Festiwalowa Edycja Limitowana Crunchips Pol’and’Rock
Currywurst i Falafel to dwa smaki Edycji Limitowanej Crunchips, które rozkręcą imprezę na Najpiękniejszym Festiwalu Świata. Marka Crunchips już po raz kolejny będzie obecna na Pol’and’Rock Festival jako sponsor tegorocznej edycji wydarzenia. Festiwalowe opakowania Crunchips zaprojektował Jurek Owsiak.
Smaki inspirowane street foodem
Wiosna i lato to czas spędzany na świeżym powietrzu, z przyjaciółmi oraz najbliższymi, dobra zabawa i towarzyszące temu przekąski. Idealnym rozwiązaniem jest wtedy kuchnia typu street food, którą inspirowane są smaki festiwalowej Edycji Limitowanej Crunchips Pol’and’Rock. Currywurst, to propozycja dla tych, którzy lubią wyraziste, mięsne smaki, zaś Falafel to aromatyczna, nieoczywista przekąska, po którą chętnie sięgają osoby nie tylko na diecie wegetariańskiej. Sprawdzą się na pikniku w parku, czy podczas wakacyjnej wycieczki i oczywiście na festiwalu muzycznym, bo to na tego typu wydarzeniach możemy najczęściej spróbować jedzenia z food trucka. Nie bez przyczyny więc specjalna, stworzona z okazji Pol’and’Rock Festival Edycja Limitowana Crunchips to właśnie dwa wyjątkowe, street foodowe smaki. Produkt pojawił się już na sklepowych półkach i dostępny jest na terenie całej Polski.
Wyjątkowe opakowania
Oprócz unikatowych smaków Edycja Limitowana wyróżnia się także opakowaniami. Ich autorem jest Jurek Owsiak i nawiązują one do klimatu Najpiękniejszego Festiwalu Świata, kolorowego i pełnego pozytywnych emocji wydarzenia.
- Obecność na Pol’and’Rock Festival to dla nas zaszczyt. Jesteśmy dumni, że nasza marka jest obecna na kolejnym, po 31. Finale WOŚP, wydarzeniu organizowanym przez Fundację WOŚP w tym roku. To wyjątkowy festiwal, który jest podziękowaniem dla wolontariuszy wspierających Fundację w styczniu, a uczestnictwo w nim jest całkowicie bezpłatne. Przed nami kilka dni doskonałej muzyki i niezwykłej atmosfery. Dlatego jesteśmy dumni, że Crunchips rozkręci imprezę właśnie tam – mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.
Na opakowaniu znalazł się także podpis Jurka Owsiaka, serduszko WOŚP, informacja o tym, że Crunchips gra z Pol’and’Rock Festival oraz hasło akcji „Zaraz Będzie Czysto”, której celem są działania ekologiczne i wspólne dbanie o porządek na terenie Najpiękniejszego Festiwalu Świata.
Festiwalowa Edycja Limitowana Crunchips Pol’and’Rock dostępna jest w sklepach w gramaturze 130 g.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.