Komunikaty PR

Nowe smaki z nowej paki, czyli Edycja Limitowana Krakersów mini marki Lajkonik

2023-03-06  |  01:00
Biuro prasowe

Ser + Jalapeño oraz Bekon to dwa nowe, wyraziste smaki Krakersów mini marki Lajkonik. Klientów z pewnością przyciągną nie tylko lubiane, intensywne smaki Edycji Limitowanej, ale także wyróżniające się opakowania.

Lider w segmencie Krakersów

Krakersy to jedna z ulubionych słonych przekąsek konsumentów. Niekwestionowanym liderem w tym segmencie jest marka Lajkonik, która posiada aż 51,3% udziału[1]. Sprzedaż wartościowa w ujęciu rocznym wzrosła o 26,8%, a ilościowa 22,1%.

Dlatego producent konsekwentnie rozbudowuje swoje portfolio o nowe rodzaje i smaki krakersów. Od momentu wprowadzenia na rynek Krakersy mini cieszą się ogromną popularnością wśród konsumentów i ich sprzedaż również rośnie. Klienci chętnie sięgają po dostępne na rynku smaki: Ser i Cebulka, Solone oraz Czerwona Papryka.

Edycja Limitowana dla tych, którzy lubią wyraziste smaki

- Dla tych, którzy lubią nowości, marka Lajkonik przygotowała wyjątkową Edycję Limitowaną. Na sklepowych półkach pojawią się dwa warianty: Ser + Jalapeño oraz Bekon. To odpowiedź na potrzeby konsumentów, którzy preferują klasyczne serowe i mięsne smaki, ale także dla tych młodszych, którzy dodatkowo poszukują ostrzejszej nuty. Delikatna chrupiąca tekstura mini krakersa połączona z intensywnym smakiem z pewnością zaspokoi podniebienie niejednego przekąskowicza - mówi Małgorzata Stojanowska-Szulejko, Kierownik ds. marki Lajkonik.

Oprócz wyjątkowych smaków Edycja Limitowana zaskakuje opakowaniem. Symbole sera i papryczek układają się w nowoczesną mozaikę, a pomarańczowo-brązowe fale nawiązują do struktury i kształtu plastrów boczku. Apetyczność projektów podbijają graficzne smaczki w kształtach liter. Delikatną chrupkość symbolizuje przełamany krakers. Tak jak i dostępne wcześniej na rynku warianty Krakersów mini, opakowania Edycji Limitowanej są wygodne i gwarantują łatwe otwieranie.

Krakersy mini dostępne są w sklepach w całej Polsce w gramaturze: 100g.


[1]  Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udział w sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży w sztukach, w okresach skumulowanych w05 2021 – w4 2022 vs. w05 2022 – w4 2023 kategoria: SALTY BAKERY INCL. BREAD STICKS segment: Crackers (klasyfikacja własna klienta)

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.