Love Dog – różowy hot dog w walentynkowej ofercie Żabki
Z okazji walentynek Żabka przygotowała dla swoich klientów limitowaną wersję hot doga, która z pewnością rozkocha wszystkich wielbicieli ciepłych przekąsek. Love Dog, czyli hot dog w różowej bułce z kiełbaską z dodatkiem żurawiny i sosem spicy mango, to wyjątkowa przekąska dostępna od 13 lutego br. we wszystkich sklepach Żabka oraz w całodobowym sklepie autonomicznym Żabka Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie, gdzie przygotowywać będzie ją robot Robbie.
W 2022 roku w sklepach Żabka sprzedano prawie 74 mln hot dogów. Dużym sukcesem okazał się Black Dog, czyli limitowana, czarna wersja ciepłej przekąski, przygotowana z okazji Black Friday. W tym roku sieć postanowiła po raz kolejny zaskoczyć swoich klientów, wprowadzając z okazji Dnia Zakochanych kolejną unikatową wersję hot doga.
Gorący towar wkracza do Żabki
Love Dog to unikalne połączenie różowej bułki, kiełbaski z dodatkiem żurawiny i specjalnego pikantnego sosu na bazie przecieru z mango z dodatkiem czerwonej ostrej papryki. Klienci sieci będą mieli także możliwość skomponowania jego własnej wersji.
Różowy hot dog będzie dostępny w sprzedaży od 13 do 28 lutego br. lub do wyczerpania zapasów, w regularnej cenie 5,99 zł, a z aplikacją Żappka w cenie 4,99 zł. W walentynki, czyli 14 lutego br., użytkownicy Żappki będą mogli kupić produkt w promocyjnej cenie 3,99 zł.
Różowy hot dog także w Żabce Nano
Z okazji walentynek, od 13 do 19 lutego br., w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie Love Dogi będzie przygotowywał także Robbie – robot stworzony specjalnie dla konceptu Żabka Nano w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji.
Pomysły na walentynkowe upominki
W okresie od 1 do 14 lutego br., w sklepach Żabka znaleźć można także okolicznościowe słodycze, m.in. bombonierki, żelki, lizak czekoladowy serce, a także jabłka walentynkowe z napisem „I love you”. Dodatkowo w walentynki klienci będą mogli zakupić bukiety róż.
Żabka liderem oferty gastronomicznej
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot dogi, kebaby rollo, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów przez drożdżówki, donuty po pączki. W kilkuset wybranych sklepach Żabka dostępne są także chrupiące przekąski prosto z pieca: churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz stripsy z kurczaka. Nie brakuje także gorącej, świeżo mielonej kawy z ekspresu oraz innych ciepłych napojów.
Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.