Marzec pełen atrakcji w Wola Parku
Wola Park powiększa ofertę atrakcji i wydarzeń kulturalnych. W marcu na klientów centrum, w Ogrodach Ulricha, zlokalizowanych na terenie Wola Parku, czekać będą muzyczne występy na żywo w piątki i soboty, we wtorkowe wieczory Pub Quiz, a w niedziele wiosenne warsztaty DIY.
W tym miesiącu fani muzyki na żywo mogą wybrać się do Ogrodów Ulricha na muzyczną podróż po świecie. W historycznych szklarniach Ulricha, w każdy piątek i sobotę o godz. 19.00 rozbrzmiewać będzie muzyka każdego gatunku, z różnych zakątków globu. Począwszy od muzyki elektronicznej i klubowej, po funkowo-soulowe rytmy inspirowane muzyką afrykańską.
W marcu na klientów Ogrodów Ulricha, czekają następujące występy:
- piątek 17.03 - Discappointment weekend - Groovy Nights
- sobota 18.03 - Discappointment weekend - Dark Disco/House
- piątek 24.03 - Amnesiac & Bald - Deep Groove
- sobota 25.03 - Live instrument – koncert
Dodatkowo, w każdy wtorek o godz. 20.00, w Ogrodach Ulricha odbywa się Pub Quiz - gra drużynowa, w której zespoły uczestników mają za zadanie odpowiedzieć na jak największą liczbę pytań z różnych kategorii wiedzy. By wziąć udział należy uiścić wpisowe w wysokości 10 PLN/os. (online lub stacjonarnie). Potem, wystarczy wykazać się wiedzą i powalczyć o nagrody, które czekają na 3 najlepsze drużyny.
To jeszcze nie koniec atrakcji, jakie przygotowano dla klientów Ogrodów Ulricha – już 19 marca do oferty wydarzeń wchodzą cykliczne, wiosenne warsztaty DIY, organizowane dla klientów szklarni co drugą niedzielę. Uczestnicy pierwszych warsztatów, pod okiem doświadczonych instruktorów, nauczą się o uprawie domowego ogródka warzywnego. Już w najbliższą niedzielę, o godz. 11.00, uczestnicy zasadzą warzywa w drewnianych skrzyniach, które po zakończeniu warsztatów zabiorą ze sobą do domu. Podczas kolejnych warsztatów, nauczą się jak wyhodować las w słoiku, a następnie, podczas warsztatów aromaterapii dowiedzą się jak stworzyć domowe kosmetyki. Koszt uczestnictwa w warsztatach wynosi 20 złotych. Chętni mogą zapisać się poprzez aplikację Booksy. Organizatorzy zapewniają uczestnikom wszelkie niezbędne materiały, a na zakończenie, otrzymają oni również voucher na 20 PLN do wykorzystania w Ogrodach Ulricha.
Wola Park to przestrzeń do spotkań, robienia zakupów, aktywności towarzyskich i pracy, a nowo zrewitalizowane Ogrody Ulricha jako miejsce spotkań, zapewniają klientom jeszcze więcej okazji do wspólnego spędzania czasu – również w aktywny sposób, jak przy muzyce czy grach drużynowych. Na co dzień Ogrody Ulricha pełnią funkcję gastronomiczną z ciekawymi konceptami restauracyjnymi oraz edukacyjno-rozrywkową z salą zabaw Fikołki.
Szczegóły na temat nadchodzących wydarzeń dostępne są na stronie www.wolapark.pl.
***
Więcej informacji:
Natalia Kowalczyk
e-mail: natalia.kowalczyk@havas.com
nr tel.: +48512021090
Wiktoria Machul
e-mail: wiktoria.machul@havas.com
nr tel.: 603 639 103
O Wola Parku:
Wola Park to przyjazne miejsce zakupów, spotkań i rozrywki dla całej rodziny. W swojej ofercie posiada ponad 200 punktów usługowych oraz sklepów z odzieżą, obuwiem, akcesoriami, kosmetykami, elektroniką, artykułami sportowymi, spożywczymi i wyposażeniem wnętrz. W Wola Parku mieści się też punkt odbioru zamówień IKEA, Multikino, klub fitness Zdrofit, hipermarket Auchan, Castorama, a także komfortowa strefa co-workingu. Dodatkowymi udogodnieniami są bezpłatny parking na 3 000 miejsc, stacja benzynowa oraz stacja rowerowa Veturilo.
Wola Park jest jedynym centrum handlowym w Warszawie, przy którym zlokalizowany jest skwer – Park Ulricha, czyli dawny ogród pokazowy rodziny Ulrichów. Największą atrakcją tego miejsca są rzadkie gatunki drzew. Część z nich sadzona była jeszcze w XIX wieku. Park jest miejscem spotkań i odpoczynku mieszkańców dzielnicy.
Wola Park jest otwarty na potrzeby lokalnej społeczności. Chce być blisko codziennych spraw mieszkańców – w tym celu współpracuje z władzami dzielnicy i lokalnymi instytucjami kulturalnymi oraz aktywnie włącza się w życie Woli i Bemowa. Od kilku lat priorytetowe dla Wola Parku są tematy związane ze zrównoważonym rozwojem, ekologią, zmianami klimatu oraz zero waste. Od października 2021 roku na jego terenie działa Współdzielnik, czyli pierwsze w Polsce Miejsce Aktywności Lokalnej zlokalizowane w centrum handlowym. Powstał, aby edukować na temat zrównoważonej konsumpcji i ograniczania ilości wyrzucanych przedmiotów.
O Ogrodach Ulricha:
W październiku 2022 roku zakończył się proces rewitalizacji Ogrodów Ulricha, dzięki czemu przestrzeń dawnego gospodarstwa ogrodniczego, znajdującego się na terenie Wola Parku, odzyskała swój dawny blask. Włączone w proces inwestycyjny zostały zabytkowe: park, willa oraz szklarnie. Firma Ingka Centres Polska, właściciel centrum handlowego Wola Park, stworzyła przestrzeń, która łączy społeczną użyteczność z funkcją handlowo-gastronomiczną. Ogrody Ulricha w nowej odsłonie to kompleks pełen zieleni, pysznego jedzenia i relaksu – niepowtarzalne miejsce spotkań dla młodszych i starszych mieszkańców Woli i nie tylko.
O Ingka Centres:
Ingka Centres należy do Grupy Ingka (którego częścią są również IKEA Retail oraz Ingka Investments). Ma już ponad 40-letnie doświadczenie w budowaniu i zarządzaniu centrami handlowymi. Współpracuje dziś z ponad 3000 marek w 44 centrach handlowych należących do jej portfolio, które są obecne na 15 rynkach. W swoich miejscach spotkań gości i obsługuje ponad 370 milionów klientów rocznie. Ingka Centres tworzy je współpracując z lokalnymi społecznościami, a także najemcami i partnerami, by jej miejsca spotkań miały emocjonalne znaczenie, przekazywały wartości i budowały więzi społeczne. www.ingkacentres.com.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.