Komunikaty PR

Nowości nie tylko na wiosnę w Westfield Mokotów

2023-04-06  |  13:30
Biuro prasowe

Piękno, estetyka, niepowtarzalny design;  nowy salon marki Zara Home czy pierwszy w Polsce salon W.KRUK według najnowszego konceptu marki Rolex – to tylko dwa przykłady nowych projektów, w których na klientów Westfield Mokotów czekają ponadczasowy styl i najlepsza, światowa jakość.

Westfield Mokotów to miejsce, które najważniejsze światowe i lokalne marki, wybierają na swój rynkowy debiut lub lokalizację najnowocześniejszych, flagowych konceptów. W tej grupie są dwie marki, które do jakości i piękna przykładają szczególną uwagę. Obie swoje miejsce znalazły w Westfield Mokotów.

 

Wielbiciele pięknych wnętrz, gustownych akcesoriów oraz dekoracji domowych zdecydowanie ucieszą się na wiadomość o otwarciu nowego, przestronnego salonu Zara Home, o powierzchni ponad 350 mkw. Marka, choć obecna od lat w tym centrum handlowym, od kilku dni zaprasza do zupełnie nowej przestrzeni.
W dekoracjach nowoczesnego i eleganckiego wnętrza królują ciepłe i organiczne materiały z dominacją neutralnych odcieni, uzupełnione o elementy z ciepłego kamienia i drewna. Całość rozplanowana jest
w sposób odzwierciedlający projekt domu poprzez strefy: jadalni, kuchni, sypialni, pokoju dziennego,  łazienki czy przestrzeni dla najmłodszych.  W salonie znajdują się również  specjalne strefy New Born i zapachów do domu. Nowy koncept marki należącej do Grupy Inditex został wyposażony w innowacje technologiczne, które jeszcze bardziej poprawiają doświadczenie zakupowe klientów, jak na przykład punkt odbioru zamówień internetowych, gdzie za pomocą  ekranu dotykowego można poprosić o wydanie zamówienia. Nowy koncept salonu Zara Home znajduje się na pierwszym piętrze Westfield Mokotów.

 

Wyjątkowym wydarzeniem dla miłośników ponadczasowej klasyki i niepowtarzalnej jakości jest otwarcie po remoncie pierwszego w Polsce salonu  W.KRUK w najnowszym koncepcie marki Rolex.  Do tej pory tego rodzaju koncept dostępny był dla klientów  w Szwajcarii, Francji i Turcji. Otwarty w Westfield Mokotów  blisko czterokrotnie powiększony lokal został zaprojektowany i zbudowany zgodnie z najnowszym konceptem marki Rolex i oferuje wyłącznie najbardziej prestiżowe marki zegarków i biżuterii, zapewniając należną im ekspozycję, a klientom wyjątkowe doświadczenia zakupowe. W salonie oprócz marki Rolex, klienci znajdą też największy shop-in-shop Cartier w kraju. To niepowtarzalne miejsce stanowi odzwierciedlenie osoby założyciela marki Louis-Francois Cartiera nazywanego jubilerem królów i królem wśród jubilerów.

W analogicznej koncepcji shop-in-shop prezentowana będzie tu również marka Tudor – założona w Genewie na początku XX w. i ceniona nie tylko za jakość, ale także unikalne połączenie szyku i elegancji. W szerokiej ofercie salonu W.KRUK, na zainteresowanych wyjątkową biżuterią czekać będą produkty także innych luksusowych marek takich jak Marco Bicego, Pasquale Bruni, Recarlo, Birks, Anna Maria Cammilli czy Gucci, a wkrótce dołączy kolejna luksusowa marka zegarków HUBLOT.

Jakie inne nowości czekają na tych którzy wiosną wybierają się na zakupy do Westfield Mokotów?

 

Na wszystkich klientów, którzy cenią jakość, wygodę oraz klasyczny styl butów czeka nowy salon marki Wojas. To jeden z największych i najbardziej cenionych producentów obuwia skórzanego w Polsce, z wielopokoleniową, szewską tradycją. W ofercie sklepu znajdują się propozycje damskie i męskie, modele dziecięce i młodzieżowe oraz obuwie trekkingowe i specjalistyczne. Asortyment uzupełniają skórzane dodatki - torebki, teczki i paski oraz inne  akcesoria. W nowym  lokalu marki Wojas w Westfield Mokotów ponadczasową elegancję skutecznie połączono z nowoczesnymi, ergonomicznymi rozwiązaniami. 

 

Również należąca do Grupy VRG marka Wólczanka tegoroczną wiosnę w Westfield Mokotów rozpoczęła  od otwarć dwóch różnych konceptów. Większy lokal, o powierzchni 139 mkw., zaprojektowany został tak, aby w maksymalnym stopniu ułatwić klientom zakupy i zapewnić komfort przy wyborze odzieży i akcesoriów
z szerokiego asortymentu marki. Nowością jest też drugi koncept Wólczanki, zajmujący kameralną przestrzeń, wyspecjalizowany wyłącznie w koszulach - Wólczanka Butik. Grupa VGR zapowiada też zmiany w swoim salonie marki Vistula, który otworzy się w bardziej funkcjonalnej i jeszcze lepiej odpowiadającej  na potrzeby klienta przestrzeni.

Niepowtarzalna jakość, piękne wnętrza i wyjątkowa oferta to wszystko co czeka na klientów Westfield Mokotów w trakcie wiosennych zakupów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.