Komunikaty PR

Galeria Młociny poszerza sieć partnerów – nawiązuje współpracę z A1Karting

2023-06-27  |  17:47

Galeria Młociny umacnia swoją ofertę rozrywkową. Do grona partnerów centrum dołączył A1Karting, największy obiekt kartingowy na świecie, zlokalizowany na warszawskim Annopolu. Poszerzanie grona partnerów to część strategii centrum, skoncentrowanej na umacnianiu footfallu oraz pozycjonowaniu obiektu jako nowoczesnego miejsca spotkań i zabawy.

Nowoczesny tor kartingowy o długości ok. 600 m, 50 nowych gokartów CRG oraz największa strefa symulatorów w Warszawie – to tylko część atrakcji oferowanych przez warszawski obiekt kartingowy A1Karting, który od czerwca stał się partnerem Galerii Młociny. Jest to największy tego typu obiekt na świecie, który od 2021 roku cieszy się niezmienną popularnością wśród miłośników ścigania na torze. W ramach współpracy przygotowano 1900 voucherów o wartości 100 zł, które klienci Galerii Młociny mogą odbierać w dniach od 5 do 29 czerwca (od poniedziałku do czwartku)*. Akcja – skierowana nie tylko do miłośników motoryzacji, ale też rodzin z dziećmi – od pierwszego dnia wzbudza duże zainteresowanie: w ciągu trzech tygodni rozdano ponad 1500 voucherów. Dodatkowo do 29 czerwca klienci centrum mogą odwiedzać strefę kartingową na poziomie 0, aby testować swoje umiejętności na refleksomierzu BATAK i zdobywać dodatkowe kupony na darmowe przejazdy na torze.

- Partnerstwo z Galerią Młociny jest dla nas niezwykle istotne. Przynosi korzyści nie tylko nam, ale przede wszystkim klientom. Widzimy to bardzo wyraźnie, analizując poziom zainteresowania voucherami. Zależy nam na promowaniu kartingu, który do tej pory odbierany był jako sport niszowy. Razem z Galerią Młociny chcemy zaprosić każdego zainteresowanego do sprawdzenia swoich umiejętności na torze. Myślę, że jest to szczególnie atrakcyjna propozycja na nadchodzące letnie miesiące – mówi Martyna Borecka, Specjalistka ds. marketingu w A1Karting.

Należąca do EPP i Echo Investment Galeria Młociny działa według zasady all-in-one, zaspokajając wszystkie potrzeby odwiedzających. Swoją ofertę adresuje do zróżnicowanej grupy klientów, którzy na terenie centrum znajdą nie tylko sklepy i punkty usługowe, ale też szeroką ofertę rozrywkową. Starając się o rolę prekursora pod kątem prowadzonych aktywności, Galeria Młociny konsekwentnie poszerza grono partnerów, wśród których do tej pory pojawili się m.in.: Park Edukacji i Rozrywki „Farma Iluzji”, Grupa Pingwina, Warszawianka Hotel Wellness & SPA, a także Dj Wika czy klub sportowy Hutnik Warszawa.

Poszerzanie grona partnerów to część strategii Galerii Młociny, skoncentrowanej na umacnianiu footfallu oraz pozycjonowaniu obiektu jako nowoczesnego miejsca spotkań i zabawy. Obecnie klienci centrum mogą korzystać z oferty ponad 200 sklepów i punktów usługowych, około 30 kawiarni, zielonego tarasu oraz Hali Hutnik – największej strefy gastronomiczno-rozrywkowej w Polsce. Na terenie Galerii Młociny znajdują się również profesjonalne boisko do koszykówki 3x3, Multikino, musicalowo-edukacyjny Teatr WAM, a także kręgle i cieszące się coraz większą popularnością shuffleboardy.

*Vouchery do A1Karting można odbierać od poniedziałku do czwartku w Punkcie Obsługi Akcji na poziomie 0 lub w punkcie informacyjnym Galerii Młociny. Aby otrzymać voucher należy wydać 200 zł na zakupy na terenie centrum i zarejestrować paragony o wartości min. 30 zł w aplikacji Kupujesz i Masz. Jedna osoba może odebrać maks. 2 vouchery.

Więcej informacji o ofercie i działaniach Galerii Młociny dostępnych jest na stronie: www.galeriamlociny.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.