Nowość od Bambiboo - biodegradowalne chusteczki nawilżane już w sprzedaży
All Hands Agency
brak
brak brak
franek|allhands.agency| |franek|allhands.agency
+48 795121427
https://allhands.agency/
Właściciel marki Bambiboo, firma Sinco Import, wprowadza do sprzedaży wyjątkowe pod względem ekologicznym chusteczki nawilżane z ekstraktem z chabra bławatka.
Nowe chusteczki nawilżane Bambiboo wykonane są z miłej w dotyku biodegradowalnej włókniny celulozowej pochodzenia roślinnego. Zostały przebadane dermatologicznie na probantach z wrażliwą skórą, a ich bezpieczna, nowoczesna receptura zawierająca 99% wody została opracowana przez cenione polskie laboratorium. Chusteczki są wzbogacone ekstraktem z kwiatów chabra bławatka znanego ze swoich właściwości pielęgnacyjnych.
Produkt otrzymał cztery gwiazdki, czyli najwyższą możliwą ocenę w certyfikacji „Ok Biobased” TÜV Austria - jednej z najbardziej rygorystycznych instytucji certyfikujących na świecie, która niezależnie ocenia firmy oraz odnawialność i biopochodność ich produktów.
Chusteczki są dostępne w cenie 9,99 zł w sieci drogerii Rossmann oraz w sklepie internetowym bambiboo.eu - także w modelu subskrypcyjnym ze stałą zniżką 15%.
Bambiboo to polska marka, która wprowadziła na rynek jednorazowe pieluszki z delikatnym włóknem bambusowym. Stawia sobie za cel minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko przy utrzymaniu najwyższej jakości produktów premium do pielęgnacji wrażliwej skóry niemowląt. Od 2017 roku są one dostępne w największej sieci drogerii w Polsce - Rossmann oraz we własnej dystrybucji, a od niedawna również w modelu subskrypcyjnym.

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Parlament Europejski przeciwny centralizacji polityki spójności w UE. Apeluje o jej większą elastyczność
Parlament Europejski sprzeciwia się pomysłowi centralizacji zarządzania polityką spójności w Unii Europejskiej. W maju br. większością głosów przyjął sprawozdanie na temat spójności gospodarczej i społecznej i jej przyszłości po 2027 roku. Zdecydowana większość grup politycznych jest za decentralizacją modelu polityki spójności, mówiąc stanowcze „nie” ograniczeniu roli władz regionalnych i lokalnych. Jednocześnie wskazuje na potrzebę uelastyczniania tej głównej polityki inwestycyjnej tak, by sprawnie można było reagować na ewentualne kryzysy i nowe wyzwania.
Bankowość
Globalny sektor finansowy mocniej otwiera się na blockchain. Nowe regulacje likwidują kolejne bariery na rynku

Coraz więcej banków i instytucji finansowych inwestuje w technologię blockchain. To przede wszystkim szansa na zwiększenie bezpieczeństwa transakcji, ich prywatności, ale też nowe możliwości weryfikacji tożsamości oraz przechowywania wartości. Jedną z najbardziej zaawansowanych platform opartych na technologii blockchain jest Ethereum – zdecentralizowany system umożliwiający tworzenie i wykonywanie smartkontraktów oraz aplikacji rozproszonych. O ile klasyczne łańcuchy bloków pełnią funkcję zdecentralizowanego rejestru transakcji, o tyle Ethereum wprowadza warstwę logiki wykonawczej, czyniąc z blockchaina uniwersalną platformę kontraktów samowykonalnych i aplikacji rozproszonych.
Konsument
Po debacie prezydenckiej wzrosło zainteresowanie woreczkami nikotynowymi. Niesłusznie mylone są z nielegalnymi w Polsce snusami

Debata prezydencka 23 maja br. pokazała, że Polacy nie wiedzą, czym są saszetki nikotynowe oraz snusy, a także czym się różnią. Sztab wyborczy Karola Nawrockiego podał, że kandydat na prezydenta podczas debaty przyjął snus. Sam Karol Nawrocki sprostował, że była to saszetka nikotynowa. Tymczasem różnica między oboma produktami jest ogromna. Snus zawiera tytoń, którego nie ma w saszetce, a jego sprzedaż w UE – z wyjątkiem Szwecji – jest zabroniona.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.