Komputronik debiutuje w Galerii Jurajskiej

Tomasz Pietrzak
Guarana Public Relations
ul. Żelazna 2
40-851 Katowice
tomasz.pietrzak|guaranapr.pl| |tomasz.pietrzak|guaranapr.pl
509106256
www.guaranapr.pl
Galeria Jurajska, największe centrum handlowe w Częstochowie, będące częścią portfolio GTC SA, poszerza swoją ofertę w segmencie elektroniki, pozyskując do tenant-mixu jednego z rynkowych liderów. W obiekcie zadebiutował właśnie salon sieci Komputronik.
– Rozwijając ofertę Galerii Jurajskiej, konsekwentnie odpowiadamy na aktualne trendy oraz potrzeby lokalnego rynku i naszych klientów. Te od lat wnikliwie analizujemy i przekładamy na strategię leasingową. Debiut salonu Komputronik to kolejny ważny krok w jej realizacji – mówi Anna Borecka, dyrektor Galerii Jurajskiej.
– Komputronik, jedna z kluczowych marek na rynku elektroniki, nie tylko wzmacnia i uzupełnia tenant-mix Jurajskiej, ale również tworzy nową, atrakcyjną w regionie destynację zakupową dla osób poszukujących nowych technologii i sprzętów RTV/AGD. Co więcej, dzięki temu otwarciu zapewniamy klientom dostęp do wielu znanych marek, sprzętów wysokiej klasy oraz nowinek – dodaje.
Nowy sklep popularnej marki ma powierzchnię ponad 50 m kw. W jego asortymencie znaleźć można laptopy i komputery, smartfony i smartwatche, urządzenia smart home, sprzęty gamingowe i PC, jak również sprzęty fotograficzne. Nie brakuje także bogatej oferty AGD i RTV oraz akcesoriów.
Sam salon w Jurajskiej zaprojektowany został według najnowszych standardów marki i rozwijanego konceptu handlowego. Produkty i usługi w lokalu zgrupowane są w dedykowane im strefy, które ułatwiają zapoznanie się z ofertą, kontakt z produktem i czynią zakupy komfortowymi.
Odwiedzający mogą także liczyć na fachową poradę przy wyborze produktów i pomoc, np. w konfiguracji sprzętu. Sieć oferuje też usługi serwisowe. Ponadto w nowym lokalu klienci mają dostęp do rozwiązań omnichannelowych marki, w tym usługi click&collect, czyli odbioru zamówień ze sklepu online w sklepie stacjonarnym w Jurajskiej.
– Cieszymy się, że możemy stale wychodzić naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów. Potwierdzeniem tego może być np. zmiana lokalizacji naszego salonu w Częstochowie na jeszcze bardziej dostępną. Z tej okazji planujemy obniżki cen sięgające nawet ponad 30 proc. Dotyczy to bardzo popularnych modeli sprzętów, takich jak iPhone, Galaxy, MacBook czy Victus. Serdecznie zapraszamy na re-otwarcie już 6 grudnia – komentuje Marcin Mordak, Dyrektor Sprzedaży Omnichannel z Komputronik S.A.
Komputronik to siódmy sklep z ofertą elektroniki, RTV i AGD w Galerii Jurajskiej. Oprócz niego swoje lokale mają tu marki RTV Euro AGD, x-kom, Xiaomi, iDream czy Fonmix. Od początku 2024 roku w centrum zadebiutowało dwóch nowych najemców: The North Face i Rituals Cosmetics. Jednocześnie aż dziewięciu najemców zmodernizowało swoje lokale, w tym m.in. Sephora, New Yorker, Bershka czy Intersport.
– Umacniając tenant-mix Jurajskiej, sięgamy po marki i koncepty, które nie tylko uzupełniają ofertę, ale też wnoszą do niej nowe doświadczenia zakupowe i odpowiadają na zmieniające się oczekiwania klientów. Naszym celem jest tworzenie portfolio najemców, które jest nie tylko komplementarne, ale przede wszystkim unikalne w skali regionu – mówi Anna Borecka.
– Potwierdzają to szczególnie ostatnie otwarcia i modernizacje, które wzmacniają naszą pozycję jako kluczowej lokalizacji biznesowej dla wiodących marek. Realizowane działania umacniają również naszą rolę jako centrum handlowego numer jeden w północnej części województwa śląskiego, atrakcyjnego zarówno dla największych rynkowych graczy, jak i dla klientów – dodaje.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.