Komunikaty PR

Manufaktura najlepsza w branży retail według PRCH Retail Awards

2024-12-19  |  14:57
Biuro prasowe

Podczas tegorocznej, 15. edycji prestiżowego konkursu organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych, Manufaktura została nagrodzona 7 statuetkami – dwoma złotymi, czterema srebrnymi i nagrodą specjalną, otrzymując największą liczbę nagród w konkursie. – Po tylu latach na rynku to naprawdę duże osiągnięcie, które udowadnia, że Manufaktura nie tylko jest liderem branży retail, ale też wciąż kreuje nieszablonowe, innowacyjne rozwiązania i kampanie, które są doceniane także przez profesjonalistów – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury. 

Najważniejsze w retailu 

Nagrody PRCH mają na celu wyróżnienie najlepszych praktyk, innowacyjnych projektów i nowoczesnych technologii w sektorze handlowym, które promują jakościowe podejście do zarządzania i marketingu w handlu detalicznym. W konkursie są dwie główne kategorie – biznesowo-strategiczna oraz marketingowa – podzielone na różnorodne sekcje. Najwięcej nagród, bo aż 7, zdobyła Manufaktura w Łodzi.  

Kompleks został nagrodzony złotem w kategoriach: 

  • „Marketing manager roku obiektu handlowego” – tę nagrodę otrzymała Monika Długosz-Łempicka 

  • „The biggest challenge w marketingu” za kampanię komunikacji robót drogowych prowadzonych w pobliżu Manufaktury, które miały znaczący wpływ na dojazd do kompleksu 

Srebrne statuetki dla Manufaktury przyznano za: 

  • Długofalową akcję prosprzedażową „Manufaktura na talerzu”, która wspierała i promowała restauratorów na rynku  

  • Kampanię wizerunkową „LODZ600”, w ramach której zebrano 600 obrazów na 600-lecie Łodzi 

  • Projekt „Koncertowe 600-lecie” i scenę Manufaktura w trakcie Łódź Summer Festival z okazji 600-lecia miasta 

  • Osiągnięcia ESG roku – w tym m.in. za budowę największej w Polsce farmy fotowoltaicznej na budynku galerii handlowej 

Nagrodę specjalną jury przyznało również kampanii „Roboty drogowe”. 

– Jesteśmy bardzo dumni, że w tym roku największa liczba statuetek została przyznana za kampanie i projekty realizowane przez Manufakturę. To szczególnie cieszy w momencie, kiedy cała branża retail stoi przed dużymi wyzwaniami, jak chociażby spadkiem siły nabywczej Polaków, spadkiem nastrojów konsumenckich czy ciągłą rywalizacją ze światem e-commerce – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury. – To wymagające czasy dla zarządców obiektów handlowych. W Manufakturze, której zespół tworzą specjaliści pracujący tu od kilkunastu lat, to także duże wyzwanie pod kątem ciągłego inspirowania siebie i reszty branży – dodaje. – W takim miejscu łatwo powiedzieć: „To wszystko już było”, bo w ciągu 18 lat my naprawdę zrealizowaliśmy mnóstwo niesamowitych projektów, wychodzących daleko poza standardy retailu. Mimo tego, nadal znajdujemy w sobie pasję do działania, więc tym bardziej cieszymy się, że zostało to dostrzeżone przez tak profesjonalne jury – dodaje. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Mija rok obowiązywania ustawy o opiece geriatrycznej. W systemie opieki nad seniorami zmieniło się niewiele

Rok obowiązywania ustawy o szczególnej opiece geriatrycznej nie przyniósł znaczących zmian w systemie opieki nad seniorami, ale zdaniem lekarzy dzięki niej więcej rozmawia się o problemach tego sektora i szuka się odpowiednich rozwiązań, bardziej dopasowanych do krajowych realiów. Problemem pozostaje brak geriatrów oraz brak odpowiedniej liczby oddziałów geriatrycznych. Eksperci postulują możliwość przygotowania lekarzy innych specjalizacji do opieki nad seniorami, przede wszystkim POZ, a także położenie większego nacisku na wielodyscyplinarne podejście do tej opieki.

Konsument

Ludzie przestają ufać treściom publikowanym w internecie. Rośnie także potrzeba bycia offline

Nieufność wobec treści udostępnianych w sieci i mediach społecznościowych oraz dążenie do budowania zdrowej relacji z technologią – to według raportu Accenture dwa z pięciu najważniejszych przyszłorocznych trendów konsumenckich. Okazuje się, że kontakt z fałszywymi treściami stał się już powszechny, przez co większość ludzi ostrożnie podchodzi do tego, co czyta w internecie. Dla marek, które docierają do odbiorców głównie poprzez media społecznościowe, dużym wyzwaniem będzie więc odbudowa zaufania klientów. Ci jednak, a zwłaszcza reprezentanci młodszych pokoleń, coraz częściej szukają możliwości bycia offline.

Konsument

Nowy rok to dobry moment na refleksję nad celami finansowymi. Polacy mają coraz większą świadomość konieczności budowania kapitału

Pandemia, wojna w Ukrainie i najwyższa od kilkudziesięciu lat inflacja – wszystkie te kryzysy, które wydarzyły się w ciągu niespełna pięciu lat, nadszarpnęły oszczędności Polaków i wielu z nich skłoniły do zastanowienia się nad swoją przyszłością finansową i jej zabezpieczeniem. Wciąż jednak na tle innych krajów UE poduszka finansowa Polaków jest skromna. Według Doroty Sierakowskiej, analityczki rynków surowcowych, przedsiębiorczyni i inwestorki, przełom roku to dobry moment na podjęcie planów finansowych, a najważniejszą zasadą inwestycji, chroniącą przed kryzysami, powinno być zróżnicowanie portfela.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.