Nowość od Bambiboo - biodegradowalne chusteczki nawilżane już w sprzedaży
All Hands Agency
brak
brak brak
franek|allhands.agency| |franek|allhands.agency
+48 795121427
https://allhands.agency/
Właściciel marki Bambiboo, firma Sinco Import, wprowadza do sprzedaży wyjątkowe pod względem ekologicznym chusteczki nawilżane z ekstraktem z chabra bławatka.
Nowe chusteczki nawilżane Bambiboo wykonane są z miłej w dotyku biodegradowalnej włókniny celulozowej pochodzenia roślinnego. Zostały przebadane dermatologicznie na probantach z wrażliwą skórą, a ich bezpieczna, nowoczesna receptura zawierająca 99% wody została opracowana przez cenione polskie laboratorium. Chusteczki są wzbogacone ekstraktem z kwiatów chabra bławatka znanego ze swoich właściwości pielęgnacyjnych.
Produkt otrzymał cztery gwiazdki, czyli najwyższą możliwą ocenę w certyfikacji „Ok Biobased” TÜV Austria - jednej z najbardziej rygorystycznych instytucji certyfikujących na świecie, która niezależnie ocenia firmy oraz odnawialność i biopochodność ich produktów.
Chusteczki są dostępne w cenie 9,99 zł w sieci drogerii Rossmann oraz w sklepie internetowym bambiboo.eu - także w modelu subskrypcyjnym ze stałą zniżką 15%.
Bambiboo to polska marka, która wprowadziła na rynek jednorazowe pieluszki z delikatnym włóknem bambusowym. Stawia sobie za cel minimalizowanie negatywnego wpływu na środowisko przy utrzymaniu najwyższej jakości produktów premium do pielęgnacji wrażliwej skóry niemowląt. Od 2017 roku są one dostępne w największej sieci drogerii w Polsce - Rossmann oraz we własnej dystrybucji, a od niedawna również w modelu subskrypcyjnym.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.