Lidl Polska przekazuje ponad 4 mln zł na WOŚP – 43 mln zł przez 14 lat
Lidl Polska ogłosił wynik zbiórki w ramach 31. Finału WOŚP. Sieć już po raz 14. zagrała z Finałem WOŚP w słusznej sprawie, tym razem przekazując na cel zbiórki aż 4 mln zł! Od początku współpracy sieć wspólnie z klientami wsparła Fundację łączną kwotą ponad 43 mln zł.
Tradycyjnie, jak co roku, partnerzy oraz darczyńcy czekali z zapartym tchem na pierwsze wyniki i podsumowanie zbiórek na cel Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Część z nich, wraz z deklarowaną sumą, poznaliśmy już w trakcie Finału, który odbył się w minioną niedzielę 29 stycznia br. Dla Lidl Polska to już 14 lat współpracy z Fundacją WOŚP. Tym razem zbiórki pieniężne w sklepach sieci trwały od 15 grudnia 2022 roku i zaowocowały wspaniałym wynikiem – aż 4 mln zł. Zebrane środki zostaną w całości przeznaczone na cel 31. Finału: walkę z sepsą i zakup nowoczesnego wyposażenia dla laboratoriów mikrobiologicznych w całym kraju.
- To ogromne emocje. Gramy z Fundacją WOŚP już od 14 lat, każdego roku z jeszcze większym zapałem. Dziękuję klientom, którzy wspierali zbiórkę przy okazji codziennych zakupów, oraz całemu zespołowi Lidl Polska. Mimo inflacji i wojny za wschodnią granicą, pokazaliśmy wielką siłę, serca oraz solidarność. Jestem dumny z wyniku, jednak wyścig jeszcze się nie skończył. Mam nadzieję, że będziemy grali z Fundacją do końca świata i o jeden dzień dłużej – komentuje Włodzimierz Wlaźlak, Prezes Zarządu Lidl Polska.
Pomoc na wielką skalę
W tym roku w sklepach Lidl Polska, poza specjalną zbiórką, odbyła się sprzedaż wyjątkowych gadżetów z serduszkiem WOŚP. Firma po raz kolejny wzięła również udział w finałowych aukcjach charytatywnych. Na licytację trafiły: koszulka dla fanów e-sportu z autografami gamerów legendarnej „Złotej Piątki”, dzień na planie zdjęciowym Kuchni Lidla, a także kolacja dla dwóch osób w restauracji Platter by Karol Okrasa – przygotowana i zaserwowana przez samego Szefa Kuchni. Kwoty zebrane w trakcie aukcji również zostaną przekazane na realizację celu 31. Finału.
Współpraca pomiędzy Lidl Polska a WOŚP trwa już 14 lat. Przez ten czas sieć przekazała na cele Fundacji łączną kwotę ponad 43 mln zł.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.