Najpopularniejsze modele mebli Kinnarps dostępne online
Kinnarps Polska
ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl
Kinnarps Polska uruchamia sprzedaż wybranych mebli biurowych poprzez sklep internetowy. Najpopularniejsze modele mebli biurowych i szkolnych można kupić
za pośrednictwem strony www.kinnarps.pl/sklep
W ofercie sklepu znajdują się bestselerowe modele foteli biurowych, krzeseł do nauki dla dzieci, biurek elektrycznych oraz popularnych akcesoriów. Dzięki temu rozwiązaniu klienci z całej Polski mają możliwość obejrzenia produktów na stronie internetowej i zamówienia ich przez Internet.
W nowym E-Sklepie Kinnarps pod adresem www.kinnarps.pl/sklep zostało zastosowane rozwiązanie e-commerce, które pozwoli na rozwijanie tego kanału sprzedaży nie tylko z myślą o klientach z sektora MŚP oraz indywidualnych, lecz także ułatwi obsługę firm, które podpisały z nami umowy na dostawę wybranego asortymentu z naszej oferty.
Warto także wspomnieć, że funkcjonujący od września 2018 roku internetowy outlet mebli poekspozycyjnych Kinnarps cieszy się rosnącym zainteresowaniem, dzięki zwiększającej się świadomości klientów w dziedzinie gospodarki obiegu zamkniętego. W ofercie Outletu Kinnarps, który pozostaje pod dotychczasowym adresem outlet.kinnarps.pl, dostępne są meble poekspozycyjne Kinnarps, m.in. biurka, fotele i sofy, krzesła gościnne, sprawdzające się zarówno w biurach, jak i innych przestrzeniach, w tym również domowych.
Obydwa internetowe kanały sprzedaży – E-Sklep, oferujący wybór najpopularniejszych modeli mebli do pracy i do nauki, oraz Outlet Kinnarps z meblami poekspozycyjnymi, umożliwiają zakup ergonomicznych mebli klientom indywidualnym i biznesowym, dla których ważna jest wysoka jakość, innowacyjne wzornictwo, niski wpływ na środowisko i długi cykl życia produktów.
Zarówno nowy E-Sklep, jak i internetowy outlet mebli Kinnarps stanowią odpowiedź na ewolucję rynku oraz zmiany zachowań i postaw naszych klientów związane z rozwojem wirtualnych kanałów sprzedaży, a także wzrostem ich świadomości w takich obszarach, jak zrównoważony rozwój i gospodarka obiegu zamkniętego – komentuje Beata Osiecka, prezes Kinnarps Polska.
Zapraszamy do wirtualnego sklepu Kinnarps na www.kinnarps.pl/sklep oraz outlet.kinnarps.pl!

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.