Komunikaty PR

Nowy sklep pop-up Tchibo w Toruniu

2023-07-13  |  09:00

3, 2, 1… nowy pop-up store Tchibo czeka na klientów spragnionych promocji. Od 13 lipca marka rusza z kolejnym już tego typu sklepem, oferując klientom odwiedzającym Galerię Copernicus w Toruniu atrakcyjne rabaty i szeroki wybór produktów w outletowych cenach.

Termin pop-up store to nic innego jak oryginalna, tymczasowa przestrzeń sprzedaży. Sklepy tego typu są otwarte dla klientów przez pewien, z góry określony czas – zwykle od kilku do kilkunastu miesięcy. A co dzięki temu zyskują bywalcy galerii handlowych? Przede wszystkim bogatą ofertę produktów w specjalnych cenach. Tak też jest w przypadku Tchibo – dla wszystkich odwiedzających toruńską Galerię Copernicus marka przygotowała atrakcyjne rabaty i ulubione produkty – akcesoria, odzież, ekspresy i szeroką gamę aromatycznych kaw.

Szczypta zaskoczenia

Toruński pop-up store Tchibo to miejsce, w którym klienci znajdą szeroką ofertę produktów w outletowych cenach. W asortymencie sklepu znajdą się wygodne i stylowe ubrania, wyprodukowane z wysokiej jakości, zrównoważonych materiałów, a także bielizna dzienna i nocna, czy też sprzęt i odzież dla miłośników aktywności fizycznej. Marka wyselekcjonowała również szereg artykułów dla domu, takich jak stylowe dekoracje i produkty wyposażenia wnętrz, np. pościele w oryginalne wzory.

Tchibo zadbało także o szeroki wybór aromatycznych kaw i akcesoriów do jej przygotowania, m.in. kapsułkowych i automatycznych ekspresów, które będą dostępne w wyjątkowych cenach.

Atrakcyjne rabaty, weekend promocji

Na każdego z klientów nowego pop-up store Tchibo czekać będą wyjątkowe promocje. Ceny wszystkich produktów przez pierwsze trzy dni od otwarcia – czyli od czwartku 13.07 do soboty 15.07 – będą obniżone o 20% w stosunku do cen outletowych. Ale to nie wszystko! Pierwsze 10 osób, które zrobią zakupy 13 lipca, otrzyma kartę podarunkową do sklepów Tchibo. Jest to doskonały pomysł nie tylko na prezent dla bliskich, ale i praktyczne rozwiązanie dla wszystkich poszukujących zakupowych inspiracji. Po nie Tchibo zaprasza do Galerii Copernicus przy ul. Żółkiewskiego 15 w Toruniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.