Komunikaty PR

Frytunia i Hot-Dog wspinają się na Pałac Kultury i Nauki

2024-12-20  |  12:45
Biuro prasowe

Z Warszawy napływają niezwykłe informacje! Na Pałac Kultury wspinają się kultowy żabkowy Hot-Dog i Frytka Żanetka, zaskakując tym przechodniów. W tak humorystyczny i atrakcyjny wizualnie sposób Żabka informuje o otwarciu 11 000. sklepu w Polsce przy ul. Moliera 8 w Warszawie oraz 1000. sklepu w stolicy, w Centrum LiM przy al. Jerozolimskich. Sieć wykorzystała kampanię FOOH, która łączy kreatywność z technologią, by uczcić ten wyjątkowy moment w historii firmy.

Trwa kampania Żabki promująca otwarcie 1000. sklepu w Warszawie i 11 000. sklepu w Polsce. Marka wykorzystuje FOOH (fake out of home) osadzone w warszawskiej scenerii, w której ikoniczni bohaterowie marki – Frytunia (pudełko frytek) i Hot-Dog – wspinają się na Pałac Kultury i Nauki w Warszawie, aby symbolicznie poinformować o otwarciu dwóch wyjątkowych sklepów Żabka w stolicy. Efektowna animacja przedstawiająca ten moment jest prezentowana w mediach społecznościowych Żabki od 19 grudnia br. – dnia otwarcia 11 000. sklepu sieci.

– To dla nas znaczący moment. 11 000 sklepów w Polsce to nie tylko liczba – to także dowód zaufania, jakim darzą nas nasi partnerzy franczyzowi i klienci. Chcieliśmy uczcić ten sukces w sposób nowoczesny, kreatywny i z humorem, dlatego postawiliśmy na kampanię FOOH. Dzięki technologii mogliśmy zrealizować pomysł, który w rzeczywistości byłby niemożliwy – i wzbudzić spore zainteresowanie. Zależało nam na skutecznym i zasięgowym przekazie, który ze względu na swój viralowy potencjał ma się wyróżnić i zaangażować odbiorców – mówi Jarosław Serednicki, Marketing & Digital Director w Żabka Polska.

Kampania w nowoczesny sposób promuje nie tylko nowe sklepy na mapie stolicy, ale także ciepłe przekąski, z którymi Żabka jest kojarzona. Hot-dog to kultowa ciepła przekąska od lat uwielbiana przez klientów sieci Żabka. Potwierdza to fakt, że w 2023 kupiono ich łącznie 80 milionów! Na końcu wyścigu wspinający się Hot-Dog spotyka się z maskotką frytki, reprezentującej tutaj nową erę streetfoodowych produktów, wprowadzonych wraz z rozszerzoną ofertą gastronomiczną – PROSTO Z PIECA. Dziś w ofercie klienci znajdą wiele innych propozycji na ciepło: pizzę, nuggetsy, stripsy z kurczaka, burgery, zapiekanki i oczywiście – frytki.

Film z kampanii FOOH Żabki można obejrzeć pod linkiem: https://www.facebook.com/zabkapolska/videos/617772783939108

Za  pomysł i przygotowanie odpowiedzialne były agencja Public Dialog i Studio Animacji Elomate.

Więcej informacji o franczyzie z Żabką: https://www.zabka.pl/franczyza.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Handel Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu
2025-03-18 | 15:00

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

20 lat temu w poznańskiej galerii King Cross miało miejsce otwarcie drugiego w mieście sklepu MediaMarkt. Dlaczego to miejsce było i jest tak wyjątkowe? O pracy w salonie
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim

Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.

Prawo

Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.

Konsument

Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.