Nowość od Bambiboo - biodegradowalne chusteczki nawilżane już w sprzedaży
brak
brak
brak brak
martyna|allhands.agency| |martyna|allhands.agency
+48 660897922
https://allhands.agency/
Właściciel marki Bambiboo, firma Sinco Import, wprowadza do sprzedaży wyjątkowe pod względem ekologicznym chusteczki nawilżane z ekstraktem z chabra bławatka.
Nowe chusteczki nawilżane Bambiboo wykonane są z miłej w dotyku biodegradowalnej włókniny celulozowej pochodzenia roślinnego. Zostały przebadane dermatologicznie na probantach z wrażliwą skórą, a ich bezpieczna, nowoczesna receptura zawierająca 99% wody została opracowana przez cenione polskie laboratorium. Chusteczki są wzbogacone ekstraktem z kwiatów chabra bławatka znanego ze swoich właściwości pielęgnacyjnych.
Produkt otrzymał cztery gwiazdki, czyli najwyższą możliwą ocenę w certyfikacji „Ok Biobased” TÜV Austria - jednej z najbardziej rygorystycznych instytucji certyfikujących na świecie, która niezależnie ocenia firmy oraz odnawialność i biopochodność ich produktów.
Chusteczki są dostępne w cenie 9,99 zł w sieci drogerii Rossmann oraz w sklepie internetowym bambiboo.eu - także w modelu subskrypcyjnym ze stałą zniżką 15%.
Bambiboo to polska marka, która wprowadziła na rynek jednorazowe pieluszki z delikatnym włóknem bambusowym. Stawia sobie za cel minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko przy utrzymaniu najwyższej jakości produktów premium do pielęgnacji wrażliwej skóry niemowląt. Od 2017 roku są one dostępne w największej sieci drogerii w Polsce - Rossmann oraz we własnej dystrybucji, a od niedawna również w modelu subskrypcyjnym.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.