Komunikaty PR

Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki

2024-12-20  |  12:45
Biuro prasowe

Z Warszawy napływają niezwykłe informacje! Na Pałac Kultury wspinają się kultowy żabkowy Hot-Dog i Frytka Żanetka, zaskakując tym przechodniów. W tak humorystyczny i atrakcyjny wizualnie sposób Żabka informuje o otwarciu 11 000. sklepu w Polsce przy ul. Moliera 8 w Warszawie oraz 1000. sklepu w stolicy, w Centrum LiM przy al. Jerozolimskich. Sieć wykorzystała kampanię FOOH, która łączy kreatywność z technologią, by uczcić ten wyjątkowy moment w historii firmy.

Trwa kampania Żabki promująca otwarcie 1000. sklepu w Warszawie i 11 000. sklepu w Polsce. Marka wykorzystuje FOOH (fake out of home) osadzone w warszawskiej scenerii, w której ikoniczni bohaterowie marki – Frytunia (pudełko frytek) i Hot-Dog – wspinają się na Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, aby symbolicznie poinformować o otwarciu dwóch wyjątkowych sklepów Żabka w stolicy. Efektowna animacja przedstawiająca ten moment jest prezentowana w mediach społecznościowych Żabki od 19 grudnia br. – dnia otwarcia 11 000. sklepu sieci.

– To dla nas znaczący moment. 11 000 sklepów w Polsce to nie tylko liczba – to także dowód zaufania, jakim darzą nas nasi partnerzy franczyzowi i klienci. Chcieliśmy uczcić ten sukces w sposób nowoczesny, kreatywny i z humorem, dlatego postawiliśmy na kampanię FOOH. Dzięki technologii mogliśmy zrealizować pomysł, który w rzeczywistości byłby niemożliwy – i wzbudzić spore zainteresowanie. Zależało nam na skutecznym i zasięgowym przekazie, który ze względu na swój viralowy potencjał ma się wyróżnić i zaangażować odbiorców – mówi Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska.

Kampania w nowoczesny sposób promuje nie tylko nowe sklepy na mapie stolicy, ale także ciepłe przekąski, z którymi Żabka jest kojarzona. Hot-dog to kultowa ciepła przekąska od lat uwielbiana przez klientów sieci Żabka. Potwierdza to fakt, że w 2023 kupiono ich łącznie 80 milionów! Na końcu wyścigu wspinający się Hot-Dog spotyka się z maskotką frytki, reprezentującej tutaj nową erę streetfoodowych produktów, wprowadzonych wraz z rozszerzoną ofertą gastronomiczną – PROSTO Z PIECA. Dziś w ofercie klienci znajdą wiele innych propozycji na ciepło: pizzę, nuggetsy, stripsy z kurczaka, burgery, zapiekanki i oczywiście – frytki.

Film z kampanii FOOH Żabki można obejrzeć pod linkiem: https://www.facebook.com/zabkapolska/videos/617772783939108

Za  pomysł i przygotowanie odpowiedzialne były agencja Public Dialog i Studio Animacji Elomate.

Więcej informacji o franczyzie z Żabką: https://www.zabka.pl/franczyza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Konumpcja alkoholu
2025-01-23 | 07:00

Studniówki z małpkami w parze? Młodzi Polacy mówią o alkoholu na studniówkach

Spożywanie alkoholu podczas studniówek to problem, z którym mierzymy się od lat i nie możemy się skutecznie uporać. W balach maturalnych biorą udział osoby,
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

BCC Gala Liderów

Jedynka Newserii

Transport

Ruch Ryanaira z Modlina spadnie w sezonie letnim o 30 proc. Przewoźnik obsłuży tam o ponad milion pasażerów mniej niż w 2024 roku

Ryanair zakończył negocjacje z lotniskiem w Modlinie. Nie udało się podpisać wieloletniej umowy rozwojowej, w efekcie letnia siatka połączeń będzie o ok. 30 proc. mniejsza niż rok wcześniej. Przewoźnik zlikwiduje 11 tras i zredukuje częstotliwość na kolejnych 28 połączeniach, łączna liczba oferowanych miejsc z lotniska spadnie o ponad milion. – Jedynym powodem redukcji jest kwestia cen w Modlinie, które w tej chwili są wyższe niż rok czy dwa lata temu – tłumaczy Michał Kaczmarzyk, prezes Buzz, Ryanair Group.

Prawo

UE wciąż zmaga się z dużą presją migracyjną. Przemytnicy ludzi czerpią miliardowe zyski

Z danych Frontexu wynika, że w ub.r. liczba nielegalnych migracji do UE spadła o 38 proc., ale presja migracyjna na Europę wciąż pozostaje duża. Europol podaje, że 90 proc. migrantów korzysta z usług przemytników, co sprawia, że ten proceder jest jednym z najbardziej dochodowych obszarów przestępczości zorganizowanej, a pozyskane w ten sposób pieniądze mogą być przekazywane organizacjom terrorystycznym. Dlatego też europosłowie podkreślają m.in. konieczność dalszego zwiększenia finansowania Frontexu i lepszej współpracy między agencjami bezpieczeństwa.

Zdrowie

Eksperci: e-papierosy to poważny problem wśród dzieci. Nowe przepisy to dobry krok, ale absolutnie niewystarczający

Konsumpcja e-papierosów wśród młodzieży rośnie alarmująco: statystyki pokazują, że sięga po nie już ponad 20 proc. nastolatków w wieku 13–15 lat. Eksperci alarmują, że takie produkty są specjalnie zaprojektowane pod młodych użytkowników, oferując atrakcyjne smaki, opakowania i marketing. Rząd skierował do Sejmu projekt nowelizacji przepisów, który wprowadza zakaz sprzedaży wszystkich e-papierosów i woreczków nikotynowych nieletnim oraz ogranicza możliwość ich używania w miejscach publicznych. Jednak specjaliści podkreślają, że konieczne jest dalsze uszczelnienie przepisów, zwłaszcza w zakresie sprzedaży internetowej. Konsultant krajowy ds. zdrowia publicznego, prof. Łukasz Balwicki, mówi wprost, że należy wyeliminować z obrotu jednorazowe e-papierosy, jako produkty najbardziej atrakcyjne dla dzieci i młodzieży.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.