Komunikaty PR

Green Caffè Nero nowym najemcą Blue City

2023-03-16  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Dorota Czerwińska
Communication Unlimited

ul. Wołoska 9 A
02 - 583 Warszawa
dczerwinska|commu.pl| |dczerwinska|commu.pl
22 395 52 00
www.commu.pl

Green Caffè Nero to marka powstała z połączenia doświadczeń warszawskich kawiarni Green Coffee i międzynarodowej sieci kawiarni Caffè Nero. Od momentu otworzenia pierwszej kawiarni w 2003 roku, Green Caffè Nero pozostaje wierne misji, która przyświecała jej fundatorom: prawdziwa kawiarnia powinna stanowić centrum lokalnego życia. Być miejscem, w którym filiżanka świeżo parzonej kawy, miły i profesjonalny personel oraz wystrój wnętrza sprawi, że każdy poczuje się jak w domu.

Tak jest też w przypadku Blue City, gdzie Green Caffè Nero zajęła miejsce na głównym placu centrum przy fontannie (wcześniej znajdowała się tu kawiarnia Wedel). Aranżacja kawiarni została oparta o naturalne materiały: drewno, kamień i metal. Wygodne meble, ręcznie rzeźbiony i indywidualnie projektowany dębowy bar, płytki ceglane ręcznie formowane.

Green Caffè Nero oferuje kilka rodzajów kawy z codziennie wypalanych ziaren, 20 rodzajów herbat, zioła, zimne napoje i gorącą czekoladę. Wszystkie przekąski, kanapki oraz ciasta są przygotowywane przez kucharzy sieci
z wysokiej jakości składników. 

W Blue City Green Caffè Nero jest czynne od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8-22,
a w niedziele niehandlowe od 10 do 20.

Green Caffè Nero pozostaje jedną z najprężniej rozwijających się niezależnych sieci kawiarni w Polsce. Posiada 64 kawiarnie w Warszawie, 5 w Krakowie oraz 5 we Wrocławiu. Wystrój każdej z nich jest współtworzony przez polskich artystów i rzemieślników; począwszy od schodów po wykończenie baru.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Communication Unlimited
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.