Komunikaty PR

Najpopularniejsze modele mebli Kinnarps dostępne online

2023-05-11  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl

Kinnarps Polska uruchamia sprzedaż wybranych mebli biurowych poprzez sklep internetowy. Najpopularniejsze modele mebli biurowych i szkolnych można kupić
za pośrednictwem strony
www.kinnarps.pl/sklep

W ofercie sklepu znajdują się bestselerowe modele foteli biurowych, krzeseł do nauki dla dzieci, biurek elektrycznych oraz popularnych akcesoriów. Dzięki temu rozwiązaniu klienci z całej Polski mają możliwość obejrzenia produktów na stronie internetowej i zamówienia ich przez Internet.

W nowym E-Sklepie Kinnarps pod adresem www.kinnarps.pl/sklep zostało zastosowane rozwiązanie e-commerce, które pozwoli na rozwijanie tego kanału sprzedaży nie tylko z myślą o klientach z sektora MŚP oraz indywidualnych, lecz także ułatwi obsługę firm, które podpisały z nami umowy na dostawę wybranego asortymentu z naszej oferty.

Warto także wspomnieć, że funkcjonujący od września 2018 roku internetowy outlet mebli poekspozycyjnych Kinnarps cieszy się rosnącym zainteresowaniem, dzięki zwiększającej się świadomości klientów w dziedzinie gospodarki obiegu zamkniętego. W ofercie Outletu Kinnarps, który pozostaje pod dotychczasowym adresem outlet.kinnarps.pl, dostępne są meble poekspozycyjne Kinnarps, m.in. biurka, fotele i sofy, krzesła gościnne, sprawdzające się zarówno w biurach, jak i innych przestrzeniach, w tym również domowych.

Obydwa internetowe kanały sprzedaży – E-Sklep, oferujący wybór najpopularniejszych modeli mebli do pracy i do nauki, oraz Outlet Kinnarps z meblami poekspozycyjnymi, umożliwiają zakup ergonomicznych mebli klientom indywidualnym i biznesowym, dla których ważna jest wysoka jakość, innowacyjne wzornictwo, niski wpływ na środowisko i długi cykl życia produktów.

Zarówno nowy E-Sklep, jak i internetowy outlet mebli Kinnarps stanowią odpowiedź na ewolucję rynku oraz zmiany zachowań i postaw naszych klientów związane z rozwojem wirtualnych kanałów sprzedaży, a także wzrostem ich świadomości w takich obszarach, jak zrównoważony rozwój i gospodarka obiegu zamkniętego – komentuje Beata Osiecka, prezes Kinnarps Polska.

Zapraszamy do wirtualnego sklepu Kinnarps na www.kinnarps.pl/sklep oraz outlet.kinnarps.pl!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.