Komunikaty PR

Festiwalowa Edycja Limitowana Crunchips Pol’and’Rock

2023-05-19  |  01:00
Biuro prasowe

Currywurst i Falafel to dwa smaki Edycji Limitowanej Crunchips, które rozkręcą imprezę na Najpiękniejszym Festiwalu Świata. Marka Crunchips już po raz kolejny będzie obecna na Pol’and’Rock Festival jako sponsor tegorocznej edycji wydarzenia. Festiwalowe opakowania Crunchips zaprojektował Jurek Owsiak.

Smaki inspirowane street foodem

Wiosna i lato to czas spędzany na świeżym powietrzu, z przyjaciółmi oraz najbliższymi, dobra zabawa i towarzyszące temu przekąski. Idealnym rozwiązaniem jest wtedy kuchnia typu street food, którą inspirowane są smaki festiwalowej Edycji Limitowanej Crunchips Pol’and’Rock. Currywurst, to propozycja dla tych, którzy lubią wyraziste, mięsne smaki, zaś Falafel to aromatyczna, nieoczywista przekąska, po którą chętnie sięgają osoby nie tylko na diecie wegetariańskiej. Sprawdzą się  na pikniku w parku, czy podczas wakacyjnej wycieczki i oczywiście na festiwalu muzycznym, bo to na tego typu wydarzeniach możemy najczęściej spróbować jedzenia z food trucka. Nie bez przyczyny więc specjalna, stworzona z okazji Pol’and’Rock Festival Edycja Limitowana Crunchips to właśnie dwa wyjątkowe, street foodowe smaki. Produkt pojawił się już na sklepowych półkach i dostępny jest na terenie całej Polski.

Wyjątkowe opakowania

Oprócz unikatowych smaków Edycja Limitowana wyróżnia się także opakowaniami. Ich autorem jest Jurek Owsiak i nawiązują one do klimatu Najpiękniejszego Festiwalu Świata, kolorowego i pełnego pozytywnych emocji wydarzenia.

- Obecność na Pol’and’Rock Festival to dla nas zaszczyt. Jesteśmy dumni, że nasza marka jest obecna na kolejnym, po 31. Finale WOŚP, wydarzeniu organizowanym przez Fundację WOŚP w tym roku. To wyjątkowy festiwal, który jest podziękowaniem dla wolontariuszy wspierających Fundację w styczniu, a uczestnictwo w nim jest całkowicie bezpłatne. Przed nami kilka dni doskonałej muzyki i niezwykłej atmosfery. Dlatego jesteśmy dumni, że Crunchips rozkręci imprezę właśnie tam mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.

Na opakowaniu znalazł się także podpis Jurka Owsiaka, serduszko WOŚP, informacja o tym, że Crunchips gra z Pol’and’Rock Festival oraz hasło akcji „Zaraz Będzie Czysto”, której celem są działania ekologiczne i wspólne dbanie o porządek na terenie Najpiękniejszego Festiwalu Świata.

Festiwalowa Edycja Limitowana Crunchips Pol’and’Rock dostępna jest w sklepach w gramaturze 130 g.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy

Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.

Ochrona środowiska

W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.

Konsument

Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.