Live Nation Entertainment i PayPal zawierają wieloletnie partnerstwo
Dzięki nawiązaniu współpracy, fani będą mogli opłacić swoje zamówienia na platformie Ticketmaster za pomocą PayPal. Dodatkowo, PayPal Braintree stanie się głównym globalnym procesorem płatności na tej platformie, co przyśpieszy realizację transakcji i przybliży fanom dodatkowe możliwości związane z danym wydarzeniem, takich jak rezerwacja miejsc parkingowych lub zakup produktów fanowskich typu koszulki, kubki czy inne.
Dzięki rozwiązaniom płatniczym PayPal, które towarzyszą klientom od początku do końca zakupów na platformie Ticketmaster, fani mogą mieć pewność, że kupują bilety za pomocą prostej i zaufanej metody płatności. W pakiecie otrzymują również wsparcie w ramach Programu Ochrony Kupujących1 oraz zaawansowaną technologię wykrywania oszustw, która zapewnia bezpieczeństwo ich płatności. Uczestniczy wydarzeń otrzymają również możliwość skorzystania z opcji jednorazowego logowania, w ramach której mogą zapisać swoje dane na potrzeby przyszłych zakupów. Efekty nowego partnerstwa będą dostępne w 21 krajach. W Polsce fani będą mogli skorzystać przede wszystkim z PayPal Checkout, które umożliwia płacenie w bezpieczny i zaufany sposób za pomocą dowolnej metody płatności, m.in. kartą kredytową, kartą debetową, środkami dostępnymi na koncie PayPal czy przelewem bankowym.
– Naszym celem jest wsparcie artystów i organizatorów imprez w nawiązywaniu kontaktu z fanami, niezależnie od tego, gdzie się znajdują. PayPal pomaga nam przenieść to założenie na wyższy poziom dzięki prawdziwie globalnemu rozwiązaniu płatniczemu – mówi Mark Yovich, Prezes Ticketmaster. – To partnerstwo daje fanom poczucie pewności, że korzystają z bezpiecznej, zaufanej i przystępnej metody płatności, która ich nie zawiedzie, niezależnie od tego, gdzie się wybierają na koncert, spektakl czy inne wydarzenie.
– Skala i możliwości PayPal w zakresie oferowania różnorodnych opcji płatności na światowych rynkach wynikają z kilkudziesięcioletniego doświadczenia firmy. W efekcie cieszymy się wyraźnym uznaniem wśród konsumentów jako zaufana metoda płatności2 – mówi Peggy Alford, Wiceprezes ds. sprzedaży globalnej PayPal. – Nasze dane pokazują, że konsumenci są prawie trzy razy bardziej skłonni do sfinalizowania zakupu biletu na koncert lub inne wydarzenie na żywo, gdy widzą, że mogą zapłacić z PayPal. To pokazuje wartość, jaką wnosimy do tej współpracy jako marka. Dzięki poszerzeniu partnerstwa PayPal i Ticketmaster, fani będą mieli możliwość kupowania biletów w ciągu zaledwie kilku sekund, przy jednoczesnej możliwości korzystania z elastycznych opcji płatności, które znają i którym ufają.
W ramach partnerstwa zaplanowano również rozbudowę globalnego planu marketingowego, dzięki któremu fani będą mogli uzyskać dostęp do większej liczby atrakcji czy ofert, a co za tym idzie – bardziej angażować się w wydarzenia oraz społeczność wokół danego artysty, manifestując swoją lojalność wobec niego.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.