Komunikaty PR

Codzienne oszczędzanie z Intermarché

2023-03-17  |  01:00
Biuro prasowe

Intermarché nieustannie wspiera klientów w codziennych poszukiwaniach produktów w najniższych cenach i odpowiedniego zastosowania ich w codziennym życiu. W odpowiedzi na rosnącą inflację, która bezpośrednio uderza w portfele Polaków, sieć wprowadza kolejne działania handlowe, które potwierdzają, że zakupy realizowane w jej sklepach prowadzą do oszczędności.

W ramach kampanii „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché”, która rozpoczyna się 16 marca 2023 r. marka przekonuje, że samo oszczędzanie nie oznacza rezygnacji z przyjemności, a oszczędnie nie musi oznaczać biednie. Sieć udowadnia, że oszczędzanie może stać się stylem życia i jest okazją do zrobienia czegoś w inny sposób. Akcja w naturalny sposób łączy ofertę 1500 produktów w dyskontowych cenach z inspiracjami oraz optymizmem marki.

Nasi klienci są bezkompromisowi. Szukają najlepszych produktów w najniższych cenach. Dlatego wychodzimy naprzeciw ich oczekiwaniom, a dodatkowo wspieramy ich w codziennych pomysłach na oszczędzanie. Podpowiadamy, jak rozsądnie gospodarować budżetem oraz docenimy za lojalność wyboru naszej sieci supermarketów – mówi Tomasz Waligórski, Dyrektor Intermarché w Polsce.

Równolegle Intermarché uruchamia zupełnie nowy program lojalnościowy dla stałych klientów. Począwszy od 23 marca aż do 21 kwietnia, posiadacze karty Moje Intermarché będą mogli skorzystać z akcji promocyjnej INTERKASA. Poprzez tę inicjatywę sieć chce nagrodzić klientów za wybór Intermarché podczas codziennych zakupów. Dzięki skanowaniu karty i napełnianiu specjalnego paska postępu klienci będą mogli odbierać E-BONY na zakupy po przekroczeniu wyznaczonych progów. Pierwszy bonus zyskują po wydaniu na zakupy łącznie 500 zł, drugi zaś – po przekroczeniu kwoty 950 PLN. Obserwacja paska postępu możliwa będzie w aplikacji mobilnej lub na stronie internetowej https://moje.intermarche.pl.

Akcja „Oszczędzaj cały dzień z Intermarché” będzie promowana poprzez dedykowane spoty oraz kampanie display na wiodących platformach VOD, zasięgowych portalach online oraz w materiałach BTL w sklepach. Za zakup i planowanie mediów odpowiada Mediacom, a za koncept kreatywny 2012 Agency. Intermarché współpracowało także z domem produkcyjnym  Ilmatic, studio postprodukcyjnym VEIN Postproduction. Natomiast za dźwięki i kompozycję muzyki i jingla odpowiadał Marek Domański, Beat Shop.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.