Kawa za 3 zł? Masz to w Żabce! Kawowe Happy Hours w godzinach 6:00-10:00
Gorąca, aromatyczna i świeżo mielona kawa na wynos to jeden z kluczowych wyróżników Żabki. Konsumenci doceniają jej smak, a także możliwość szybkiego zakupu. To właśnie z myślą o nich, Żabka stale przygotowuje oferty na kawę – tańsza kawa z własnym kubkiem czy „kawonament” skradły serca klientów sieci, dlatego teraz przyszedł czas na kawowe Happy Hours. Do końca lutego w godzinach 6:00-10:00, wszyscy użytkownicy aplikacji Żappka kawę i napoje gorące o pojemności do 200 ml mogą kupić w atrakcyjnej cenie 3 zł za kubek.
– Z naszą ofertą kawową jesteśmy obecni na rynku od wielu lat. Serwujemy kawę i inne gorące napoje w każdym z naszych ponad 9000 sklepów. Rekord to 72 szt. sprzedane w minutę! Klienci chętnie korzystają z przygotowywanych przez nas promocji, takich jak tańsza kawa z własnym kubkiem czy „kawonament”. Mamy nadzieję, że równie chętnie rozpoczną poranek z aromatyczną kawą za 3 zł. Może ich do tego przekonać także nasz energetyczny i rozbudzający nowy spot promocyjny, do obejrzenia którego bardzo zachęcam – mówi Jarosław Serednicki, dyrektor marketingu Żabka Polska.
Akcja „Porankuj, jak lubisz, a my zrobimy ci pyszną kawę” potrwa 6 tygodni. Rozpoczęła się 18 stycznia br. i zgodnie z hasłem przewodnim obowiązuje rano, w godz. od 6:00 do 10:00. Dzięki ofercie każdy użytkownik Żappki ma możliwość umilenia swojego poranka nie tylko aromatyczną kawą (espresso, kawa czarna, kawa z mlekiem, latte, cappuccino), ale także dowolnym gorącym napojem (herbata, czekolada) w cenie 3 zł za kubek o pojemności do 200 ml. Promocja obowiązuje także w autonomicznych sklepach Żabka Nano.
Akcji towarzyszy kampania reklamowa w mediach ogólnopolskich i na portalach internetowych oraz spot reklamowy „Jazda z kawkami”: https://www.youtube.com/watch?v=3qn9Gj-_Vqw.
Pyszna kawa z Żabki
Według badań konsumenckich największą popularnością w Żabce cieszą się kawa latte i kawa z mlekiem. Najlepiej na tle konkurencji oceniany jest jej idealnie mleczny smak i moc. Zdaniem testujących, ten gorący napój z Żabki ma też odpowiednio intensywny zapach i aromat[1].
Kawa z Żabki to 100% arabica, której ziarna pochodzą z małych farm ulokowanych w najlepszych regionach Brazylii. Kawa palona jest we Włoszech. Średni stopień palenia wydobywa z niej pełnię smaku i aromatów. Kompozycja oraz odpowiednio dobrany sposób palenia kawy pozwala na uzyskanie esencjonalnego naparu z naturalną, słodką nutą mlecznej czekolady i orzechów włoskich. Mieszanka zawiera w swoim składzie unikalną kawę z plantacji Bob-o-link. Produkuje ona najlepszej jakości kawę, zachowując jednocześnie zasady zrównoważonego rozwoju w rolnictwie.
[1] „Kawa z mlekiem” raport Hamilton z dn. 15 marca 2022 r., zrealizowany na zlecenie Żabka Polska.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ważą się losy wymiany handlowej między Stanami Zjednoczonymi a Unią Europejską. Na wysokich cłach stracą obie strony
Komisja Europejska przedstawiła w poniedziałek propozycję ceł na import z USA o wartości 72 mld euro, co ma być odpowiedzią na nałożenie 30-proc. stawek na import z UE zapowiedziane przez Amerykanów w poprzednim tygodniu. Przedstawiciele KE wciąż widzą jednak potencjał kontynuowania negocjacji. Zdaniem europosła Michała Koboski brak porozumienia lub uzgodnienie stawek wyższych niż 10-proc. nie tylko zaszkodzi obydwu stronom, ale i osłabi ich pozycję na arenie międzynarodowej.
Handel
Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.
Prawo
Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.