Kultowy Nike otwiera swój pop-up w Manufakturze w Łodzi
To jedno z najbardziej wyczekiwanych otwarć w Manufakturze w Łodzi w tym roku – pop-up marki Nike już czeka na fanów streetwear’u i najwyższej jakości ubrań i akcesoriów sportowych. – Nike była jedną z najczęściej wymienianych marek w naszych ankietach konsumenckich, ta premiera jest szczególnie ważna dla naszych młodszych gości – komentuje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.
Nike to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie, działająca na rynku od lat 60. Firma specjalizuje się w produkcji odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych, łącząc innowacyjne technologie z wyjątkowym designem. To 14 sklep marki w Polsce i jedyny w Łodzi i regionie.
Butik w Manufakturze w Łodzi, w formie pop-up’u ma powierzchnię 250 mkw i zajął lokal na pierwszym piętrze budynku galerii handlowej. W ofercie można znaleźć nie tylko sportową odzież i akcesoria, ale także popularne szczególnie wśród młodzieży elementy street wear’u, np. kultowe już buty Nike Jordan.
Lokal w formie pop-up’u będzie funkcjonował w Manufakturze do wiosny 2025 roku – później zostanie powiększony o dodatkową powierzchnię i przekształci się w najnowszy koncept Nike.
- Cieszymy się, że tak znana marka dołączyła do naszego portfolio, jako jedynego miejsca w Łodzi i regionie. W ostatnich latach obserwujemy niesamowity wzrost popularności poszczególnych produktów oferowanych przez Nike, a to oczywiście za sprawą social mediów. Wielu naszych gości, w tym tych z najmłodszej grupy wiekowej, wielokrotnie wspominało o tej marce, jako świetnym uzupełnieniu oferty Manufaktury. Można więc powiedzieć, że spełniliśmy niejedno marzenie - Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.