Komunikaty PR

Galeria Młociny rozwija ofertę sportową

2023-06-23  |  16:33
Biuro prasowe

Chcesz prowadzić zdrowy tryb życia? Nie zapomnij o aktywności fizycznej. W końcu sport – szczególnie na świeżym powietrzu – wyzwala niezbędne do dobrego samopoczucia endorfiny i pozwala się dotlenić! Galeria Młociny zachęca do korzystania z uroków lata i udostępnia klientom profesjonalne boisko do koszykówki 3x3 oraz trampolinę na tarasie obiektu.

Warszawska Galeria Młociny konsekwentnie poszerza ofertę dla fanów aktywnego wypoczynku. Centrum zapewnia klientom dostęp do różnorodnych możliwości uprawiania sportu. Na placu przed Galerią niedawno pojawiło się profesjonalne boisko do koszykówki 3x3, dostępne bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych tą dyscypliną. Osoby, które nie posiadają własnej piłki, mogą wypożyczyć ją na miejscu w punkcie informacyjnym Galerii.

Obserwując duże zainteresowanie boiskiem – szczególnie wśród młodych – Galeria zaprasza na otwarte zajęcia z koszykówki, organizowane w ramach partnerstwa z klubem sportowym Hutnik Warszawa. Jest to jedna z wielu letnich atrakcji w ramach Młociny Summer Fest. Do końca czerwca zajęcia będą odbywać się w każdy piątek od 17:00 do 19:00. Natomiast w lipcu – w czwartki między 14:00 a 17:00. Zajęcia będą idealną okazją, aby pod okiem profesjonalistów popracować nad techniką rzutu i dowiedzieć się nieco więcej o ulubionej dyscyplinie. Od lipca do wyboru będą także treningi piłki nożnej z Hutnikiem Warszawa, zajęcia z jogi na tarasie z Dorotą Ejsmont oraz zajęcia fitness z Fundacją Instytut Aktywności. Dzięki nim lato upłynie mieszkańcom Warszawy pod znakiem sportowych emocji!

Dla sympatyków sportu oraz miłośników rywalizacji Galeria Młociny będzie organizowała latem  na placu przed głównym wejściem również cykl turniejów koszykówki. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.galeriamlociny.pl.

- Nieustannie obserwujemy trendy i dokładamy starań, aby odpowiadać na potrzeby klientów. Wielu z nas szuka latem pomysłów na aktywność na świeżym powietrzu. Dlatego też zdecydowaliśmy się na boisko do koszykówki 3x3.Właśnie ta dyscyplina staje się coraz bardziej popularna w naszym kraju. Chcemy wspierać talenty i jednocześnie udostępniać młodym bezpieczną przestrzeń, aby mogli rozwijać swoje pasje, integrować się oraz budować pozytywne nawyki. Wierzymy w korzyści, jakie niesie ze sobą sport – mówi Kamila Kiersikowska, Dyrektor CH Galeria Młociny.

Hala Hutnik i zielony taras

Taras na dachu Galerii Młociny jest zielonym, pełnym słońca miejscem, które łączy szeroką ofertę gastronomiczną z rozwijającym się asortymentem sportowym. Do zjeżdżalni i hamaków dołączyła właśnie otwarta i bezpłatna trampolina, która wzbudza ogromne zainteresowanie nie tylko wśród dzieci.

Masa atrakcji czeka na odwiedzających centrum każdego dnia! Można ich szukać m.in. w Hali Hutnik, czyli gastronomiczno-rozrywkowej części Galerii Młociny na poziomie +2, przy której znajduje się nowa strefa rozrywki MK Bowling oraz zdobywające coraz większą popularność shuffleboardy. Organizowane są także cykliczne wydarzenia kulturalno-rozrywkowe: koncerty, turnieje gier, warsztaty kulinarne, potańcówki czy pokazy mody. W Galerii Młociny mieszczą się również Multikino oraz Teatr WAM – pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.