Komunikaty PR

Lidl Polska stawia na omnichannel i promuje sklep internetowy nową kampanią

2023-03-14  |  12:00

Lidl Polska wystartował z kampanią wizerunkową „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Sieć stawia na omnichannel, przekonując klientów do zakupów w sklepie internetowym. Zwraca uwagę m.in. na różnorodność i bogaty wybór produktów w niskich cenach – także tych spoza aktualnej oferty sklepów stacjonarnych.

Lidl.pl to platforma do robienia zakupów online powstała w 2019 roku. Najnowszej kampanii wizerunkowej towarzyszy hasło „Jeszcze więcej Lidla na Lidl.pl”. Lidl Polska każdego tygodnia skupia się na promocji wybranej kategorii produktów: do kuchni, do domu czy mody i zabawek. Celem jest zachęcenie Polaków do zapoznania się z bogatą ofertą platformy, na której – poza produktami znanych producentów – znajdują się lubiane przez klientów produkty marek własnych sieci: Silvercrest, Parkside, Crivit, Esmara czy Lupilu, a także liczne promocje i aktualne gazetki. Różnorodność oferty potwierdza obietnica wpisana w logo sklepu internetowego – "Zawsze. Więcej. Online".

- Zauważamy wzrost liczby omniklientów, czyli osób korzystających zarówno z oferty sklepów stacjonarnych, jak i platformy online. Chcemy pokazać, że zakupy poprzez sklep internetowy Lidl.pl są szybkie, wygodne i funkcjonalne. Aby kupić przydatne akcesoria: odzież, artykuły do domu czy sprzęt AGD, wystarczy kilka kliknięć. Każdy produkt jest opatrzony opisem, a dokonanie właściwego wyboru ułatwiają opinie innych kupujących. Ponadto, klienci mają 30 dni na zwrot towaru, duży wybór metod płatności oraz kilka form dostaw – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate Communications & CSR w Lidl Polska.

Oprócz spotu telewizyjnego, zaplanowano współprace z influencerami i reklamy OOH, które wspierają materiały in-store oraz komunikacja w mediach własnych: na stronie Lidl.pl, kanałach społecznościowych Lidl Polska, aplikacji Lidl Plus oraz newsletterze. Za produkcję spotów odpowiedzialna jest agencja Heart&Brain. Kampania potrwa do 30 marca.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja Biuro prasowe
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.