowego Blue City, który zarządza nim od 2004 roku, został uhonorowany nagrodą za całokształt działalności. Blue City doceniono w kategorii Ultimate Retail Destination za ofertę jedzenia, mody i rozrywki.
EuropaProperty po raz 15. przyznała nagrody w ramach konkursu CEE Retail & Marketplace, największego i najważniejszego corocznego konkurs dedykowanego branży handlu detalicznego. Jury złożone z profesjonalistów branży oceniło najlepsze projekty i osobowości z obszaru nieruchomości handlowych w Europie Środkowej i Wschodniej, a monitoring procesu oceniania i głosowania prowadziła firma audytorska EY.
W tegorocznym konkursie Blue City zostało wyróżnione podwójnie.
Praca dla centrów handlowych
Prestiżową nagrodę Lifetime Achievement Award (za całokształt działalności) otrzymał Yoram Reshef, który od lat jest uznawany za jednego z najwybitniejszych specjalistów w dziedzinie rozwoju centrów handlowych. Nadzorował budowę Blue City, a od 2004 roku zarządza nim pełniąc funkcję wiceprezesa zarządu spółki. Wcześniej pracował
w Grupie GTC – był dyrektorem zarządzającym Galerii Mokotów, którą również budował
i komercjalizował. Z branżą centrów handlowych w Polsce jest związany od blisko 25 lat.
- W ciągu swojego życia pełniłem wiele różnych ról zawodowych. Byłem m.in. wojskowym, budowałem osiedla mieszkaniowe i centra handlowe. Jednak cokolwiek się robi, najważniejsze, żeby w życiu być uczciwym człowiekiem. Czasem bywam twardy, ale zawsze staram się być przyzwoity i grać fair. Młodsi menedżerowie często pytają mnie co jest kluczem do sukcesu. Moje motto to: lubić i szanować innych ludzi oraz nauczyć ich znaczenia bardzo ważnego słowa „odpowiedzialność” – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. z o.o
Docenione za ofertę
Blue City otrzymało nagrodę Ultimate Retail Destination doceniającą centrum za ofertę jedzenia, mody i rozrywki.
- Blue City ma mocną pozycję na rynku warszawskich centrów handlowych. Klienci doceniają różnorodność oferty, dużo przestrzeni i wyraźny podział na strefy handlu, gastronomii
i rozrywki – informuje Yoram Reshef.
Blue City było pionierem przemian centrów handlowych w Polsce i odpowiadając na zmieniające się realia rynkowe, jako pierwsze wprowadziło do centrum handlowego wartościową rozrywkę.
- Nasze centrum jest w dobrej kondycji. W styczniu odwiedziło nas o 8 proc. klientów więcej niż w rekordowym pod tym względem 2019 roku. Wciąż urozmaicamy ofertę odpowiadając na potrzeby naszych klientów. Sukces Blue City jest sukcesem całego naszego zespołu, któremu dziękuję za zaangażowanie. Współpraca z Wami jest prawdziwą przyjemnością – mówi Yoram Reshef.
W ubiegłym roku na handlowej mapie Blue City pojawiły się nowe sklepy: Cropp, Rituals, Betty Barcklay, Royal Collection, Re_store oraz Jysk. W tym roku niedawno swój salon otworzyła marka Molton. Wkrótce w centrum klienci będą mogli robić zakupy w Hair Shop, w sklepie Tiger i w salonie Steve Maden. W miejscu Go Sportu powstanie nowy sklep sportowy Sport Direct.
Zmiany zaszły w strefie rozrywki. Nowym najemcą jest salon gier Arcade Bee z 30 automatami do gry, stołami bilardowymi oraz 18-dołkowym polem do Minigolfa 3D) oraz Studio Treningu EMS „MY BODY LAB”. W Inca Play do dyspozycji dzieci i rodziców jest nowa strefa fun climb, czyli 8 ścianek wspinaczkowych o różnych poziomach trudności. W tym roku w centrum pojawi się Green Cafe Nero, a w strefie Food Court swoją pierwszą restaurację w Polsce otworzy sieć Master Burger.
Konkurs CEE Retail & Marketplace organizuje wydawca europejskiego magazynu i portalu EuropaProperty.com.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.