Marzec pełen atrakcji w Wola Parku
Wola Park powiększa ofertę atrakcji i wydarzeń kulturalnych. W marcu na klientów centrum, w Ogrodach Ulricha, zlokalizowanych na terenie Wola Parku, czekać będą muzyczne występy na żywo w piątki i soboty, we wtorkowe wieczory Pub Quiz, a w niedziele wiosenne warsztaty DIY.
W tym miesiącu fani muzyki na żywo mogą wybrać się do Ogrodów Ulricha na muzyczną podróż po świecie. W historycznych szklarniach Ulricha, w każdy piątek i sobotę o godz. 19.00 rozbrzmiewać będzie muzyka każdego gatunku, z różnych zakątków globu. Począwszy od muzyki elektronicznej i klubowej, po funkowo-soulowe rytmy inspirowane muzyką afrykańską.
W marcu na klientów Ogrodów Ulricha, czekają następujące występy:
- piątek 17.03 - Discappointment weekend - Groovy Nights
- sobota 18.03 - Discappointment weekend - Dark Disco/House
- piątek 24.03 - Amnesiac & Bald - Deep Groove
- sobota 25.03 - Live instrument – koncert
Dodatkowo, w każdy wtorek o godz. 20.00, w Ogrodach Ulricha odbywa się Pub Quiz - gra drużynowa, w której zespoły uczestników mają za zadanie odpowiedzieć na jak największą liczbę pytań z różnych kategorii wiedzy. By wziąć udział należy uiścić wpisowe w wysokości 10 PLN/os. (online lub stacjonarnie). Potem, wystarczy wykazać się wiedzą i powalczyć o nagrody, które czekają na 3 najlepsze drużyny.
To jeszcze nie koniec atrakcji, jakie przygotowano dla klientów Ogrodów Ulricha – już 19 marca do oferty wydarzeń wchodzą cykliczne, wiosenne warsztaty DIY, organizowane dla klientów szklarni co drugą niedzielę. Uczestnicy pierwszych warsztatów, pod okiem doświadczonych instruktorów, nauczą się o uprawie domowego ogródka warzywnego. Już w najbliższą niedzielę, o godz. 11.00, uczestnicy zasadzą warzywa w drewnianych skrzyniach, które po zakończeniu warsztatów zabiorą ze sobą do domu. Podczas kolejnych warsztatów, nauczą się jak wyhodować las w słoiku, a następnie, podczas warsztatów aromaterapii dowiedzą się jak stworzyć domowe kosmetyki. Koszt uczestnictwa w warsztatach wynosi 20 złotych. Chętni mogą zapisać się poprzez aplikację Booksy. Organizatorzy zapewniają uczestnikom wszelkie niezbędne materiały, a na zakończenie, otrzymają oni również voucher na 20 PLN do wykorzystania w Ogrodach Ulricha.
Wola Park to przestrzeń do spotkań, robienia zakupów, aktywności towarzyskich i pracy, a nowo zrewitalizowane Ogrody Ulricha jako miejsce spotkań, zapewniają klientom jeszcze więcej okazji do wspólnego spędzania czasu – również w aktywny sposób, jak przy muzyce czy grach drużynowych. Na co dzień Ogrody Ulricha pełnią funkcję gastronomiczną z ciekawymi konceptami restauracyjnymi oraz edukacyjno-rozrywkową z salą zabaw Fikołki.
Szczegóły na temat nadchodzących wydarzeń dostępne są na stronie www.wolapark.pl.
***
Więcej informacji:
Natalia Kowalczyk
e-mail: natalia.kowalczyk@havas.com
nr tel.: +48512021090
Wiktoria Machul
e-mail: wiktoria.machul@havas.com
nr tel.: 603 639 103
O Wola Parku:
Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. W swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz. W Wola Parku mieści się też punkt odbioru zamówień IKEA, Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu. Dodatkowymi udogodnieniami są bezpłatny parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo.
Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.
Wola Park jest otwarty na potrzeby lokalnej społeczności. Chce być blisko codziennych spraw mieszkańców – w tym celu współpracuje z władzami dzielnicy i lokalnymi instytucjami kulturalnymi oraz aktywnie włącza się w życie Woli i Bemowa. Od kilku lat priorytetowe dla Wola Parku są tematy związane ze zrównoważonym rozwojem, ekologią, zmianami klimatu oraz zero waste. Od października 2021 roku na jego terenie działa Współdzielnik, czyli pierwsze w Polsce Miejsce Aktywności Lokalnej zlokalizowane w centrum handlowym. Powstał, aby edukować na temat zrównoważonej konsumpcji i ograniczania ilości wyrzucanych przedmiotów.
O Ogrodach Ulricha:
W październiku 2022 roku zakończył się proces rewitalizacji Ogrodów Ulricha, dzięki czemu przestrzeń dawnego gospodarstwa ogrodniczego, znajdującego się na terenie Wola Parku, odzyskała swój dawny blask. Włączone w proces inwestycyjny zostały zabytkowe: park, willa oraz szklarnie. Firma Ingka Centres Polska, właściciel centrum handlowego Wola Park, stworzyła przestrzeń, która łączy społeczną użyteczność z funkcją handlowo-gastronomiczną. Ogrody Ulricha w nowej odsłonie to kompleks pełen zieleni, pysznego jedzenia i relaksu – niepowtarzalne miejsce spotkań dla młodszych i starszych mieszkańców Woli i nie tylko.
O Ingka Centres:
Ingka Centres należy do Grupy Ingka (którego częścią są również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ma już ponad 40-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Współpracuje dziś z ponad 3000 marek w 44 centrach handlowych należących do jej portfolio, które są obecne na 15 rynkach. W swoich miejscach spotkań gości i obsługuje ponad 370 milionów klientów rocznie. Ingka Centres tworzy je współpracując z lokalnymi społecznościami, a także najemcami i partnerami, by jej miejsca spotkań miały emocjonalne znaczenie, przekazywały wartości i budowały więzi społeczne. www.ingkacentres.com.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Polityka

Tarcza Wschód flagowym projektem na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. To przełom w zakresie unijnej obronności
Parlament Europejski uznał Tarczę Wschód, zaproponowaną przez premiera Donalda Tuska, za flagowy projekt na rzecz wspólnego bezpieczeństwa UE. W ramach głosowania nad rezolucją dotyczącą wzmocnienia obronności UE przyjęto poprawkę, zgodnie z którą ochrona granic lądowych, powietrznych i morskich UE przyczynia się do bezpieczeństwa całej UE, zwłaszcza jej wschodniej granicy. – To przełom, bo oznacza, że to Polska narzuca w tej chwili myślenie w Europie na temat obronności – ocenia europoseł Michał Szczerba.
Robotyka i SI
Inwestycje w sztuczną inteligencję na bardzo niskim poziomie. Potencjał polskich kadr nie jest wykorzystywany

Komisja Europejska zapowiedziała uruchomienie nowej inicjatywy InvestAI, która ma zmobilizować 200 mld euro na inwestycje w sztuczną inteligencję. W globalnym wyścigu zbrojeń w AI to jednak wciąż niewiele. Również polskie firmy technologiczne zazwyczaj korzystają z infrastruktury stworzonej przez zachodnich liderów. Największym wyzwaniem, które stoi przed polskimi firmami, jest to, by innowacje były tworzone na miejscu. – Zwłaszcza że inwestycja w sztuczną inteligencję i kryptografię kwantową to inwestycja w bezpieczeństwo kraju – przekonuje dr Maciej Kawecki, prezes Instytutu Lema.
Handel
Ekonomiczna dostępność alkoholu rośnie. To zwiększa jego konsumpcję i prowadzi do uzależnień

Spożycie alkoholu w Polsce systematycznie wzrasta, co pociąga za sobą dziesiątki tysięcy przedwczesnych zgonów i koszty społeczno-ekonomiczne liczone w miliardach złotych rocznie. – W Polsce alkohol tanieje w stosunku do naszych zarobków, jego cena nie nadąża za wzrostem gospodarczym. A im wyższa dostępność ekonomiczna, tym wyższa konsumpcja. Alkohol jest według mnie absurdalnie tani – mówi dr hab. n. med. Łukasz Balwicki, krajowy konsultant ds. zdrowia publicznego. Jak ocenia, konieczna jest kompleksowa zmiana polityki podatkowej, dzięki której alkohol stałby się mniej dostępną ekonomicznie używką.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.