Komunikaty PR

Michał Świerczyński nowym COO G City Europe (dawniej AERE)

2023-03-28  |  13:00
Biuro prasowe

Michał Świerczyński objął stanowisko Chief Operating Officer CEE Retail and Development G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate) – właściciela, zarządcy i dewelopera centrów handlowych w Europie Środkowo-Wschodniej – zastępując tym samym dotychczas pełniącego tę funkcję Scotta Dwyer’a.

Michał Świerczyński będzie odpowiedzialny za działania operacyjne całego portfela G City Europe o wartości 2,3 miliarda Euro, zarządzając częścią retailową biznesu, w skład którego wchodzi 21 centrów handlowych, a także działaniami dewelopmentowymi firmy skoncentrowanymi obecnie nie tylko na centrach handlowych, ale  również mieszkaniach na wynajem.

Michał posiada wykształcenie z zakresu biznesu, marketingu i PR. W ciągu ostatnich 25 lat kariery zdobył doświadczenie i wiedzę w wielu aspektach dotyczących rozwoju i zarządzania aktywami projektów handlowych, mieszkaniowych i biurowych. W ostatnim okresie był członkiem EPP Polska, odpowiadając za nowe projekty, zarządzanie aktywami, wynajem oraz przebudowę obiektów handlowych i biurowych. Zarządzał zespołem 25 pracowników, 29 centrami handlowymi i 6 biurowcami w całej Polsce.

W drugim kwartale Michał przejmie obowiązki z zakresu dewelopmentu od Grahama Kilbane'a, który nadal będzie dzielić się swoją wiedzą i doradzać G City Europe jako konsultant.

–  Fakt, że możemy korzystać z tak bogatego doświadczenia i  jedynego w swoim rodzaju know-how w zakresie dewelopmentu w Europie Centralnej, jest niewątpliwym atutem. Chciałbym podziękować Grahamowi za jego nieustającą energię, wysiłek i wytrwałość zarówno w naszych projektach handlowych w Polsce, jak i w Czechach, za jego kluczową rolę w uruchomieniu naszego programu budowy mieszkań na wynajem, ale także za to, że nadal będzie nas wspierał w roli konsultantamówi Ryan Lee, CEO G City Europe i dodaje – Cieszę się, że Michał dołączył do G City Europe i będziemy mogli współpracować, aby zapewnić wzrost firmy w perspektywie długoterminowej. Chciałbym podziękować również Scottowi za jego przywództwo i wkład w ciągu ostatnich 8 lat, zarówno w polskim biznesie jako CEO Poland, a następnie jako MD Retail Grupy. Kiedy Scott dołączył, mieliśmy około 160 aktywów w różnych rozmiarach i formatach. Dziś mamy około 25 dominujących obiektów handlowych, skoncentrowanych w największych miastach, głównie w Polsce i Czechach. Ogromne podziękowania dla niego za pomoc w dotarciu do tego punktu. Jego znajomość rynku, doskonała sieć kontaktów i oczywiście doświadczenie rynkowe, okazały się nieocenione. Życzymy mu samych sukcesów w przyszłych przedsięwzięciach.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.