Komunikaty PR

Galeria Młociny rozwija ofertę sportową

2023-06-23  |  16:33
Biuro prasowe

Chcesz prowadzić zdrowy tryb życia? Nie zapomnij o aktywności fizycznej. W końcu sport – szczególnie na świeżym powietrzu – wyzwala niezbędne do dobrego samopoczucia endorfiny i pozwala się dotlenić! Galeria Młociny zachęca do korzystania z uroków lata i udostępnia klientom profesjonalne boisko do koszykówki 3x3 oraz trampolinę na tarasie obiektu.

Warszawska Galeria Młociny konsekwentnie poszerza ofertę dla fanów aktywnego wypoczynku. Centrum zapewnia klientom dostęp do różnorodnych możliwości uprawiania sportu. Na placu przed Galerią niedawno pojawiło się profesjonalne boisko do koszykówki 3x3, dostępne bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych tą dyscypliną. Osoby, które nie posiadają własnej piłki, mogą wypożyczyć ją na miejscu w punkcie informacyjnym Galerii.

Obserwując duże zainteresowanie boiskiem – szczególnie wśród młodych – Galeria zaprasza na otwarte zajęcia z koszykówki, organizowane w ramach partnerstwa z klubem sportowym Hutnik Warszawa. Jest to jedna z wielu letnich atrakcji w ramach Młociny Summer Fest. Do końca czerwca zajęcia będą odbywać się w każdy piątek od 17:00 do 19:00. Natomiast w lipcu – w czwartki między 14:00 a 17:00. Zajęcia będą idealną okazją, aby pod okiem profesjonalistów popracować nad techniką rzutu i dowiedzieć się nieco więcej o ulubionej dyscyplinie. Od lipca do wyboru będą także treningi piłki nożnej z Hutnikiem Warszawa, zajęcia z jogi na tarasie z Dorotą Ejsmont oraz zajęcia fitness z Fundacją Instytut Aktywności. Dzięki nim lato upłynie mieszkańcom Warszawy pod znakiem sportowych emocji!

Dla sympatyków sportu oraz miłośników rywalizacji Galeria Młociny będzie organizowała latem  na placu przed głównym wejściem również cykl turniejów koszykówki. Więcej informacji dostępnych jest na stronie www.galeriamlociny.pl.

- Nieustannie obserwujemy trendy i dokładamy starań, aby odpowiadać na potrzeby klientów. Wielu z nas szuka latem pomysłów na aktywność na świeżym powietrzu. Dlatego też zdecydowaliśmy się na boisko do koszykówki 3x3.Właśnie ta dyscyplina staje się coraz bardziej popularna w naszym kraju. Chcemy wspierać talenty i jednocześnie udostępniać młodym bezpieczną przestrzeń, aby mogli rozwijać swoje pasje, integrować się oraz budować pozytywne nawyki. Wierzymy w korzyści, jakie niesie ze sobą sport – mówi Kamila Kiersikowska, Dyrektor CH Galeria Młociny.

Hala Hutnik i zielony taras

Taras na dachu Galerii Młociny jest zielonym, pełnym słońca miejscem, które łączy szeroką ofertę gastronomiczną z rozwijającym się asortymentem sportowym. Do zjeżdżalni i hamaków dołączyła właśnie otwarta i bezpłatna trampolina, która wzbudza ogromne zainteresowanie nie tylko wśród dzieci.

Masa atrakcji czeka na odwiedzających centrum każdego dnia! Można ich szukać m.in. w Hali Hutnik, czyli gastronomiczno-rozrywkowej części Galerii Młociny na poziomie +2, przy której znajduje się nowa strefa rozrywki MK Bowling oraz zdobywające coraz większą popularność shuffleboardy. Organizowane są także cykliczne wydarzenia kulturalno-rozrywkowe: koncerty, turnieje gier, warsztaty kulinarne, potańcówki czy pokazy mody. W Galerii Młociny mieszczą się również Multikino oraz Teatr WAM – pierwszy w Polsce teatr edukacyjno-musicalowy.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.