Komunikaty PR

Festiwalowa Edycja Limitowana Crunchips Pol’and’Rock

2023-05-19  |  01:00
Biuro prasowe

Currywurst i Falafel to dwa smaki Edycji Limitowanej Crunchips, które rozkręcą imprezę na Najpiękniejszym Festiwalu Świata. Marka Crunchips już po raz kolejny będzie obecna na Pol’and’Rock Festival jako sponsor tegorocznej edycji wydarzenia. Festiwalowe opakowania Crunchips zaprojektował Jurek Owsiak.

Smaki inspirowane street foodem

Wiosna i lato to czas spędzany na świeżym powietrzu, z przyjaciółmi oraz najbliższymi, dobra zabawa i towarzyszące temu przekąski. Idealnym rozwiązaniem jest wtedy kuchnia typu street food, którą inspirowane są smaki festiwalowej Edycji Limitowanej Crunchips Pol’and’Rock. Currywurst, to propozycja dla tych, którzy lubią wyraziste, mięsne smaki, zaś Falafel to aromatyczna, nieoczywista przekąska, po którą chętnie sięgają osoby nie tylko na diecie wegetariańskiej. Sprawdzą się  na pikniku w parku, czy podczas wakacyjnej wycieczki i oczywiście na festiwalu muzycznym, bo to na tego typu wydarzeniach możemy najczęściej spróbować jedzenia z food trucka. Nie bez przyczyny więc specjalna, stworzona z okazji Pol’and’Rock Festival Edycja Limitowana Crunchips to właśnie dwa wyjątkowe, street foodowe smaki. Produkt pojawił się już na sklepowych półkach i dostępny jest na terenie całej Polski.

Wyjątkowe opakowania

Oprócz unikatowych smaków Edycja Limitowana wyróżnia się także opakowaniami. Ich autorem jest Jurek Owsiak i nawiązują one do klimatu Najpiękniejszego Festiwalu Świata, kolorowego i pełnego pozytywnych emocji wydarzenia.

- Obecność na Pol’and’Rock Festival to dla nas zaszczyt. Jesteśmy dumni, że nasza marka jest obecna na kolejnym, po 31. Finale WOŚP, wydarzeniu organizowanym przez Fundację WOŚP w tym roku. To wyjątkowy festiwal, który jest podziękowaniem dla wolontariuszy wspierających Fundację w styczniu, a uczestnictwo w nim jest całkowicie bezpłatne. Przed nami kilka dni doskonałej muzyki i niezwykłej atmosfery. Dlatego jesteśmy dumni, że Crunchips rozkręci imprezę właśnie tam mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.

Na opakowaniu znalazł się także podpis Jurka Owsiaka, serduszko WOŚP, informacja o tym, że Crunchips gra z Pol’and’Rock Festival oraz hasło akcji „Zaraz Będzie Czysto”, której celem są działania ekologiczne i wspólne dbanie o porządek na terenie Najpiękniejszego Festiwalu Świata.

Festiwalowa Edycja Limitowana Crunchips Pol’and’Rock dostępna jest w sklepach w gramaturze 130 g.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.