Komunikaty PR

Już 30 marca otwarcie najnowocześniejszego centrum handlowego w stolicy!

2023-03-23  |  16:30
Biuro prasowe

 

Prace renowacyjne w centrum handlowym Promenada dobiegają końca! Już za tydzień, 30 marca, najciekawsze i najbardziej nowoczesne centrum w Warszawie zostanie oddane do dyspozycji klientów. Spójny, nowoczesny i luksusowy design, sklepy w najnowszych konceptach oraz szeroko rozbudowana oferta dla lokalnej społeczności jeszcze bardziej umacniają dominującą pozycję galerii w mieście.

 

Na dniach oddamy do użytku najnowocześniejsze, wielofunkcyjne centrum handlowe o powierzchni 63 tys. mkw., ze wzbogaconą ofertą pod względem innowacyjnych konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych marek. Promenada śmiało może pretendować do miana najbardziej ambitnych projektów handlowych w Warszawie. Nie dziwi zatem fakt, że jeszcze przed rozpoczęciem prac remontowych, 80% modernizowanej powierzchni było już wynajęte – mówi Anna Tana, Dyrektor Leasingu, Atrium Poland.

 

Zmodernizowana Promenada wzmacnia swój potencjał, co przyciąga najnowsze koncepty i najbardziej poszukiwane marki. Dowodem na to jest otwarcie w nowo wyremontowanej części, dwupoziomowego sklepu Peek&Cloppenburg, o powierzchni 3 450 m2, w najnowszym koncepcie. Salon P&C jest pierwszym sklepem w tej części Warszawy i drugim co do wielkości w stolicy.

 

Marc O’ Polo to kolejna po Rituals Cosmetics i Under Armour otwartych w 2022 roku międzynarodowa marka, która wzbogaci grono najemców Promenady. Ten niemiecko-szwedzki brand odzieżowy zaoferuje klientom odzież wykonaną z najwyższej jakości certyfikowanych materiałów naturalnych –  w prostych, ale nowoczesnych fasonach – oraz designerskie dodatki.

 

W gronie najemców znalazły się także marki, których wcześniej w Promenadzie nie było. Jedną z nich jest Homla oferująca elementy wyposażenia wnętrz. Nowością w Promenadzie będą także między innymi salony: Tezenis – oferujący damską i męską bieliznę oraz stroje kąpielowe, Digel – niemiecka marka eleganckiej odzieży męskiej, australijski brand z biżuterią i dodatkami  Lovisa oraz Jubitom – jedna z największych polskich sieci salonów jubilerskich, zlokalizowanych wyłącznie w dużych galeriach handlowych.

 

Zarówno wystrój zmodernizowanego wnętrza Promenady, jej dogodna lokalizacja, jak i zróżnicowane portfolio najemców czynią z galerii miejsce idealne do testowania nowatorskich konceptów. I tak jeszcze pod koniec zeszłego roku jej ofertę wzmocniły absolutne nowości! Mowa tu o pierwszym w stolicy salonie BOSS w nowym koncepcie Pre BOSSed oraz o pierwszym w Polsce dwupoziomowym sklepie Intersport w formacie 2.0. Już wkrótce marki Douglas, Super-Pharm, Tous , home&you oraz Empik zaprezentują swoje salony w najnowszych konceptach sprzedażowych. Do  grona najemców niedługo dołączą także salony włoskich marek Falconeri, Uomo, Benetton oraz salon obuwniczy Nina Basco.

 

Oferta modowa jest głównym motorem napędowym istnienia obiektów handlowych, w tym właśnie praskiej galerii, która po zakończeniu przebudowy oferuje 150 punktów handlowo-usługowych, w tym największe światowe brandy, takie jak: Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, Marella, LIU JO, Olsen, Trussardi, Luisa Spagnoli, Pandora, Apart, W. Kruk, iSpot czy Rosenthal. Ich ofertę uzupełnia sektor health & beauty:  Sephora, Douglas, L’Occitane, Rituals, Super-Pharm oraz popularne wśród warszawiaków kawiarnie. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku bogaty w cenione koncepty restauracyjne serwujące zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.

 

Promenada to również miejsce spotkań i rozwoju, przyjazne rodzinom z dziećmi i seniorom. Dla najmłodszych dostępna będzie angażująca strefa zabaw Euro-Lider. Przez cały okres przebudowy w centrum funkcjonował także Piąty Wymiar – unikatowa przestrzeń galerii stworzona z myślą o lokalnej społeczności. We współpracy z organizacjami społecznymi, lokalnymi firmami oraz pasjonatami różnych dziedzin organizowane są w niej zajęcia i warsztaty, wspólne sąsiedzkie przedsięwzięcia, które wspierają rozwój, rozbudzają zainteresowania oraz zwiększają świadomość kulturalną, artystyczną i naukową wśród dzieci i dorosłych. Ponadto od stycznia br. w Promenadzie mieści się Teatr Niewielki oferujący edukacyjne spektakle dla najmłodszych.

 

Więcej informacji:  https://warszawa.promenada.com/

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.