Komunikaty PR

Najpopularniejsze modele mebli Kinnarps dostępne online

2023-05-11  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl

Kinnarps Polska uruchamia sprzedaż wybranych mebli biurowych poprzez sklep internetowy. Najpopularniejsze modele mebli biurowych i szkolnych można kupić
za pośrednictwem strony
www.kinnarps.pl/sklep

W ofercie sklepu znajdują się bestselerowe modele foteli biurowych, krzeseł do nauki dla dzieci, biurek elektrycznych oraz popularnych akcesoriów. Dzięki temu rozwiązaniu klienci z całej Polski mają możliwość obejrzenia produktów na stronie internetowej i zamówienia ich przez Internet.

W nowym E-Sklepie Kinnarps pod adresem www.kinnarps.pl/sklep zostało zastosowane rozwiązanie e-commerce, które pozwoli na rozwijanie tego kanału sprzedaży nie tylko z myślą o klientach z sektora MŚP oraz indywidualnych, lecz także ułatwi obsługę firm, które podpisały z nami umowy na dostawę wybranego asortymentu z naszej oferty.

Warto także wspomnieć, że funkcjonujący od września 2018 roku internetowy outlet mebli poekspozycyjnych Kinnarps cieszy się rosnącym zainteresowaniem, dzięki zwiększającej się świadomości klientów w dziedzinie gospodarki obiegu zamkniętego. W ofercie Outletu Kinnarps, który pozostaje pod dotychczasowym adresem outlet.kinnarps.pl, dostępne są meble poekspozycyjne Kinnarps, m.in. biurka, fotele i sofy, krzesła gościnne, sprawdzające się zarówno w biurach, jak i innych przestrzeniach, w tym również domowych.

Obydwa internetowe kanały sprzedaży – E-Sklep, oferujący wybór najpopularniejszych modeli mebli do pracy i do nauki, oraz Outlet Kinnarps z meblami poekspozycyjnymi, umożliwiają zakup ergonomicznych mebli klientom indywidualnym i biznesowym, dla których ważna jest wysoka jakość, innowacyjne wzornictwo, niski wpływ na środowisko i długi cykl życia produktów.

Zarówno nowy E-Sklep, jak i internetowy outlet mebli Kinnarps stanowią odpowiedź na ewolucję rynku oraz zmiany zachowań i postaw naszych klientów związane z rozwojem wirtualnych kanałów sprzedaży, a także wzrostem ich świadomości w takich obszarach, jak zrównoważony rozwój i gospodarka obiegu zamkniętego – komentuje Beata Osiecka, prezes Kinnarps Polska.

Zapraszamy do wirtualnego sklepu Kinnarps na www.kinnarps.pl/sklep oraz outlet.kinnarps.pl!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.