Komunikaty PR

Manufaktura najlepsza w branży retail według PRCH Retail Awards

2024-12-19  |  14:57
Biuro prasowe

Podczas tegorocznej, 15. edycji prestiżowego konkursu organizowanego przez Polską Radę Centrów Handlowych, Manufaktura została nagrodzona 7 statuetkami – dwoma złotymi, czterema srebrnymi i nagrodą specjalną, otrzymując największą liczbę nagród w konkursie. – Po tylu latach na rynku to naprawdę duże osiągnięcie, które udowadnia, że Manufaktura nie tylko jest liderem branży retail, ale też wciąż kreuje nieszablonowe, innowacyjne rozwiązania i kampanie, które są doceniane także przez profesjonalistów – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury. 

Najważniejsze w retailu 

Nagrody PRCH mają na celu wyróżnienie najlepszych praktyk, innowacyjnych projektów i nowoczesnych technologii w sektorze handlowym, które promują jakościowe podejście do zarządzania i marketingu w handlu detalicznym. W konkursie są dwie główne kategorie – biznesowo-strategiczna oraz marketingowa – podzielone na różnorodne sekcje. Najwięcej nagród, bo aż 7, zdobyła Manufaktura w Łodzi.  

Kompleks został nagrodzony złotem w kategoriach: 

  • „Marketing manager roku obiektu handlowego” – tę nagrodę otrzymała Monika Długosz-Łempicka 

  • „The biggest challenge w marketingu” za kampanię komunikacji robót drogowych prowadzonych w pobliżu Manufaktury, które miały znaczący wpływ na dojazd do kompleksu 

Srebrne statuetki dla Manufaktury przyznano za: 

  • Długofalową akcję prosprzedażową „Manufaktura na talerzu”, która wspierała i promowała restauratorów na rynku  

  • Kampanię wizerunkową „LODZ600”, w ramach której zebrano 600 obrazów na 600-lecie Łodzi 

  • Projekt „Koncertowe 600-lecie” i scenę Manufaktura w trakcie Łódź Summer Festival z okazji 600-lecia miasta 

  • Osiągnięcia ESG roku – w tym m.in. za budowę największej w Polsce farmy fotowoltaicznej na budynku galerii handlowej 

Nagrodę specjalną jury przyznało również kampanii „Roboty drogowe”. 

– Jesteśmy bardzo dumni, że w tym roku największa liczba statuetek została przyznana za kampanie i projekty realizowane przez Manufakturę. To szczególnie cieszy w momencie, kiedy cała branża retail stoi przed dużymi wyzwaniami, jak chociażby spadkiem siły nabywczej Polaków, spadkiem nastrojów konsumenckich czy ciągłą rywalizacją ze światem e-commerce – komentuje Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury. – To wymagające czasy dla zarządców obiektów handlowych. W Manufakturze, której zespół tworzą specjaliści pracujący tu od kilkunastu lat, to także duże wyzwanie pod kątem ciągłego inspirowania siebie i reszty branży – dodaje. – W takim miejscu łatwo powiedzieć: „To wszystko już było”, bo w ciągu 18 lat my naprawdę zrealizowaliśmy mnóstwo niesamowitych projektów, wychodzących daleko poza standardy retailu. Mimo tego, nadal znajdujemy w sobie pasję do działania, więc tym bardziej cieszymy się, że zostało to dostrzeżone przez tak profesjonalne jury – dodaje. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.