Komunikaty PR

Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki

2024-12-20  |  12:45
Biuro prasowe

Z Warszawy napływają niezwykłe informacje! Na Pałac Kultury wspinają się kultowy żabkowy Hot-Dog i Frytka Żanetka, zaskakując tym przechodniów. W tak humorystyczny i atrakcyjny wizualnie sposób Żabka informuje o otwarciu 11 000. sklepu w Polsce przy ul. Moliera 8 w Warszawie oraz 1000. sklepu w stolicy, w Centrum LiM przy al. Jerozolimskich. Sieć wykorzystała kampanię FOOH, która łączy kreatywność z technologią, by uczcić ten wyjątkowy moment w historii firmy.

Trwa kampania Żabki promująca otwarcie 1000. sklepu w Warszawie i 11 000. sklepu w Polsce. Marka wykorzystuje FOOH (fake out of home) osadzone w warszawskiej scenerii, w której ikoniczni bohaterowie marki – Frytunia (pudełko frytek) i Hot-Dog – wspinają się na Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, aby symbolicznie poinformować o otwarciu dwóch wyjątkowych sklepów Żabka w stolicy. Efektowna animacja przedstawiająca ten moment jest prezentowana w mediach społecznościowych Żabki od 19 grudnia br. – dnia otwarcia 11 000. sklepu sieci.

– To dla nas znaczący moment. 11 000 sklepów w Polsce to nie tylko liczba – to także dowód zaufania, jakim darzą nas nasi partnerzy franczyzowi i klienci. Chcieliśmy uczcić ten sukces w sposób nowoczesny, kreatywny i z humorem, dlatego postawiliśmy na kampanię FOOH. Dzięki technologii mogliśmy zrealizować pomysł, który w rzeczywistości byłby niemożliwy – i wzbudzić spore zainteresowanie. Zależało nam na skutecznym i zasięgowym przekazie, który ze względu na swój viralowy potencjał ma się wyróżnić i zaangażować odbiorców – mówi Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska.

Kampania w nowoczesny sposób promuje nie tylko nowe sklepy na mapie stolicy, ale także ciepłe przekąski, z którymi Żabka jest kojarzona. Hot-dog to kultowa ciepła przekąska od lat uwielbiana przez klientów sieci Żabka. Potwierdza to fakt, że w 2023 kupiono ich łącznie 80 milionów! Na końcu wyścigu wspinający się Hot-Dog spotyka się z maskotką frytki, reprezentującej tutaj nową erę streetfoodowych produktów, wprowadzonych wraz z rozszerzoną ofertą gastronomiczną – PROSTO Z PIECA. Dziś w ofercie klienci znajdą wiele innych propozycji na ciepło: pizzę, nuggetsy, stripsy z kurczaka, burgery, zapiekanki i oczywiście – frytki.

Film z kampanii FOOH Żabki można obejrzeć pod linkiem: https://www.facebook.com/zabkapolska/videos/617772783939108

Za  pomysł i przygotowanie odpowiedzialne były agencja Public Dialog i Studio Animacji Elomate.

Więcej informacji o franczyzie z Żabką: https://www.zabka.pl/franczyza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.