Komunikaty PR

Mobilne Żabki ponownie ruszają w trasę po Polsce

2023-06-15  |  10:25
Biuro prasowe

Sieć Żabka opracowała wiele formatów sklepów, tak by klienci mogli korzystać z jej oferty w wszędzie tam, gdzie tego potrzebują – w drodze do i z pracy, na wakacjach czy w podróży. Jednym z innowacyjnych konceptów jest mobilna Żabka, która od kilku lat jest obecna na wydarzeniach w całym kraju. W 2022 roku mobilne Żabki obsłużyły ponad 30 tys. klientów podczas 60 dni eventowych. W tym sezonie w Polskę ruszy 6 mobilnych sklepów. Pojawią się one na koncertach Męskiego Grania w Szczecinie, Poznaniu, Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i Żywcu oraz na festiwalach: Polish Hip-Hop Festival w Płocku, Ostróda Reggae Festival i OFF Festival w Katowicach.

Przy wyborze lokalizacji, w których pojawiają się nasze mobilne Żabki, kierujemy się przede wszystkim charakterem i rodzajem wydarzeń. Chcemy zapewnić uczestnikom festiwali wygodny dostęp do produktów w miejscach, gdzie nie ma tradycyjnych sklepów lub są one trudno dostępne. Staramy się dostosować ofertę do oczekiwań i preferencji konsumentów, a naszym priorytetem jest szybkość i jakość przygotowanych dań i przekąsek. Dzięki temu uwalniamy czas klientów, którzy mogą w pełni oddać się zabawie. W mobilnych Żabkach oferujemy głównie produkty food-to-go, które można łatwo zabrać ze sobą i cieszyć się nimi np. podczas ulubionych koncertów. Tylko w zeszłym sezonie w mobilnych sklepach sprzedaliśmy blisko 10 tys. hot dogów amerykańskich i 7 tys. butelek wody mineralnej – mówi Jerzy Roguski, dyrektor ds. komercyjnych i rozwoju w Żabka Polska.

Głodny w przerwie między koncertami? Z mobilną Żabką masz problem z głowy

Sklepy mobilne stawiają przede wszystkim na szybkość i jakość obsługi. To koncept otwarty na innowacje, a serwowane w niej przekąski uzależnione są od charakteru wydarzenia. Trochę inne propozycje dostępne są podczas imprez muzycznych, a inne w trakcie wydarzeń stricte rodzinnych. Zawsze jednak ogromnym powodzeniem cieszą się hot dogi. Ponadto w ofercie dostępne są m.in. ciepłe przekąski doskonale znane z oferty gastronomicznej Żabka Café, takie jak: bagietki, churrosy czy frytki. Klienci mogą także sięgnąć po pożywne kanapki Tomcio Paluch lub sałatki Dobra Karma. Dostępna jest też gorąca, aromatyczna kawa na wynos w różnych rodzajach oraz napoje zimne, w tym woda mineralna Od Nowa, płynne przekąski Foodini oraz soki i lemoniady Wycisk.

Mobilne sklepy Żabki nie tylko na koncertach

Mobilna Żabka może być wszędzie tam, gdzie tysiące spragnionych i głodnych klientów. Koncept przystosowany jest do szybkich zakupów nie tylko w trakcie koncertów, ale także targów oraz wydarzeń sportowych i kulturalnych. W przyszłości mobilne Żabki mogą pojawić się również w okolicach szkół i uczelni, a w sezonie urlopowym w miejscowościach letniskowych.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.