Komunikaty PR

Lisner ma apetyt na nowe kategorie

2023-02-17  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Paulina Piotrowska
Grow

ul. Senatorska 2
00-075 Warszawa
paulina.piotrowska|agencjagrow.pl| |paulina.piotrowska|agencjagrow.pl
+ 48 790 526 226
https://agencjagrow.pl/

Lisner, rozpoznawalna i ciesząca się uznaniem na rynku marka, znana głównie z produktów śledziowych, sałatek i past kanapkowych, ma apetyt na dalszy rozwój. Chcąc poszerzyć portfolio, Lisner podpisał umowę zmierzającą do zakupu części biznesu Grupy Graal związanej z kategoriami konserw rybnych, dań gotowych i marynat.

Lisner należy do UTM (Unternehmensgruppe Theo Müller), w skład której wchodzą liczne, dostępne na całym świecie, znaczące marki z branży mleczarskiej, rybnej i delikatesowej (w tym dressingów) oraz z sektora usług. W Polsce UTM reprezentują głównie brandy Müller i Lisner. Ambicją Grupy jest wychodzenie naprzeciw potrzebom konsumentów poprzez poszerzanie oferty produktowej w segmencie rybnym i delikatesowym. Planowana przez Lisnera akwizycja wspiera te aspiracje i ma potencjał wzbogacić portfolio o nowe, komplementarne produkty. Od wielu lat Lisner jest innowacyjnym producentem, który z sukcesem wprowadza nowości produktowe, wpływając tym samym na rozwój rynku spożywczego.

Lisner Holding Sp. z o.o. potwierdza, że w dniu 16 lutego została podpisana umowa pomiędzy stronami transakcji. Jej sfinalizowanie jest uwarunkowane uzyskaniem zgody Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Grupa Graal jest producentem oferującym zróżnicowane portfolio w kategorii rybnej i mięsnej, którego flagowymi produktami są konserwy rybne. Obecnie Grupa należy do jej założyciela i funduszu private equity. Posiada kilka zakładów o różnych profilach produkcji zlokalizowanych w północnej części kraju oraz własne centrum dystrybucyjne.

Lisner jest pewien, że po sfinalizowaniu transakcji zarówno konsumenci, jak i partnerzy biznesowi skorzystają na poszerzeniu portfolio produktowego, kolejnych inwestycjach w nowe technologie oraz wprowadzanych rozwiązaniach przyjaznych środowisku.  

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Grow
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.