Komunikaty PR

HUBburger® rozpoczyna współpracę i poszerza sieć maszyn vendingowych na stacjach

2023-04-26  |  11:00
Biuro prasowe

Hubburger.com to portal edukacyjno-lifestylowy, platforma szkoleniowa HUBedu, sieć gabinetów medycyny integracyjnej oraz sieć maszyn vendingowych, rozpoczęła współpracę z firmą Circle K, prowadząca sieć blisko 400  stacji paliw na terenie całej Polski.


Współpraca rozpoczęła się 25 stycznia 2023 roku od ustawienia maszyn vendingowych, których właścicielem jest HUBburger®, na terenie wybranych stacji paliw Circle K. Na początek były to trzy pilotażowe stacje przy ul. Wał Miedzeszyński, Grochowskiej i Nowoursynowskiej w Warszawie. Do końca Kwietnia 2023 będziemy oferowali sprzedaż już w conajmniej 28 miastach w około 50 maszynach vendingowych. Maszyny vendingowe HUBburger® oferują zróżnicowany asortyment, obejmujący legalne i najwyższej jakości produkty CBD oraz akcesoria. Produkty dostępne są od ręki i w wygodny sposób dla klientów sieci Circle K. Wygoda jest dziś ważnym elementem wyboru kanału w handlu detalicznym, a konsumenci chcą mieć szerszy i łatwiejszy dostęp do najnowszych produktów CBD. Współpraca HUBburger® z Circle K jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie. Produkty CBD dostępne od 25 stycznia na stacjach paliw Circle K są bezpieczne dla konsumentów oraz mają udokumentowane właściwości prozdrowotne i proekologiczne. HUBburger® w ten sposób dąży do czystszego, bezpieczniejszego i lepszego świata oraz planety.
Produkty dostępne w maszynach vendingowych, jak zapewnia Hubburger.com, pochodzą wyłącznie od sprawdzonych kontrahentów dysponujących odpowiednimi badaniami dla każdej partii produktów. Badania te gwarantują legalność i wysoką jakość całego asortymentu oraz bezpieczeństwo stosowania. Produkty CBD z oferty vendingowej to między innymi: pre-rollsy, olejki, susze, słodycze, kosmetyki, napoje. Dzięki temu klienci stacji Circle K mają szeroki wybór - w każdej maszynie zostanie umieszczone kilkanaście rodzajów produktów. Dodatkowo dbając o edukację odbiorców produktów CBD i zapewniając dostęp do eksperckiej wiedzy, marka HUBburger® stworzyła dedykowaną projektowi stronę www.vending.hubburger.com, zawierającą szczegółowe informacje dotyczące wszystkich produktów dostępnych w maszynach vendingowych oraz samego CBD i jego działania. Dostęp do tych istotnych informacji jest łatwy i odbywa się poprzez skanowanie QR code telefonem lub
technologię NFC - funkcje dostępne obecnie w większości telefonów komórkowych. Już za chwilę uruchomiony zostanie portal online na którym będzie można zakupić więcej produktów konopnych oraz zdobyć wiedzę a nawet zapisać się na roczne studia podyplomowe z zakresu wiedzy konopnej. Wprowadzając maszyny vendingowe z produktami CBD na stacje paliw, marka HUBburger® wpisuje się w międzynarodowy trend polegający na coraz większym zapotrzebowaniu oraz popularności produktów konopnych i zwiększającej się grupie ich użytkowników.
HUBburger® oferuje maszyny vendingowe również w modelu franczyzowym, dokładniej w dwóch modelach rozliczeniowych. Oferta dostępną jest już na stronie https://franchising- vending.hubburger.com/pl .

Otwierając się na potrzeby rynku i skalowanie świadomości oraz siły nabywczej w naszej branży konopnej pozwalamy na przystąpienie do naszej sieci franczyzowej. Umiejscowienie maszyn w widocznych miejscach w przestrzeni publicznej ma dla nas również ważną misje edukacyjną aby pokazać ludziom którzy nie interesowali się dotychczas zastosowaniami konopi, że z konopi można zrobić zdrowe przekąski, smaczne słodycze i wiele innych ciekawych produktów spożywczych lub suplementów diety. HUBburger® jest przedsięwzięciem długotermiowym
opartym o duże doświadczenie w biznesie konopnym i wnosi dużo dobrego do naszej świadomości o świadomym i zdrowym trybie życia. Na jesień 2023 planujemy rozszerzyć sieć maszyn do 150 a do końca roku 2024 ilość ta wzrośnie do około 900 maszyn w Europie. Widoczne na zdjęciu maszyny z 49 calowym wyświetlaczem można będzie oglądać w wybranych miejscach już na jesień 2023.
Aktualnie pracujemy nad wdrożeniem dla naszych użytkowników działów takich jak - HUBedu na którym będą się odbywać szkolenia online oraz szkolenia stacjonarne np. z wdrażania produktów konopnych do menu restauracji.
- HUBtivi Telewizja z informacjami ze świata konopii w systemie streamingowym
- Partnerskie gabinety lekarskie
- Marketplace konopny jako platforma sprzedażowa zrzeszająca producentów i dystrybutorów w branży konopnej.

25 stycznia 2023 rozpoczęliśmy współpracę z Circle K. Maszyny HUBburger® możesz znaleźć na wybranych stacjach w całej Polsce. Do dnia dzisiejszego postawiliśmy już 40 maszyn a będzie ich jeszcze więcej!

Maszyny vendingowe HUBburger® oferują najwyższej jakości produkty CBD oraz akcesoria dostępne od ręki, które w łatwy sposób są osiągalne dla klientów sieci Circle K. Wygoda jest dziś ważnym elementem wyboru kanału w handlu detalicznym, a konsumenci chcą mieć szerszy i łatwiejszy dostęp do najnowszych produktów CBD.

Współpraca HUBburger® z Circle K jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie


Produkty CBD dostępne na stacjach paliw Circle K są bezpieczne dla konsumentów oraz mają udokumentowane właściwości prozdrowotne i proekologiczne. HUBburger® w ten sposób dąży do czystszego, bezpieczniejszego i lepszego świata oraz planety. Dodatkowo dbając o edukację odbiorców produktów CBD i zapewniając dostęp do
eksperckiej wiedzy, marka HUBburger® stworzyła dedykowaną projektowi stronę www.vending.hubburger.com, zawierającą szczegółowe informacje dotyczące wszystkich produktów dostępnych w maszynach vendingowych oraz samego CBD i jego działania. Dostęp do tych istotnych informacji jest łatwy i odbywa się poprzez skanowanie QR code lub technologię NFC - funkcje dostępne obecnie w większości telefonów komórkowych.

Wprowadzając maszyny vendingowe z produktami CBD na stacje paliw, wpisujemy się w międzynarodowy trend polegający na coraz większym zapotrzebowaniu oraz popularności produktów konopnych i zwiększającej się grupie ich użytkowników.

Więcej informacji znajduje się na stronie:
https://hubburger.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.