Komunikaty PR

Love Dog – różowy hot dog w walentynkowej ofercie Żabki

2023-02-13  |  11:10
Biuro prasowe

Z okazji walentynek Żabka przygotowała dla swoich klientów limitowaną wersję hot doga, która z pewnością rozkocha wszystkich wielbicieli ciepłych przekąsek. Love Dog, czyli hot dog w różowej bułce z kiełbaską z dodatkiem żurawiny i sosem spicy mango, to wyjątkowa przekąska dostępna od 13 lutego br. we wszystkich sklepach Żabka oraz w całodobowym sklepie autonomicznym Żabka Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie, gdzie przygotowywać będzie ją robot Robbie.

W 2022 roku w sklepach Żabka sprzedano prawie 74 mln hot dogów. Dużym sukcesem okazał się Black Dog, czyli limitowana, czarna wersja ciepłej przekąski, przygotowana z okazji Black Friday. W tym roku sieć postanowiła po raz kolejny zaskoczyć swoich klientów, wprowadzając z okazji Dnia Zakochanych kolejną unikatową wersję hot doga.

Gorący towar wkracza do Żabki

Love Dog to unikalne połączenie różowej bułki, kiełbaski z dodatkiem żurawiny i specjalnego pikantnego sosu na bazie przecieru z mango z dodatkiem czerwonej ostrej papryki. Klienci sieci będą mieli także możliwość skomponowania jego własnej wersji.

Różowy hot dog będzie dostępny w sprzedaży od 13 do 28 lutego br. lub do wyczerpania zapasów, w regularnej cenie 5,99 zł, a z aplikacją Żappka w cenie 4,99 zł. W walentynki, czyli 14 lutego br., użytkownicy Żappki będą mogli kupić produkt w promocyjnej cenie 3,99 zł.

 

Różowy hot dog także w Żabce Nano

Z okazji walentynek, od 13 do 19 lutego br., w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie Love Dogi będzie przygotowywał także Robbie – robot stworzony specjalnie dla konceptu Żabka Nano w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji.

Pomysły na walentynkowe upominki

W okresie od 1 do 14 lutego br., w sklepach Żabka znaleźć można także okolicznościowe słodycze, m.in. bombonierki, żelki, lizak czekoladowy serce, a także jabłka walentynkowe z napisem „I love you”. Dodatkowo w walentynki klienci będą mogli zakupić bukiety róż.

Żabka liderem oferty gastronomicznej

Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot dogi,  kebaby rollo, panini czy pizza wrapy oraz wiele słodkości – od croissantów przez drożdżówki, donuty po pączki. W kilkuset wybranych sklepach Żabka dostępne są także chrupiące przekąski prosto z pieca: churrosy, frytki, nuggetsy z kurczaka oraz stripsy z kurczaka. Nie brakuje także gorącej, świeżo mielonej kawy z ekspresu oraz innych ciepłych napojów.

Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.