Komunikaty PR

Blue City podwójnie nagrodzone w konkursie EuropaProperty CEE Retail & Marketpla

2023-02-14  |  17:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Yoram Reshef, wiceprezes Centrum Handlowego Blue City, który zarządza nim od 2004 roku, został uhonorowany nagrodą za całokształt działalności. Blue City doceniono w kategorii Ultimate Retail Destination za ofertę jedzenia, mody i rozrywki.

EuropaProperty po raz 15. przyznała nagrody w ramach konkursu CEE Retail & Marketplace, największego i najważniejszego corocznego konkurs dedykowanego branży handlu detalicznego. Jury złożone z profesjonalistów branży oceniło najlepsze projekty i osobowości z obszaru nieruchomości handlowych w Europie Środkowej i Wschodniej, a monitoring procesu oceniania i głosowania prowadziła firma audytorska EY. 

W tegorocznym konkursie Blue City zostało wyróżnione podwójnie.

Praca dla centrów handlowych  

Prestiżową nagrodę Lifetime Achievement Award (za całokształt działalności) otrzymał Yoram Reshef, który od lat jest uznawany za jednego z najwybitniejszych specjalistów w dziedzinie rozwoju centrów handlowych. Nadzorował budowę Blue City, a od 2004 roku zarządza nim pełniąc funkcję wiceprezesa zarządu spółki. Wcześniej pracował
w Grupie GTC – był dyrektorem zarządzającym Galerii Mokotów, którą również budował
i komercjalizował. Z branżą centrów handlowych w Polsce jest związany od blisko 25 lat.

- W ciągu swojego życia pełniłem wiele różnych ról zawodowych. Byłem m.in. wojskowym, budowałem osiedla mieszkaniowe i centra handlowe. Jednak cokolwiek się robi, najważniejsze, żeby w życiu być uczciwym człowiekiem. Czasem bywam twardy, ale zawsze staram się być przyzwoity i grać fair. Młodsi menedżerowie często pytają mnie co jest kluczem do sukcesu. Moje motto to: lubić i szanować innych ludzi oraz nauczyć ich znaczenia bardzo ważnego słowa „odpowiedzialność” – mówi Yoram Reshef, wiceprezes Blue City sp. z o.o

Docenione za ofertę

Blue City otrzymało nagrodę Ultimate Retail Destination doceniającą centrum za ofertę jedzenia, mody i rozrywki.

- Blue City ma mocną pozycję na rynku warszawskich centrów handlowych. Klienci doceniają różnorodność oferty, dużo przestrzeni i wyraźny podział na strefy handlu, gastronomii
i rozrywki  –
informuje Yoram Reshef.

Blue City było pionierem przemian centrów handlowych w Polsce i odpowiadając na zmieniające się realia rynkowe, jako pierwsze wprowadziło do centrum handlowego wartościową rozrywkę.

- Nasze centrum jest w dobrej kondycji. W styczniu odwiedziło nas o 8 proc. klientów więcej niż w rekordowym pod tym względem 2019 roku. Wciąż urozmaicamy ofertę odpowiadając na potrzeby naszych klientów. Sukces Blue City jest sukcesem całego naszego zespołu, któremu dziękuję za zaangażowanie. Współpraca z Wami jest prawdziwą przyjemnością – mówi Yoram Reshef.

W ubiegłym roku na handlowej mapie Blue City pojawiły się nowe sklepy: Cropp, Rituals, Betty Barcklay, Royal Collection, Re_store oraz Jysk. W tym roku niedawno swój salon otworzyła marka Molton. Wkrótce w centrum klienci będą mogli robić zakupy w Hair Shop, w sklepie Tiger i w salonie Steve Maden. W miejscu Go Sportu powstanie nowy sklep sportowy Sport Direct.

Zmiany zaszły w strefie rozrywki. Nowym najemcą jest salon gier Arcade Bee z 30 automatami do gry, stołami bilardowymi oraz 18-dołkowym polem do Minigolfa 3D) oraz Studio Treningu EMS „MY BODY LAB”. W Inca Play do dyspozycji dzieci i rodziców jest nowa strefa fun climb, czyli 8 ścianek wspinaczkowych o różnych poziomach trudności. W tym roku w centrum pojawi się Green Cafe Nero, a w strefie Food Court swoją pierwszą restaurację w Polsce otworzy sieć Master Burger.

Konkurs CEE Retail & Marketplace organizuje wydawca europejskiego magazynu i portalu EuropaProperty.com.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw Biuro prasowe
2024-07-01 | 12:15

Żabka Jush testuje rajdową prędkość dostaw

Lite e-Commerce, start-up będący właścicielem Żabki Jush, sięga po kolejne rozwiązania mające na celu przyspieszenie obsługi i zwiększenie satysfakcji klientów. Kierowca rajdowy w
Handel Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę
2024-07-01 | 11:50

Żabka w plenerze? Mobilne sklepy ruszają w Polskę

Mobilna Żabka to jeden z innowacyjnych konceptów sieci Żabka, który od kilku lat jest obecny na wydarzeniach w całym kraju. W 2023 roku były to aż 44 dni wyjazdowe, podczas
Handel Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę
2024-06-27 | 15:10

Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę

W 2017 roku Organizacja Narodów Zjednoczonych ustanowiła 27 czerwca Międzynarodowym Dniem Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP). Warto przy tym wspomnieć, że

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Przyspieszają prace nad zmianą ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Nowe przepisy mają wejść w życie na początku 2025 roku

Ministerstwo Finansów kończy prace nad nowymi przepisami dotyczącymi finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Po prekonsultacjach ze stroną samorządową wkrótce prace nad projektem ustawy zostaną wpisane do prac rządu. – Robimy wszystko, żeby przepisy weszły w życie z początkiem przyszłego roku – mówi Hanna Majszczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów. Reforma jest konieczna, bo sytuacja finansowa samorządów pogorszyła się znacząco w ostatnich latach, głównie z powodu niekorzystnych zmian podatkowych. O ile w 2018 roku tylko 2 proc. JST prognozowało deficyt operacyjny, o tyle w 2023 roku była to już ponad połowa.

Konsument

Wypełnianie dokumentacji to nawet dwie trzecie czasu pracy lekarza. Inteligentne cyfrowe narzędzia zaczynają to zmieniać

Choć wykorzystanie cyfrowych narzędzi w opiece zdrowotnej rośnie, to wciąż papierologia jest zmorą dla personelu medycznego. Podobnie jak obowiązki administracyjne. – W zależności od specjalizacji wypełnianie niezbędnej dokumentacji może zajmować od jednej czwartej do nawet dwóch trzecich czasu, jaki lekarz ma na przyjęcie pacjenta – mówi Paweł Paczuski, współzałożyciel i prezes zarządu upmedic. Polski medtech opracował zasilanego AI inteligentnego asystenta lekarza, który istotnie przyspiesza ten proces. Ma to znaczenie szczególnie w diagnostyce, gdzie na opisy badań pacjenci czekają tygodniami, co przekłada się na skuteczność ich leczenia. W przyszłości ten proces będzie wspierany jeszcze silniej przez dalszy rozwój sztucznej inteligencji.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.