Nowa rola Anny Tana w G City Europe Leasing & Real Estate Development Director
Anna Tana awansowała na stanowisko Leasing & Real Estate Development Director i będzie zajmowała się przede wszystkim projektem Wars Sawa Junior, flagowym obiektem w portfolio G City Europe (dawniej Atrium European Real Estate). Wars Sawa Junior to jedyne takie miejsce na retailowej mapie Warszawy, a nawet Polski. Inwestycja zlokalizowana jest w samym centrum miasta, z olbrzymim natężeniem ruchu i posiada potężną siłę wizerunkową dla ekspozycji marek na polskim rynku. Anna Tana będzie odpowiedzialna za tworzenie i implementację pełnej strategii rozwoju tego obiektu, zarówno leasingowej, komercyjnej jak i developmentowej. Do jej zadań należeć będzie także rozwój tej lokalizacji i dywersyfikacja w stronę sektora F&B.
Przez 10 ostatnich lat Anna pełniła różne role w polskim zespole leasingu. Na stanowisku Senior Leasing Manager była odpowiedzialna między innymi za komercjalizację Atrium Felicity, czy rozbudowę Atrium Targówek, następnie objęła funkcję Leasing Team Leader, a przez ostatni rok jako Leasing Director odpowiadała za procesy komercjalizacji powierzchni handlowych całego polskiego portfela Atrium. W swoim dorobku zawodowym ma na koncie otwarcia w pełni skomercjalizowanych inwestycji, a także modernizację i przebudowę Atrium Promenada w Warszawie oraz Atrium Copernicus w Toruniu.
Anna Tana jest związana z sektorem nieruchomości od ponad 18 lat, pracowała jako licencjonowany broker w obrocie nieruchomościami mieszkaniowymi i komercyjnymi oraz jako Senior Leasing Consultant na portfelu centrów handlowych w firmie Apsys.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.