Klarna z pierwszą kampanią świąteczną w Polsce
- Nowa kampania Klarny „Najlepszy prezent – więcej czasu” promuje usługę Klarny “Zapłać za 30 dni” dostępną w sklepach internetowych.
- W działaniach marketingowych bierze udział 10 partnerów Klarny m.in: Reserved, TATUUM, adidas, Local Heroes, eZebra, About You, Pandora.
Warszawa, 1 grudnia 2022 r. – Klarna wiodący, globalny bank detaliczny, dostawca płatności oraz aplikacja zakupowa, ruszyła ze świąteczną kampanią pod hasłem „Najlepszy prezent – więcej czasu”. Wspólnie z wybranymi partnerami, szwedzki fintech prezentuje flagową usługę „Zapłać za 30 dni” jako metodę płatności, która pozwala zaoferować konsumentom większą swobodę i komfort w czasie intensywnego okresu przedświątecznych zakupów.
"W okresie przedświątecznych przygotowań wielu z nas staje przed wyzwaniem kupienia wymarzonych prezentów dla bliskich w krótkim czasie i w ramach ograniczonego budżetu. W takich warunkach świąteczne przygotowania stają się nerwowym wyścigiem z czasem. W naszej świątecznej kampanii, chcemy pokazać, że nie musi tak być. Klarna pozwala zaplanować świąteczne wydatki i zrobić zakupy w najlepszych cenach. Nasi partnerzy oferują atrakcyjne promocje na Black Friday, a dodatkowo możliwość zapłaty za zakupy z Klarną - w ciągu 30 dni, bez żadnych dodatkowych kosztów – komentuje Agnieszka Jabłońska-Twaróg, B2C marketing manager, która odpowiada za działania marketingowe Klarny w Polsce.
Kampania „Najlepszy prezent − więcej czasu” startuje w połowie listopada i potrwa do 17 grudnia. Jest prowadzona równolegle na 9 rynkach (oprócz Polski także we Francji, Włoszech, Hiszpanii, Portugalii, Austarlii, Nowej Zelandii, Czechach i Grecji). Łącznie weźmie w niej udział ponad 60 sklepów partnerskich. W kampanii prowadzonej na polskim rynku bierze udział 10 merchantów Klarny: m.in. Reserved, TATUUM, adidas, Local Heroes, eZebra, About You, Pandora. Działania są prowadzone w kanałach digital (Meta, Google Display Network i Snapchat), outdoor (spektakularne OOH w centrum Warszawy), PR oraz kanałach własnych Klarny i jej partnerów. Kampania będzie wspierana także poprzez działania z influencerami. Za strategię mediową i współpracę z partnerami w Polsce odpowiada Agnieszka Jabłońska-Twaróg, a za egzekucję zespół Paid Media Klarny. Zakupu nośników reklamy zewnętrznej dokonał dom mediowy MediaCom. Działania komunikacyjnie będzie wspierać agencja Havas PR Warsaw.
Kontakt:
Zuzanna Kanabrocka, PR Coordinator, Zuzanna.Kanabrocka@havas.com, tel. +48 508 012 201
Iga Krysa, Senior PR Consultant, Iga.Krysa@havas.com, tel. +48 508 012 182
O Klarnie
Od 2005 r. Klarna realizuje misję zrewolucjonizowania branży bankowości detalicznej. Dzięki 150 milionom aktywnych użytkowników na całym świecie i 2 milionom transakcji dziennie, Klarna spełnia zmieniające się wymagania konsumentów, pomagając im oszczędzać czas i pieniądze, jednocześnie lepiej zarządzać przepływem gotówki i podejmować świadome decyzje zakupowe. Już ponad 400 000 globalnych partnerów handlowych, w tym H&M, Saks, Sephora, Macy's, IKEA, Expedia Group i Nike, zintegrowało innowacyjną technologię Klarny, aby zapewnić swoim klientom bezproblemowe zakupy online i w sklepach tradycyjnych. Zatrudniająca ponad 5000 pracowników Klarna jest aktywna na 45 rynkach. Więcej informacji na www.klarna.pl.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.