Komunikaty PR

Butik Elementy - nowa propozycja Westfield Mokotów dla fanów zrównoważonej mody

2023-01-17  |  15:00

Westfield Mokotów, jedno z najpopularniejszych miejsc na modowej mapie Warszawy, powiększa swoją ofertę. Po znanych zagranicznych markach, Jo Malone i Jott, przyszedł czas na ceniony rodzimy brand. Polska marka Elementy, mocno zaangażowana w promocję zrównoważonej mody, otworzyła swój butik w centrum.

Westfield Mokotów to jedno z najsilniej związanych z modą centrów handlowych w Polsce. Jego szeroka oferta, zarówno marek sieciowych jak i premium, od lat spełnia oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów. Końcówka roku była dla tego znanego, centrum handlowego bardzo intensywna
i pełna ciekawych otwarć.  Z początkiem nowego roku Westfield Mokotów nie zwalnia tempa.

–  Westfield Mokotów przyciąga wyjątkowe marki, które wybierają naszą przestrzeń na swoje pierwsze w Polsce butiki, jak choćby Jo Malone i  Jott, czy na flagowe salony, jak np. Mango i Lacoste. Otwarcia polskich marek cieszą nas szczególnie. Od lat wspieramy działania rodzimych  projektantów, które cenione są przez klientów nie tylko w Polsce. Dlatego też bardzo się cieszymy z otwarcia butku Elementy – pięknej przestrzeni wypełnionej doskonałej jakości ofertą. mówi Izabela Wójcik, dyrektor Westfield Mokotów – Bliska jest nam także filozofia samej marki oraz jej zaangażowanie w promowanie odpowiedzialnej konsumpcji. 

Elementy zostały założone w Polsce w 2015 roku przez Martę Garbińską-Włodarczyk i Bartosza Ladrę. Fundamentalnymi wartościami marki są  m.in. funkcjonalność, ponadczasowość oraz kapsułowość kolekcji szytych w kraju ze zrównoważonych surowców. W ofercie dominują klasyczne kroje i neutralne kolory. Kolekcje uzupełniają się nawzajem, a ubrania zakupione kilka sezonów wcześniej, nie wychodzą z mody
i mogą być noszone w połączeniu z tymi z obecnych kolekcji. Tym sposobem założyciele marki starają się ograniczyć nadmierną konsumpcję i przekonywać do ubrań wysokiej jakości – zachowujących swój fason
i styl przez wiele lat. Warto też wspomnieć o ich działalności społecznej - jeden procent cen sprzedawanych ubrań przekazywany jest na organizacje charytatywne.

Cieszymy się, że nasz kolejny butik pojawił się właśnie w Westfield Mokotów, które również angażuje się
w propagowanie odpowiedzialnej konsumpcji, a kwestie zrównoważonego rozwoju ma wpisane w swoją strategię działania. Wierzymy, że to miejsce przyciągnie wielu klientów oraz, że da nam szansę na dotarcie do nowych odbiorców. Serdecznie zapraszamy więc miłośników ponadczasowego stylu do odwiedzenia nas  w tym centrum handlowym
. – mówi Bartek Ladra, co-CEO marki.

Butik marki Elementy znajduje się na pierwszym piętrze Westfield Mokotów, w strefie The Designer Gallery. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.