HUBburger® rozpoczyna współpracę i poszerza sieć maszyn vendingowych na stacjach
Hubburger.com to portal edukacyjno-lifestylowy, platforma szkoleniowa HUBedu, sieć gabinetów medycyny integracyjnej oraz sieć maszyn vendingowych, rozpoczęła współpracę z firmą Circle K, prowadząca sieć blisko 400 stacji paliw na terenie całej Polski.
Współpraca rozpoczęła się 25 stycznia 2023 roku od ustawienia maszyn vendingowych, których właścicielem jest HUBburger®, na terenie wybranych stacji paliw Circle K. Na początek były to trzy pilotażowe stacje przy ul. Wał Miedzeszyński, Grochowskiej i Nowoursynowskiej w Warszawie. Do końca Kwietnia 2023 będziemy oferowali sprzedaż już w conajmniej 28 miastach w około 50 maszynach vendingowych. Maszyny vendingowe HUBburger® oferują zróżnicowany asortyment, obejmujący legalne i najwyższej jakości produkty CBD oraz akcesoria. Produkty dostępne są od ręki i w wygodny sposób dla klientów sieci Circle K. Wygoda jest dziś ważnym elementem wyboru kanału w handlu detalicznym, a konsumenci chcą mieć szerszy i łatwiejszy dostęp do najnowszych produktów CBD. Współpraca HUBburger® z Circle K jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie. Produkty CBD dostępne od 25 stycznia na stacjach paliw Circle K są bezpieczne dla konsumentów oraz mają udokumentowane właściwości prozdrowotne i proekologiczne. HUBburger® w ten sposób dąży do czystszego, bezpieczniejszego i lepszego świata oraz planety.
Produkty dostępne w maszynach vendingowych, jak zapewnia Hubburger.com, pochodzą wyłącznie od sprawdzonych kontrahentów dysponujących odpowiednimi badaniami dla każdej partii produktów. Badania te gwarantują legalność i wysoką jakość całego asortymentu oraz bezpieczeństwo stosowania. Produkty CBD z oferty vendingowej to między innymi: pre-rollsy, olejki, susze, słodycze, kosmetyki, napoje. Dzięki temu klienci stacji Circle K mają szeroki wybór - w każdej maszynie zostanie umieszczone kilkanaście rodzajów produktów. Dodatkowo dbając o edukację odbiorców produktów CBD i zapewniając dostęp do eksperckiej wiedzy, marka HUBburger® stworzyła dedykowaną projektowi stronę www.vending.hubburger.com, zawierającą szczegółowe informacje dotyczące wszystkich produktów dostępnych w maszynach vendingowych oraz samego CBD i jego działania. Dostęp do tych istotnych informacji jest łatwy i odbywa się poprzez skanowanie QR code telefonem lub
technologię NFC - funkcje dostępne obecnie w większości telefonów komórkowych. Już za chwilę uruchomiony zostanie portal online na którym będzie można zakupić więcej produktów konopnych oraz zdobyć wiedzę a nawet zapisać się na roczne studia podyplomowe z zakresu wiedzy konopnej. Wprowadzając maszyny vendingowe z produktami CBD na stacje paliw, marka HUBburger® wpisuje się w międzynarodowy trend polegający na coraz większym zapotrzebowaniu oraz popularności produktów konopnych i zwiększającej się grupie ich użytkowników.
HUBburger® oferuje maszyny vendingowe również w modelu franczyzowym, dokładniej w dwóch modelach rozliczeniowych. Oferta dostępną jest już na stronie https://franchising- vending.hubburger.com/pl .
Otwierając się na potrzeby rynku i skalowanie świadomości oraz siły nabywczej w naszej branży konopnej pozwalamy na przystąpienie do naszej sieci franczyzowej. Umiejscowienie maszyn w widocznych miejscach w przestrzeni publicznej ma dla nas również ważną misje edukacyjną aby pokazać ludziom którzy nie interesowali się dotychczas zastosowaniami konopi, że z konopi można zrobić zdrowe przekąski, smaczne słodycze i wiele innych ciekawych produktów spożywczych lub suplementów diety. HUBburger® jest przedsięwzięciem długotermiowym
opartym o duże doświadczenie w biznesie konopnym i wnosi dużo dobrego do naszej świadomości o świadomym i zdrowym trybie życia. Na jesień 2023 planujemy rozszerzyć sieć maszyn do 150 a do końca roku 2024 ilość ta wzrośnie do około 900 maszyn w Europie. Widoczne na zdjęciu maszyny z 49 calowym wyświetlaczem można będzie oglądać w wybranych miejscach już na jesień 2023.
Aktualnie pracujemy nad wdrożeniem dla naszych użytkowników działów takich jak - HUBedu na którym będą się odbywać szkolenia online oraz szkolenia stacjonarne np. z wdrażania produktów konopnych do menu restauracji.
- HUBtivi Telewizja z informacjami ze świata konopii w systemie streamingowym
- Partnerskie gabinety lekarskie
- Marketplace konopny jako platforma sprzedażowa zrzeszająca producentów i dystrybutorów w branży konopnej.
25 stycznia 2023 rozpoczęliśmy współpracę z Circle K. Maszyny HUBburger® możesz znaleźć na wybranych stacjach w całej Polsce. Do dnia dzisiejszego postawiliśmy już 40 maszyn a będzie ich jeszcze więcej!
Maszyny vendingowe HUBburger® oferują najwyższej jakości produkty CBD oraz akcesoria dostępne od ręki, które w łatwy sposób są osiągalne dla klientów sieci Circle K. Wygoda jest dziś ważnym elementem wyboru kanału w handlu detalicznym, a konsumenci chcą mieć szerszy i łatwiejszy dostęp do najnowszych produktów CBD.
Współpraca HUBburger® z Circle K jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie
Produkty CBD dostępne na stacjach paliw Circle K są bezpieczne dla konsumentów oraz mają udokumentowane właściwości prozdrowotne i proekologiczne. HUBburger® w ten sposób dąży do czystszego, bezpieczniejszego i lepszego świata oraz planety. Dodatkowo dbając o edukację odbiorców produktów CBD i zapewniając dostęp do
eksperckiej wiedzy, marka HUBburger® stworzyła dedykowaną projektowi stronę www.vending.hubburger.com, zawierającą szczegółowe informacje dotyczące wszystkich produktów dostępnych w maszynach vendingowych oraz samego CBD i jego działania. Dostęp do tych istotnych informacji jest łatwy i odbywa się poprzez skanowanie QR code lub technologię NFC - funkcje dostępne obecnie w większości telefonów komórkowych.
Wprowadzając maszyny vendingowe z produktami CBD na stacje paliw, wpisujemy się w międzynarodowy trend polegający na coraz większym zapotrzebowaniu oraz popularności produktów konopnych i zwiększającej się grupie ich użytkowników.
Więcej informacji znajduje się na stronie:
https://hubburger.com/

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.