Manufaktura najlepsza w branży retail według PRCH Retail Awards
Podczas tegorocznej, 15. edycji prestiżowego konkursu organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych, Manufaktura została nagrodzona 7 statuetkami – dwoma złotymi, czterema srebrnymi i nagrodą specjalną, otrzymując największą liczbę nagród w konkursie. – Po tylu latach na rynku to naprawdę duże osiągnięcie, które udowadnia, że Manufaktura nie tylko jest liderem branży retail, ale też wciąż kreuje nieszablonowe, innowacyjne rozwiązania i kampanie, które są doceniane także przez profesjonalistów – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury.
Najważniejsze w retailu
Nagrody PRCH mają na celu wyróżnienie najlepszych praktyk, innowacyjnych projektów i nowoczesnych technologii w sektorze handlowym, które promują jakościowe podejście do zarządzania i marketingu w handlu detalicznym. W konkursie są dwie główne kategorie – biznesowo-strategiczna oraz marketingowa – podzielone na różnorodne sekcje. Najwięcej nagród, bo aż 7, zdobyła Manufaktura w Łodzi.
Kompleks został nagrodzony złotem w kategoriach:
-
„Marketing manager roku obiektu handlowego” – tę nagrodę otrzymała Monika Długosz-Łempicka
-
„The biggest challenge w marketingu” za kampanię komunikacji robót drogowych prowadzonych w pobliżu Manufaktury, które miały znaczący wpływ na dojazd do kompleksu
Srebrne statuetki dla Manufaktury przyznano za:
-
Długofalową akcję prosprzedażową „Manufaktura na talerzu”, która wspierała i promowała restauratorów na rynku
-
Kampanię wizerunkową „LODZ600”, w ramach której zebrano 600 obrazów na 600-lecie Łodzi
-
Projekt „Koncertowe 600-lecie” i scenę Manufaktura w trakcie Łódź Summer Festival z okazji 600-lecia miasta
-
Osiągnięcia ESG roku – w tym m.in. za budowę największej w Polsce farmy fotowoltaicznej na budynku galerii handlowej
Nagrodę specjalną jury przyznało również kampanii „Roboty drogowe”.
– Jesteśmy bardzo dumni, że w tym roku największa liczba statuetek została przyznana za kampanie i projekty realizowane przez Manufakturę. To szczególnie cieszy w momencie, kiedy cała branża retail stoi przed dużymi wyzwaniami, jak chociażby spadkiem siły nabywczej Polaków, spadkiem nastrojów konsumenckich czy ciągłą rywalizacją ze światem e-commerce – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury. – To wymagające czasy dla zarządców obiektów handlowych. W Manufakturze, której zespół tworzą specjaliści pracujący tu od kilkunastu lat, to także duże wyzwanie pod kątem ciągłego inspirowania siebie i reszty branży – dodaje. – W takim miejscu łatwo powiedzieć: „To wszystko już było”, bo w ciągu 18 lat my naprawdę zrealizowaliśmy mnóstwo niesamowitych projektów, wychodzących daleko poza standardy retailu. Mimo tego, nadal znajdujemy w sobie pasję do działania, więc tym bardziej cieszymy się, że zostało to dostrzeżone przez tak profesjonalne jury – dodaje.

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

Zielona transformacja wiąże się z dodatkowymi kosztami. Mimo to firmy traktują ją jako szansę dla siebie i Europy
Bez zaangażowania największych firm, które ograniczają własny ślad węglowy, będzie trudno o transformację energetyczną. Jak wynika z danych Europejskiego Banku Inwestycyjnego, w ubiegłym roku 61 proc. przedsiębiorstw z UE zainwestowało w walkę ze zmianą klimatu. Choć z tymi inwestycjami wiążą się zwykle ogromne koszty, część firm traktuje je jako szansę na podniesienie swojej konkurencyjności. Wśród znaczących korzyści podnoszą też kwestię zmniejszania zależności od dostaw surowców energetycznych z innych krajów.
Prawo
Rolnicy z Wielkopolski i Opolszczyzny protestują przeciwko likwidacji ich miejsc pracy. Minister rolnictwa deklaruje szukanie rozwiązań

W czwartek 24 kwietnia pracownicy towarowych gospodarstw rolnych z województw wielkopolskiego i opolskiego protestowali przed Ministerstwem Rolnictwa i Rozwoju Wsi w Warszawie. To już kolejny – po poznańskim – protest, który ma zwrócić uwagę na opieszałość urzędników w związku z zagospodarowaniem zwracanych do Zasobu Skarbu Państwa dzierżawionych gruntów, na których dziś prowadzona jest działalność rolnicza. Minister Czesław Siekierski przyjął delegację pracowników, która przekazała petycję z postulatami wymagającymi pilnych działań urzędniczych.
Prawo
W połowie maja pierwszym pakietem deregulacyjnym zajmie się Senat. Trwają prace nad drugim pakietem

Zgodnie z zaplanowanym porządkiem obrad na posiedzeniu 14–15 maja Senat zajmie się pierwszym pakietem deregulacyjnym, przygotowanym przez Ministerstwo Rozwoju i Technologii. Przyjęty w ubiegłym tygodniu przez Sejm dokument zawiera około 40 rozwiązań, które mają ułatwić prowadzenie biznesu. W ciągu kilku miesięcy efekty mają być odczuwalne dla przedsiębiorców. Jednocześnie trwają już prace nad kolejnymi propozycjami deregulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.