Gorąco Polecam dołącza do oferty Wolt
Monday PR Sp. z o.o. Sp.k.
Górskiego 9
00-033 Warszawa
biuro|mondaypr.pl| |biuro|mondaypr.pl
+48 224878421
www.mondaypr.pl
Od końca kwietnia marka Wolt poszerzyła ofertę swojej aplikacji o produkty z piekarni Gorąco Polecam. Użytkownicy aplikacji mają możliwość zamówienia świeżego pieczywa, wypieków i zestawów śniadaniowych, które zostaną im dostarczone w ciągu godziny. Z tej okazji firma zapowiedziała specjalne promocje.
Od końca kwietnia mieszkańcy Warszawy, Poznania, Gdańska, Gdyni, Wrocławia i Krakowa mogą zamawiać śniadanie i ciepłą kawę tuż pod same drzwi. W ramach inauguracji pojawienia się Gorąco Polecam, platforma Wolt oferuje darmową dostawę dla wszystkich zamówień z piekarni do 28 maja. Ponadto każdy użytkownik aplikacji Wolt będzie mógł skorzystać z kodu promocyjnego o wartości 10 zł na 3 pierwsze zamówienia z Gorąco Polecam.
Co więcej, w ramach rozwijania się współpracy już w ciągu kilku najbliższych tygodni do platformy Wolt dołączą kolejne warszawskie lokalizacje Gorąco Polecam. Pozwoli to na objęcie obszarem dostaw większej liczby użytkowników platformy, a co za tym idzie, więcej osób będzie mogło delektować się świeżymi wypiekami o poranku i to bez wychodzenia z domu.
Dołączenie Gorąco Polecam do oferty Wolt, to kolejny krok marki w rozwoju oferty śniadaniowej. Klienci chętnie korzystają z możliwości dowozu świeżych wypieków, co potwierdzają słowa General Manager Wolt Agaty Polityło:
„Dynamicznie rozwijamy nasze portfolio partnerów, przy czym skupiamy się na tym, by nowa oferta odpowiadała aktualnym potrzebom klientów. Widzimy, że coraz częściej zainteresowani są oni śniadaniami oraz kawą w dowozie. Dlatego też dołączenie kolejnego partnera specjalizującego się w tym typie produktów było naturalnym krokiem na drodze naszego rozwoju. Nieustannie staramy się budować ofertę śniadaniową tak, aby użytkownicy z różnych zakątków Polski mogli cieszyć się świeżym posiłkiem na dobry początek dnia”.
W Polsce Wolt działa w 13 miastach. Niebieskich kurierów można spotkać również na ulicach ponad 130 miast w 23 krajach w Europie i Azji. Dostawy Wolt realizowane są za pomocą rowerów, skuterów i samochodów. Aplikację Wolt można pobrać z Google Play lub App Store.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.