Komunikaty PR

Komputronik debiutuje w Galerii Jurajskiej

2024-12-05  |  12:00
Biuro prasowe
Kontakt

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations

ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl

Galeria Jurajska, największe centrum handlowe w Częstochowie, będące częścią portfolio GTC SA, poszerza swoją ofertę w segmencie elektroniki, pozyskując do tenant-mixu jednego z rynkowych liderów. W obiekcie zadebiutował właśnie salon sieci Komputronik.

– Rozwijając ofertę Galerii Jurajskiej, konsekwentnie odpowiadamy na aktualne trendy oraz potrzeby lokalnego rynku i naszych klientów. Te od lat wnikliwie analizujemy i przekładamy na strategię leasingową. Debiut salonu Komputronik to kolejny ważny krok w jej realizacji – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.

– Komputronik, jedna z kluczowych marek na rynku elektroniki, nie tylko wzmacnia i uzupełnia tenant-mix Jurajskiej, ale również tworzy nową, atrakcyjną w regionie destynację zakupową dla osób poszukujących nowych technologii i sprzętów RTV/AGD. Co więcej, dzięki temu otwarciu zapewniamy klientom dostęp do wielu znanych marek, sprzętów wysokiej klasy oraz nowinek – dodaje.

Nowy sklep popularnej marki ma powierzchnię ponad 50 m kw. W jego asortymencie znaleźć można laptopy i komputery, smartfony i smartwatche, urządzenia smart home, sprzęty gamingowe i PC, jak również sprzęty fotograficzne. Nie brakuje także bogatej oferty AGD i RTV oraz akcesoriów.

Sam salon w Jurajskiej zaprojektowany został według najnowszych standardów marki i rozwijanego konceptu handlowego. Produkty i usługi w lokalu zgrupowane są w dedykowane im strefy, które ułatwiają zapoznanie się z ofertą, kontakt z produktem i czynią zakupy komfortowymi.

Odwiedzający mogą także liczyć na fachową poradę przy wyborze produktów i pomoc, np. w konfiguracji sprzętu. Sieć oferuje też usługi serwisowe. Ponadto w nowym lokalu klienci mają dostęp do rozwiązań omnichannelowych marki, w tym usługi click&collect, czyli odbioru zamówień ze sklepu online w sklepie stacjonarnym w Jurajskiej.

– Cieszymy się, że możemy stale wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Potwierdzeniem tego może być np. zmiana lokalizacji naszego salonu w Częstochowie na jeszcze bardziej dostępną. Z tej okazji planujemy obniżki cen sięgające nawet ponad 30 proc. Dotyczy to bardzo popularnych modeli sprzętów, takich jak iPhone, Galaxy, MacBook czy Victus. Serdecznie zapraszamy na re-otwarcie już 6 grudnia – komentuje Marcin Mordak, Dyrektor Sprzedaży Omnichannel z Komputronik S.A.

Komputronik to siódmy sklep z ofertą elektroniki, RTV i AGD w Galerii Jurajskiej. Oprócz niego swoje lokale mają tu marki RTV Euro AGD, x-kom, Xiaomi, iDream czy Fonmix. Od początku 2024 roku w centrum zadebiutowało dwóch nowych najemców: The North Face i Rituals Cosmetics. Jednocześnie aż dziewięciu najemców zmodernizowało swoje lokale, w tym m.in. Sephora, New Yorker, Bershka czy Intersport.

– Umacniając tenant-mix Jurajskiej, sięgamy po marki i koncepty, które nie tylko uzupełniają ofertę, ale też wnoszą do niej nowe doświadczenia zakupowe i odpowiadają na zmieniające się oczekiwania klientów. Naszym celem jest tworzenie portfolio najemców, które jest nie tylko komplementarne, ale przede wszystkim unikalne w skali regionu – mówi Anna Borecka.

– Potwierdzają to szczególnie ostatnie otwarcia i modernizacje, które wzmacniają naszą pozycję jako kluczowej lokalizacji biznesowej dla wiodących marek. Realizowane działania umacniają również naszą rolę jako centrum handlowego numer jeden w północnej części województwa śląskiego, atrakcyjnego zarówno dla największych rynkowych graczy, jak i dla klientów – dodaje.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Guarana Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl Biuro prasowe
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Handel Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu
2025-03-18 | 15:00

Pracownicy MediaMarkt King Cross w Poznaniu wspominają 20-lecie sklepu

20 lat temu w poznańskiej galerii King Cross miało miejsce otwarcie drugiego w mieście sklepu MediaMarkt. Dlaczego to miejsce było i jest tak wyjątkowe? O pracy w salonie
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Projekt unijnego budżetu po 2027 roku będzie przedstawiony w lipcu. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad nim

Polska prezydencja zbiegła się z rozpoczęciem rozmów na temat wieloletnich unijnych ram finansowych (WRF), które określą cele i priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. Projekt budżetu ma być gotowy w lipcu, a potem rozpoczną się negocjacje między instytucjami unijnymi. Polska może odegrać istotną rolę w pracach nad WRF, dlatego to od naszego kraju swoje konsultacje rozpoczęli europarlamentarzyści, którzy są współsprawozdawcami PE ds. wieloletniego budżetu Unii Europejskiej.

Prawo

Przedsiębiorcy czują się pomijani w pracach nad przepisami. Narzekają na zawrotne tempo prac legislacyjnych

W ubiegłym roku uchwalono 14 tys. stron nowego prawa. To wynik o 59 proc. niższy niż rok wcześniej – wynika z „Barometru prawa” Grant Thornton. Eksperci wskazują, że nie przekłada się to jednak na jakość nowych przepisów. Tempo prac regulacyjnych przyspiesza, a konsultacje publiczne rzadko są transparentne. Przedsiębiorcy czują się pomijani w procesie konsultacji i zaskakiwani nagłymi zmianami w prawie.

Konsument

Alkohol najbardziej rozpowszechnioną substancją psychoaktywną u młodzieży. Coraz większa popularność e-papierosów

Niemal trzy czwarte uczniów w wieku 15–16 lat już sięgnęło po alkohol. Jak wynika z badania ESPAD 2024, to wciąż najbardziej wśród młodzieży rozpowszechniona substancja psychoaktywna. W ostatnich 20 latach o ponad 20 pp. spadł odsetek nastolatków palących papierosy, ale prawie 70 proc. 17–18-latków przyznaje, że sięgnęło w swoim życiu po e-papierosa. Eksperci wskazują na potrzebę nie tylko bardziej restrykcyjnego ograniczania dostępności tych produktów dla młodych ludzi, ale też o działania na rzecz edukacji zdrowotnej i kompleksowego podejścia do profilaktyki i leczenia uzależnień, bez podziału na poszczególne grupy substancji.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.