Już 30 marca otwarcie najnowocześniejszego centrum handlowego w stolicy!
Prace renowacyjne w centrum handlowym Promenada dobiegają końca! Już za tydzień, 30 marca, najciekawsze i najbardziej nowoczesne centrum w Warszawie zostanie oddane do dyspozycji klientów. Spójny, nowoczesny i luksusowy design, sklepy w najnowszych konceptach oraz szeroko rozbudowana oferta dla lokalnej społeczności jeszcze bardziej umacniają dominującą pozycję galerii w mieście.
– Na dniach oddamy do użytku najnowocześniejsze, wielofunkcyjne centrum handlowe o powierzchni 63 tys. mkw., ze wzbogaconą ofertą pod względem innowacyjnych konceptów handlowych, jak i starannie wyselekcjonowanych marek. Promenada śmiało może pretendować do miana najbardziej ambitnych projektów handlowych w Warszawie. Nie dziwi zatem fakt, że jeszcze przed rozpoczęciem prac remontowych, 80% modernizowanej powierzchni było już wynajęte – mówi Anna Tana, Dyrektor Leasingu, Atrium Poland.
Zmodernizowana Promenada wzmacnia swój potencjał, co przyciąga najnowsze koncepty i najbardziej poszukiwane marki. Dowodem na to jest otwarcie w nowo wyremontowanej części, dwupoziomowego sklepu Peek&Cloppenburg, o powierzchni 3 450 m2, w najnowszym koncepcie. Salon P&C jest pierwszym sklepem w tej części Warszawy i drugim co do wielkości w stolicy.
Marc O’ Polo to kolejna po Rituals Cosmetics i Under Armour otwartych w 2022 roku międzynarodowa marka, która wzbogaci grono najemców Promenady. Ten niemiecko-szwedzki brand odzieżowy zaoferuje klientom odzież wykonaną z najwyższej jakości certyfikowanych materiałów naturalnych – w prostych, ale nowoczesnych fasonach – oraz designerskie dodatki.
W gronie najemców znalazły się także marki, których wcześniej w Promenadzie nie było. Jedną z nich jest Homla oferująca elementy wyposażenia wnętrz. Nowością w Promenadzie będą także między innymi salony: Tezenis – oferujący damską i męską bieliznę oraz stroje kąpielowe, Digel – niemiecka marka eleganckiej odzieży męskiej, australijski brand z biżuterią i dodatkami Lovisa oraz Jubitom – jedna z największych polskich sieci salonów jubilerskich, zlokalizowanych wyłącznie w dużych galeriach handlowych.
Zarówno wystrój zmodernizowanego wnętrza Promenady, jej dogodna lokalizacja, jak i zróżnicowane portfolio najemców czynią z galerii miejsce idealne do testowania nowatorskich konceptów. I tak jeszcze pod koniec zeszłego roku jej ofertę wzmocniły absolutne nowości! Mowa tu o pierwszym w stolicy salonie BOSS w nowym koncepcie Pre BOSSed oraz o pierwszym w Polsce dwupoziomowym sklepie Intersport w formacie 2.0. Już wkrótce marki Douglas, Super-Pharm, Tous , home&you oraz Empik zaprezentują swoje salony w najnowszych konceptach sprzedażowych. Do grona najemców niedługo dołączą także salony włoskich marek Falconeri, Uomo, Benetton oraz salon obuwniczy Nina Basco.
Oferta modowa jest głównym motorem napędowym istnienia obiektów handlowych, w tym właśnie praskiej galerii, która po zakończeniu przebudowy oferuje 150 punktów handlowo-usługowych, w tym największe światowe brandy, takie jak: Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Guess, Tous, Zara, Vistula, Bytom, Max Mara Weekend, Marella, LIU JO, Olsen, Trussardi, Luisa Spagnoli, Pandora, Apart, W. Kruk, iSpot czy Rosenthal. Ich ofertę uzupełnia sektor health & beauty: Sephora, Douglas, L’Occitane, Rituals, Super-Pharm oraz popularne wśród warszawiaków kawiarnie. Do dyspozycji klientów jest również nowoczesny food court Republika Smaku bogaty w cenione koncepty restauracyjne serwujące zróżnicowane, starannie dobrane menu z różnych stron świata.
Promenada to również miejsce spotkań i rozwoju, przyjazne rodzinom z dziećmi i seniorom. Dla najmłodszych dostępna będzie angażująca strefa zabaw Euro-Lider. Przez cały okres przebudowy w centrum funkcjonował także Piąty Wymiar – unikatowa przestrzeń galerii stworzona z myślą o lokalnej społeczności. We współpracy z organizacjami społecznymi, lokalnymi firmami oraz pasjonatami różnych dziedzin organizowane są w niej zajęcia i warsztaty, wspólne sąsiedzkie przedsięwzięcia, które wspierają rozwój, rozbudzają zainteresowania oraz zwiększają świadomość kulturalną, artystyczną i naukową wśród dzieci i dorosłych. Ponadto od stycznia br. w Promenadzie mieści się Teatr Niewielki oferujący edukacyjne spektakle dla najmłodszych.
Więcej informacji: https://warszawa.promenada.com/
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.