Komunikaty PR

Niezwykłe spotkanie świąteczne dla najemców i ich rodzin w Manufakturze w Łodzi

2024-12-19  |  15:16
Biuro prasowe

W niedzielę 8 grudnia Manufaktura po raz kolejny pokazała, że jest czymś więcej niż tylko miejscem zakupów. W dniu wolnym od handlu, rotunda galerii zamieniła się w przestrzeń świątecznej radości, zarezerwowaną wyłącznie dla pracowników centrum i ich rodzin. To wydarzenie, będące częścią autorskiego programu APSYS Better2gether, pokazało, jak ważne są wartości wspólnoty i budowanie relacji w unikalny sposób.  

Główną atrakcją dnia była premiera Fabryki Mikołaja. W rotundzie galerii handlowej zaprezentowano zupełnie nową atrakcję dla rodzin. W tym miejscu od lat goście Manufaktury robią sobie zdjęcia z Mikołajem, a dzieci pieką pierniczki na świątecznych warsztatach. Dziś bajecznie kolorowa instalacja cieszy oczy wszystkich gości Manufaktury: najmłodsi podglądają, jak urocze misie piszą listy do św. Mikołaja i korzystają ze świątecznej karuzeli - Młyńskiego Koła.  

Nie zabrakło również innych rozrywek, które dopełniły program: było oczywiście spotkanie ze Świętym Mikołajem, który obdarowywał dzieci upominkami. Najmłodsi wspaniale bawili się podczas animacji i malowania buziek, a pokazy artystyczne i cyrkowe zaskoczyły i zachwyciły wszystkich uczestników. Nie mogło też zabraknąć ulubionych przekąsek najmłodszych: popcornu i słodkości. Rozdano aż 10 kg popcornu, 25 kg cukierków i żelków i 500 wat cukrowych! Nic dziwnego, w spotkaniu wzięło udział blisko 1000 osób – pracowników sklepów i punktów usługowych w Manufakturze, a przede wszystkim ich rodzin.    

Według organizatorów, takie inicjatywy to więcej niż tylko okazja do świętowania. - Budowanie relacji z naszymi pracownikami i ich rodzinami to kluczowy element naszej strategii. Dzięki takim wydarzeniom możemy okazać wdzięczność za ich zaangażowanie oraz tworzyć przestrzeń do integracji i wspólnej zabawy – mówi Monika Długosz-Łempicka, dyrektor marketingu Manufaktury, APSYS Polska. I dodaje: - W ramach programu APSYS Better2gether dbamy o relacje i zaangażowanie wśród wszystkich, którzy tworzą nasz retailowy ekosystem

APSYS Better2gether to autorski program APSYS Polska, którego celem jest budowanie trwałych i efektywnych relacji z najemcami centrów handlowych. Obejmuje on działania pogłębiające współpracę, takie jak warsztaty, szkolenia czy wspólne wydarzenia integracyjne. Ponadto dzięki regularnym konsultacjom z najemcami i analizie ich potrzeb, APSYS tworzy przestrzeń dla wymiany doświadczeń i wzmocnienia więzi między partnerami. Inicjatywa została w tym roku doceniona przez branżę złotą nagrodą PRCH Retail Award 2024 w kategorii „B2B – działania na rzecz najemców”.  

Wysoka frekwencja i pozytywne reakcje uczestników pokazują, że takie wydarzenia trafiają w potrzeby społeczności. Tak wysoka frekwencja – przypomnijmy: blisko 1000 osób – świadczy o tym, że pracownicy czują silną więź z Manufakturą i chętnie ją odwiedzają, nawet w dniu wolnym.   Manufaktura po raz kolejny udowodniła, że jest miejscem, które dba o swoich pracowników, ich rodziny i budowanie pozytywnych doświadczeń. Wydarzenie idealnie wpisało się w filozofię programu APSYS Better2gether, pokazując, że integracja może być równie ważna, co codzienne obowiązki. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Branża materiałów budowlanych ostrzega przed rosnącym importem ze Wschodu. Rząd zapowiada działania w tym kierunku

Polscy przedstawiciele branży materiałów budowlanych są zaniepokojeni skalą importu wyrobów spoza Unii Europejskiej. Postępujące uzależnienie europejskiego rynku od dostaw z krajów o niższych standardach środowiskowych, pracowniczych i jakościowych skutkuje nie tylko osłabieniem jego konkurencyjności, spadkiem krajowej produkcji i redukcją miejsc pracy, ale również ucieczką emisji CO2. Branża apeluje więc o wprowadzenie zmian w zakresie handlu, w tym o wyrównanie stawek celnych na materiały budowlane. Rząd zapowiada podjęcie działań, które będą wspierać krajową branżę.

Ochrona środowiska

Rusza ważna inwestycja w Ustce. Nowa baza będzie zapleczem serwisowym dla morskich farm wiatrowych [AUDIO]

Wystartowały prace przy budowie bazy operacyjno-serwisowej w Ustce. Inwestycja będzie zapleczem dla obsługi morskiej farmy wiatrowej, którą PGE buduje na Bałtyku wraz z duńską firmą Ørsted. Uruchomienie Baltica 2 zaplanowane jest na 2027 rok. Baza ma także potencjał, by obsługiwać kolejne projekty morskie PGE. Będzie mieć znaczenie nie tylko dla rozwoju offshore w Polsce, lecz także dla samego regionu.

Handel

Rynek nieprzygotowany do wdrożenia systemu kaucyjnego. Może się opóźnić nawet o kilka miesięcy

Zdaniem przedstawicieli Polskiej Federacji Producentów Żywności Polska nie jest jeszcze przygotowana na wprowadzenie systemu kaucyjnego 1 października br. Za główny powód opóźnień podają brak licencji, które mogą powodować potężne straty finansowe. Eksperci wskazują, że system może ruszyć z kilkumiesięcznym opóźnieniem, co spowoduje chaos zarówno wśród konsumentów, jak i w handlu.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.