Nowe smaki z nowej paki, czyli Edycja Limitowana Krakersów mini marki Lajkonik
Ser + Jalapeño oraz Bekon to dwa nowe, wyraziste smaki Krakersów mini marki Lajkonik. Klientów z pewnością przyciągną nie tylko lubiane, intensywne smaki Edycji Limitowanej, ale także wyróżniające się opakowania.
Lider w segmencie Krakersów
Krakersy to jedna z ulubionych słonych przekąsek konsumentów. Niekwestionowanym liderem w tym segmencie jest marka Lajkonik, która posiada aż 51,3% udziału[1]. Sprzedaż wartościowa w ujęciu rocznym wzrosła o 26,8%, a ilościowa 22,1%.
Dlatego producent konsekwentnie rozbudowuje swoje portfolio o nowe rodzaje i smaki krakersów. Od momentu wprowadzenia na rynek Krakersy mini cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów i ich sprzedaż również rośnie. Klienci chętnie sięgają po dostępne na rynku smaki: Ser i Cebulka, Solone oraz Czerwona Papryka.
Edycja Limitowana dla tych, którzy lubią wyraziste smaki
- Dla tych, którzy lubią nowości, marka Lajkonik przygotowała wyjątkową Edycję Limitowaną. Na sklepowych półkach pojawią się dwa warianty: Ser + Jalapeño oraz Bekon. To odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy preferują klasyczne serowe i mięsne smaki, ale także dla tych młodszych, którzy dodatkowo poszukują ostrzejszej nuty. Delikatna chrupiąca tekstura mini krakersa połączona z intensywnym smakiem z pewnością zaspokoi podniebienie niejednego przekąskowicza - mówi Małgorzata Stojanowska-Szulejko, Kierownik ds. marki Lajkonik.
Oprócz wyjątkowych smaków Edycja Limitowana zaskakuje opakowaniem. Symbole sera i papryczek układają się w nowoczesną mozaikę, a pomarańczowo-brązowe fale nawiązują do struktury i kształtu plastrów boczku. Apetyczność projektów podbijają graficzne smaczki w kształtach liter. Delikatną chrupkość symbolizuje przełamany krakers. Tak jak i dostępne wcześniej na rynku warianty Krakersów mini, opakowania Edycji Limitowanej są wygodne i gwarantują łatwe otwieranie.
Krakersy mini dostępne są w sklepach w całej Polsce w gramaturze: 100g.
[1] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udział w sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży w sztukach, w okresach skumulowanych w05 2021 – w4 2022 vs. w05 2022 – w4 2023 kategoria: SALTY BAKERY INCL. BREAD STICKS segment: Crackers (klasyfikacja własna klienta)

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.