Kultowy Nike otwiera swój pop-up w Manufakturze w Łodzi
To jedno z najbardziej wyczekiwanych otwarć w Manufakturze w Łodzi w tym roku – pop-up marki Nike już czeka na fanów streetwear’u i najwyższej jakości ubrań i akcesoriów sportowych. – Nike była jedną z najczęściej wymienianych marek w naszych ankietach konsumenckich, ta premiera jest szczególnie ważna dla naszych młodszych gości – komentuje Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.
Nike to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek sportowych na świecie, działająca na rynku od lat 60. Firma specjalizuje się w produkcji odzieży, obuwia i akcesoriów sportowych, łącząc innowacyjne technologie z wyjątkowym designem. To 14 sklep marki w Polsce i jedyny w Łodzi i regionie.
Butik w Manufakturze w Łodzi, w formie pop-up’u ma powierzchnię 250 mkw i zajął lokal na pierwszym piętrze budynku galerii handlowej. W ofercie można znaleźć nie tylko sportową odzież i akcesoria, ale także popularne szczególnie wśród młodzieży elementy street wear’u, np. kultowe już buty Nike Jordan.
Lokal w formie pop-up’u będzie funkcjonował w Manufakturze do wiosny 2025 roku – później zostanie powiększony o dodatkową powierzchnię i przekształci się w najnowszy koncept Nike.
- Cieszymy się, że tak znana marka dołączyła do naszego portfolio, jako jedynego miejsca w Łodzi i regionie. W ostatnich latach obserwujemy niesamowity wzrost popularności poszczególnych produktów oferowanych przez Nike, a to oczywiście za sprawą social mediów. Wielu naszych gości, w tym tych z najmłodszej grupy wiekowej, wielokrotnie wspominało o tej marce, jako świetnym uzupełnieniu oferty Manufaktury. Można więc powiedzieć, że spełniliśmy niejedno marzenie - Anna Łajszczak-Kucharska, Tenants Relationship Manager Manufaktury.

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Nowy pakiet farmaceutyczny ma wyrównać szanse pacjentów w całej Unii. W Polsce na niektóre leki czeka się ponad dwa lata dłużej niż w Niemczech
Jeszcze pod przewodnictwem Polski Rada UE uzgodniła stanowisko w sprawie pakietu farmaceutycznego – największej reformy prawa lekowego od 20 lat. Ma on skrócić różnice w dostępie do terapii między krajami członkowskimi, które dziś sięgają nawet dwóch–trzech lat. W Unii Europejskiej wciąż brakuje terapii na ponad 6 tys. chorób rzadkich, a niedobory obejmują również leki ratujące życie. Nowe przepisy mają zapewnić szybszy dostęp do leków, wzmocnić konkurencyjność branży oraz zabezpieczyć dostawy.
Handel
Wzrost wydobycia ropy naftowej nie wpłynie na spadek cen surowca. Kierowcy jesienią zapłacą więcej za olej napędowy

Sierpień jest trzecim z rzędu miesiącem, gdy osiem krajów OPEC+ zwiększa podaż ropy naftowej na globalnym rynku; we wrześniu nastąpi kolejna zwyżka. Kraje OPEC, zwłaszcza Arabia Saudyjska, chcą w ten sposób odzyskać udziały w rynku utracone na skutek zmniejszenia wydobycia od 2022 roku, głównie na rzecz amerykańskich producentów. Nie należy się jednak spodziewać spadku cen ropy, gdyż popyt powinien być wysoki, a pod znakiem zapytania stoi dostępność ropy z Rosji. Nie zmienia to faktu, że jesienią ceny paliw na stacjach zazwyczaj rosną, a w największym stopniu podwyżki dotyczyć będą diesla.
Nauka
Szacowanie rzeczywistej liczby użytkowników miast dużym wyzwaniem. Statystycy wykorzystują dane z nowoczesnych źródeł

Różnica między liczbą rezydentów a rzeczywistą liczbą osób codziennie przebywających w Warszawie może sięgać nawet niemal pół miliona. Rozbieżności są dostrzegalne przede wszystkim w dużych miastach i ich obszarach funkcjonalnych. Precyzyjne dane populacyjne są tymczasem niezbędne w kształtowaniu usług społecznych i zdrowotnych, edukacyjnych, opiekuńczych, a także w planowaniu inwestycji infrastrukturalnych. W statystyce coraz częściej dane z oficjalnych źródeł, takich jak Zakład Ubezpieczeń Społecznych, są uzupełniane o te pochodzące od operatorów sieci komórkowych czy kart płatniczych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.