Komunikaty PR

Merchanci IdoSell podbijają rynki zagraniczne podczas Black Friday

2024-12-06  |  10:00
Biuro prasowe

W Black Week 2024 r. e-sklepy korzystające z platformy IdoSell odnotowały wzrost sprzedaży o ponad 20%. W porównaniu do analogicznego okresu w 2023 r. święto e-handlu było z perspektywy branży e-commerce bardzo udane. Tegoroczny Black Friday był rekordowym dniem pod kątem dziennego GMV (Wartość Brutto Towarów) w całym 2024 roku, a w porównaniu z 2023 rokiem był wyższy o 34%.

Rekordowy Black Week

W tym roku podczas Black Week sklepy internetowe odnotowały wzrost GMV o ponad 20%, zwiększenie liczby transakcji o 22%, a podczas samego Black Friday wzrost GMV wynosił 34%. Konsumenci wykorzystują święto e-handlu do zakupu odzieży, elektroniki, produktów kosmetycznych, ale również świątecznych prezentów.

Dane IdoSell pokazują również, że podczas Black Friday 2024 średnia liczba transakcji na sekundę wyniosła 2,99, co dodatkowo podkreśla intensywność ruchu w e-sklepach w tym dniu.

Sklepy internetowe, które korzystały z usług IdoSell, nie musiały obawiać się wzrostu ruchu na ich stronie oraz tego, że infrastruktura sklepu nie sprosta zwyżce zamówień. Należy przyznać, że zarówno Black Week, jak i sam Black Friday, przebiegł bardzo sprawnie, z dużym zapasem „mocy”. Dostępność usług IdoSell (SLA) w okresie całego Black Week od poniedziałku 25 listopada do Cyber Monday wynosiła 99,999%. Zdajemy sobie sprawę, że z perspektywy wielu sprzedawców internetowych to właśnie Black Week jest największym peakiem zakupowym w całym roku. Dlatego robimy wszystko, aby w tym szczególnym okresie zagwarantować bezpieczeństwo i stabilność infrastruktury, bez względu na wolumen ruchu na stronie. Dzięki temu sklepy internetowe oparte o platformę IdoSell są w stanie obsłużyć znacznie wyższy niż na co dzień ruch w sklepie” – komentuje Piotr Sikora, VP Product Core w firmie IdoSell, która należy do portfolio IAI.

Cross Border ze wzrostami

Merchanci IdoSell coraz śmielej i skuteczniej plasują swoje towary na rynkach międzynarodowych, dzięki czemu korzystają z siły nabywczej zagranicznych konsumentów. Sklepy internetowe korzystające z funkcjonalności cross-border na platformie IdoSell odnotowały wzrost wartości zamówień o 69% podczas Black Friday.

Współpracujące z IdoSell sklepy internetowe osiągnęły rekordowe zyski podczas tegorocznego Black Week, jednak najbardziej cieszy nas fakt, że odnotowali znaczny wzrost sprzedaży zagranicznej. Jesteśmy bardzo zaangażowani w rozwijanie funkcjonalności, które mogą realnie wspierać przedsiębiorców we wdrożeniu i aktywnym prowadzeniu cross-border w ramach rozwoju ich biznesu” – komentuje Łukasz Gaj Product Manager w IdoSell.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Handel

Planowana podwyżka akcyzy na e-papierosy skłoni palaczy do wyboru bardziej szkodliwych używek. Wrócą też do tradycyjnych papierosów

Trwają prace nad projektem regulacji, która wprowadza wysoką akcyzę na e-papierosy jednorazowe, urządzenia do waporyzacji i podgrzewacze, co ma na celu ograniczenie spożycia wyrobów nikotynowych, szczególnie wśród młodzieży. Jednak eksperci podkreślają, że zmiany mogą przynieść więcej szkód niż korzyści, zmuszając konsumentów do sięgnięcia po tańsze, ale bardziej szkodliwe alternatywy i utrwalając nawyk palenia tradycyjnych papierosów. Wyższe ceny produktów alternatywnych mogą również prowadzić do wzrostu szarej strefy i trudności w realizacji założeń fiskalnych oraz uderzyć w tysiące polskich MŚP.

Infrastruktura

Priorytetem osób kupujących mieszkanie jest dostęp do zielonych terenów. To ma istotny wpływ na ich dobrostan

Badania pokazują, że Polacy cenią bliskość natury bardziej niż sąsiedztwo aptek czy żłobków. – Aby zapewnić kontakt z naturą, osiedla powinny być rozplanowane z dużym poszanowaniem środowiska – podkreślają eksperci z APA Wojciechowski Architekci, projektanci osiedla Onelife w warszawskim Powsinie.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.