Komunikaty PR

Impreza taka, że Chakalaka

2023-03-27  |  01:00
Biuro prasowe

Chrupiące i inspirowane smakami Afryki, czyli NicNac’s o smaku Crunchips Chakalaka - Edycja Limitowana orzechów, która wiosną br. pojawiła się na sklepowych półkach. Powstała dzięki połączeniu dwóch najbardziej imprezowych marek Lorenz – Crunchips i NicNac’s.

Orzechy w skorupce i chipsy to kategorie przekąsek, które mają ze sobą wiele wspólnego. Przede wszystkim fakt, iż idealnie nadają się na imprezy. Szalone domówki w towarzystwie przyjaciół, turnieje planszówek w mniejszym gronie czy maratony ulubionych filmów. Chrupanie to nieodłączny element takich spotkań. Dlatego Lorenz, ekspert w kategorii przekąsek, wprowadził na rynek produkt podwójnie imprezowy, który doskonale sprawdzi się w takich okazjach.

NicNac’s o smaku Crunchips Chakalaka to połączenie orzechów w skorupce NicNac’s oraz kultowych chipsów Crunchips. Są wegańskie, charakteryzują się podwójnym chrupnięciem, a do tego mają wyjątkowe opakowanie, które łączy symbole graficzne obu marek oraz zawiera element afrykański, nawiązujący do smaku.

Orzechy NicNac’s to dynamicznie rosnąca marka na rynku orzechów. W ubiegłym roku był to wzrost na poziomie 55,8%[1]. Dlatego Lorenz, rozszerza swoje portfolio orzechów i wprowadza kolejną nowość w tym segmencie, a zarazem pierwszy produkt w portfolio firmy, który powstał w wyniku kooperacji dwóch marek. 

- NicNac’s o smaku Crunchips Chakalaka to unikalny produkt na rynku słonych przekąsek. Kierowany zarówno do tych, którzy lubią chipsy, jak i dla wielbicieli orzechów w skorupce, a także dla wszystkich, którzy szukają oryginalnych smaków i nowości. Wierzymy, że szczególnie przypadnie do gustu naszym konsumentom z Pokolenia Z, którzy lubią nieoczywiste kolaboracje i eksperymenty – mówi Mikołaj Naskręt, specjalista ds. marketingu w Lorenz.

Aż 88%[2] kupujących z Generacji Z w grupie wiekowej 18-24 deklaruje, że uwielbia odkrywać nowe koncepty smakowe, inspirowane kuchniami świata, bo to dla nich forma podróżowania. Lorenz zabierze ich więc do Afryki, gdzie impreza będzie taka, że Chakalaka.

 


[1] Źródło: Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), sprzedaż wartościowa w PLN, w okresie skumulowanym 1 – 52 tydzień 2022 w kategorii: Salty Snacks (klasyfikacja własna klienta)

[2] Źródło: Mintel 2021

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.