Komunikaty PR

Miraculum ze wzrostem przychodów po I półroczu 17 proc. r/r.

2023-07-11  |  01:00
Biuro prasowe

Notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna Miraculum w pierwszym półroczu 2023 r. wypracowała 24,5 mln zł przychodów, czyli o 17 proc. więcej, niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Od początku roku do końca czerwca spółka znacząco zwiększyła sprzedaż na eksport. W omawianym okresie wpływy z tego tytułu wyniosły niemal 6 mln zł i jest to o 49 proc. więcej r/r.

W samym czerwcu 2023 r. spółka wypracowała 3,1 mln zł i jest to wynik niższy niż w roku wcześniejszym o 8 proc. W minionym miesiącu Miraculum odnotowało 4-procentowy wzrost w eksportowym kanale sprzedaży: wpływy z tego tytułu wyniosły 0,6 mln zł.

- Po bardzo intensywnych wzrostach sprzedaży, bardzo nas cieszy stabilizacja wyników na wysokim poziomie. Widzimy, że nasze produkty coraz częściej znajdują miejsce na stałych listingach w sieciach, budując stabilną odsprzedaż i uniezależniając się od akcji in-out. Jest to wynik konsekwentnych działań wspierających brandy oraz wzrostu ich świadomości wśród klientów – komentuje Sławomir Ziemski, prezes zarządu Miraculum.

W czerwcu 2023 r. Miraculum zrealizowało sprzedaż do nowych kontrahentów z Gruzji i Kazachstanu oraz do stałych klientów z USA, Hiszpani, Jordanii, Iraku, Rumunii. W ramach zamówień z Arabii Saudyjskiej do realizacji na III kwartał 2023 pozostały dostawy o łącznej wartości ok. 75 tys. USD.

Spółka systematycznie uczestniczy w branżowych imprezach targowych. W czerwcu przedstawiciele Miraculum byli obecni na Slavic B2Beauty – przeprowadzone rozmowy biznesowe powinny przełożyć się na nowe kontrakty.  

W minionym miesiącu miały również miejsce istotne zmiany w zarządzie Miraculum, zapoczątkowane w maju powołaniem Sławomira Ziemskiego na stanowisko prezesa zarządu spółki, posiadającego pakiet 5% akcji Miraculum. Nowym członkiem zarządu został Jarosław Zygmunt, a dotychczasowy członek zarządu Marek Kamola został członkiem rady nadzorczej.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.