Festiwalowa Edycja Limitowana Crunchips Pol’and’Rock
Currywurst i Falafel to dwa smaki Edycji Limitowanej Crunchips, które rozkręcą imprezę na Najpiękniejszym Festiwalu Świata. Marka Crunchips już po raz kolejny będzie obecna na Pol’and’Rock Festival jako sponsor tegorocznej edycji wydarzenia. Festiwalowe opakowania Crunchips zaprojektował Jurek Owsiak.
Smaki inspirowane street foodem
Wiosna i lato to czas spędzany na świeżym powietrzu, z przyjaciółmi oraz najbliższymi, dobra zabawa i towarzyszące temu przekąski. Idealnym rozwiązaniem jest wtedy kuchnia typu street food, którą inspirowane są smaki festiwalowej Edycji Limitowanej Crunchips Pol’and’Rock. Currywurst, to propozycja dla tych, którzy lubią wyraziste, mięsne smaki, zaś Falafel to aromatyczna, nieoczywista przekąska, po którą chętnie sięgają osoby nie tylko na diecie wegetariańskiej. Sprawdzą się na pikniku w parku, czy podczas wakacyjnej wycieczki i oczywiście na festiwalu muzycznym, bo to na tego typu wydarzeniach możemy najczęściej spróbować jedzenia z food trucka. Nie bez przyczyny więc specjalna, stworzona z okazji Pol’and’Rock Festival Edycja Limitowana Crunchips to właśnie dwa wyjątkowe, street foodowe smaki. Produkt pojawił się już na sklepowych półkach i dostępny jest na terenie całej Polski.
Wyjątkowe opakowania
Oprócz unikatowych smaków Edycja Limitowana wyróżnia się także opakowaniami. Ich autorem jest Jurek Owsiak i nawiązują one do klimatu Najpiękniejszego Festiwalu Świata, kolorowego i pełnego pozytywnych emocji wydarzenia.
- Obecność na Pol’and’Rock Festival to dla nas zaszczyt. Jesteśmy dumni, że nasza marka jest obecna na kolejnym, po 31. Finale WOŚP, wydarzeniu organizowanym przez Fundację WOŚP w tym roku. To wyjątkowy festiwal, który jest podziękowaniem dla wolontariuszy wspierających Fundację w styczniu, a uczestnictwo w nim jest całkowicie bezpłatne. Przed nami kilka dni doskonałej muzyki i niezwykłej atmosfery. Dlatego jesteśmy dumni, że Crunchips rozkręci imprezę właśnie tam – mówi Karolina Zaborowska, Brand Manager marki Crunchips.
Na opakowaniu znalazł się także podpis Jurka Owsiaka, serduszko WOŚP, informacja o tym, że Crunchips gra z Pol’and’Rock Festival oraz hasło akcji „Zaraz Będzie Czysto”, której celem są działania ekologiczne i wspólne dbanie o porządek na terenie Najpiękniejszego Festiwalu Świata.
Festiwalowa Edycja Limitowana Crunchips Pol’and’Rock dostępna jest w sklepach w gramaturze 130 g.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.