Codzienne oszczędzanie z Intermarché
Intermarché nieustannie wspiera klientów w codziennych poszukiwaniach produktów w najniższych cenach i odpowiedniego zastosowania ich w codziennym życiu. W odpowiedzi na rosnącą inflację, która bezpośrednio uderza w portfele Polaków, sieć wprowadza kolejne działania handlowe, które potwierdzają, że zakupy realizowane w jej sklepach prowadzą do oszczędności.
W ramach kampanii „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché”, która rozpoczyna się 16 marca 2023 r. marka przekonuje, że samo oszczędzanie nie oznacza rezygnacji z przyjemności, a oszczędnie nie musi oznaczać biednie. Sieć udowadnia, że oszczędzanie może stać się stylem życia i jest okazją do zrobienia czegoś w inny sposób. Akcja w naturalny sposób łączy ofertę 1500 produktów w dyskontowych cenach z inspiracjami oraz optymizmem marki.
– Nasi klienci są bezkompromisowi. Szukają najlepszych produktów w najniższych cenach. Dlatego wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom, a dodatkowo wspieramy ich w codziennych pomysłach na oszczędzanie. Podpowiadamy, jak rozsądnie gospodarować budżetem oraz docenimy za lojalność wyboru naszej sieci supermarketów – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Intermarché w Polsce.
Równolegle Intermarché uruchamia zupełnie nowy program lojalnościowy dla stałych klientów. Począwszy od 23 marca aż do 21 kwietnia, posiadacze karty Moje Intermarché będą mogli skorzystać z akcji promocyjnej INTERKASA. Poprzez tę inicjatywę sieć chce nagrodzić klientów za wybór Intermarché podczas codziennych zakupów. Dzięki skanowaniu karty i napełnianiu specjalnego paska postępu klienci będą mogli odbierać E-BONY na zakupy po przekroczeniu wyznaczonych progów. Pierwszy bonus zyskują po wydaniu na zakupy łącznie 500 zł, drugi zaś – po przekroczeniu kwoty 950 PLN. Obserwacja paska postępu możliwa będzie w aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej https://moje.intermarche.pl.
Akcja „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché” będzie promowana poprzez dedykowane spoty oraz kampanie display na wiodących platformach VOD, zasięgowych portalach online oraz w materiałach BTL w sklepach. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Mediacom, a za koncept kreatywny 2012 Agency. Intermarché współpracowało także z domem produkcyjnym Ilmatic, studio postprodukcyjnym VEIN Postproduction. Natomiast za dźwięki i kompozycję muzyki i jingla odpowiadał Marek Domański, Beat Shop.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Ostateczny kształt rozszerzonej odpowiedzialności producenta wciąż pod znakiem zapytania. Przykładem dla Polski mogą być rozwiązania z Czech czy Belgii
Zgodnie z wytycznymi Unii Europejskiej do końca 2025 roku Polska powinna osiągnąć poziom recyklingu odpadów opakowaniowych na poziomie min. 65 proc. Trudno to osiągnąć bez wdrożenia systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta (ROP), który w świetle unijnych zaleceń powinien być zaimplementowany już w 2023 roku, a którego ostatecznego kształtu jeszcze nie znamy. Zagraniczni eksperci uważają, że Polska powinna iść w ślady Czech, Belgii i Włoch, stawiając na elastyczną organizację odpowiedzialności producenta (OOP).
Handel
Prof. G. Kołodko: Trump osiągnie efekt odwrotny od zamierzonego i spowolni rozwój Ameryki. Na wojnie handlowej z resztą świata to Stany mogą tracić najmocniej

– Liczne decyzje prezydenta Trumpa, nie tylko na polu ekonomicznym, są po prostu oparte na nieracjonalnych przesłankach, są fałszywe, są szkodliwe i dla Stanów Zjednoczonych, i dla innych, mówiąc językiem popularnym, są chore – ocenia prof. Grzegorz Kołodko, były minister finansów, i wskazuje m.in. na chaos spowodowany wprowadzaniem, zawieszaniem i przywracaniem ceł. Ekonomista w książce „Trump 2.0. Rewolucja chorego rozsądku” analizuje trumponomikę, a więc ekonomię i politykę gospodarczą pomysłu prezydenta oraz jej wpływ na gospodarkę, przestrzega przed zagrożeniami i wskazuje sposoby wyjścia z nasilającego się globalnego zamieszania. Autor ocenia też negatywnie pozaekonomiczne aspekty działalności amerykańskiego prezydenta z wyjątkiem jednego aspektu.
Farmacja
Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.