Kawa za 3 zł? Masz to w Żabce! Kawowe Happy Hours w godzinach 6:00-10:00
Gorąca, aromatyczna i świeżo mielona kawa na wynos to jeden z kluczowych wyróżników Żabki. Konsumenci doceniają jej smak, a także możliwość szybkiego zakupu. To właśnie z myślą o nich, Żabka stale przygotowuje oferty na kawę – tańsza kawa z własnym kubkiem czy „kawonament” skradły serca klientów sieci, dlatego teraz przyszedł czas na kawowe Happy Hours. Do końca lutego w godzinach 6:00-10:00, wszyscy użytkownicy aplikacji Żappka kawę i napoje gorące o pojemności do 200 ml mogą kupić w atrakcyjnej cenie 3 zł za kubek.
– Z naszą ofertą kawową jesteśmy obecni na rynku od wielu lat. Serwujemy kawę i inne gorące napoje w każdym z naszych ponad 9000 sklepów. Rekord to 72 szt. sprzedane w minutę! Klienci chętnie korzystają z przygotowywanych przez nas promocji, takich jak tańsza kawa z własnym kubkiem czy „kawonament”. Mamy nadzieję, że równie chętnie rozpoczną poranek z aromatyczną kawą za 3 zł. Może ich do tego przekonać także nasz energetyczny i rozbudzający nowy spot promocyjny, do obejrzenia którego bardzo zachęcam – mówi Jarosław Serednicki, dyrektor marketingu Żabka Polska.
Akcja „Porankuj, jak lubisz, a my zrobimy ci pyszną kawę” potrwa 6 tygodni. Rozpoczęła się 18 stycznia br. i zgodnie z hasłem przewodnim obowiązuje rano, w godz. od 6:00 do 10:00. Dzięki ofercie każdy użytkownik Żappki ma możliwość umilenia swojego poranka nie tylko aromatyczną kawą (espresso, kawa czarna, kawa z mlekiem, latte, cappuccino), ale także dowolnym gorącym napojem (herbata, czekolada) w cenie 3 zł za kubek o pojemności do 200 ml. Promocja obowiązuje także w autonomicznych sklepach Żabka Nano.
Akcji towarzyszy kampania reklamowa w mediach ogólnopolskich i na portalach internetowych oraz spot reklamowy „Jazda z kawkami”: https://www.youtube.com/watch?v=3qn9Gj-_Vqw.
Pyszna kawa z Żabki
Według badań konsumenckich największą popularnością w Żabce cieszą się kawa latte i kawa z mlekiem. Najlepiej na tle konkurencji oceniany jest jej idealnie mleczny smak i moc. Zdaniem testujących, ten gorący napój z Żabki ma też odpowiednio intensywny zapach i aromat[1].
Kawa z Żabki to 100% arabica, której ziarna pochodzą z małych farm ulokowanych w najlepszych regionach Brazylii. Kawa palona jest we Włoszech. Średni stopień palenia wydobywa z niej pełnię smaku i aromatów. Kompozycja oraz odpowiednio dobrany sposób palenia kawy pozwala na uzyskanie esencjonalnego naparu z naturalną, słodką nutą mlecznej czekolady i orzechów włoskich. Mieszanka zawiera w swoim składzie unikalną kawę z plantacji Bob-o-link. Produkuje ona najlepszej jakości kawę, zachowując jednocześnie zasady zrównoważonego rozwoju w rolnictwie.
[1] „Kawa z mlekiem” raport Hamilton z dn. 15 marca 2022 r., zrealizowany na zlecenie Żabka Polska.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.