Komunikaty PR

Nowy sklep pop-up Tchibo w Toruniu

2023-07-13  |  09:00

3, 2, 1… nowy pop-up store Tchibo czeka na klientów spragnionych promocji. Od 13 lipca marka rusza z kolejnym już tego typu sklepem, oferując klientom odwiedzającym Galerię Copernicus w Toruniu atrakcyjne rabaty i szeroki wybór produktów w outletowych cenach.

Termin pop-up store to nic innego jak oryginalna, tymczasowa przestrzeń sprzedaży. Sklepy tego typu są otwarte dla klientów przez pewien, z góry określony czas – zwykle od kilku do kilkunastu miesięcy. A co dzięki temu zyskują bywalcy galerii handlowych? Przede wszystkim bogatą ofertę produktów w specjalnych cenach. Tak też jest w przypadku Tchibo – dla wszystkich odwiedzających toruńską Galerię Copernicus marka przygotowała atrakcyjne rabaty i ulubione produkty – akcesoria, odzież, ekspresy i szeroką gamę aromatycznych kaw.

Szczypta zaskoczenia

Toruński pop-up store Tchibo to miejsce, w którym klienci znajdą szeroką ofertę produktów w outletowych cenach. W asortymencie sklepu znajdą się wygodne i stylowe ubrania, wyprodukowane z wysokiej jakości, zrównoważonych materiałów, a także bielizna dzienna i nocna, czy też sprzęt i odzież dla miłośników aktywności fizycznej. Marka wyselekcjonowała również szereg artykułów dla domu, takich jak stylowe dekoracje i produkty wyposażenia wnętrz, np. pościele w oryginalne wzory.

Tchibo zadbało także o szeroki wybór aromatycznych kaw i akcesoriów do jej przygotowania, m.in. kapsułkowych i automatycznych ekspresów, które będą dostępne w wyjątkowych cenach.

Atrakcyjne rabaty, weekend promocji

Na każdego z klientów nowego pop-up store Tchibo czekać będą wyjątkowe promocje. Ceny wszystkich produktów przez pierwsze trzy dni od otwarcia – czyli od czwartku 13.07 do soboty 15.07 – będą obniżone o 20% w stosunku do cen outletowych. Ale to nie wszystko! Pierwsze 10 osób, które zrobią zakupy 13 lipca, otrzyma kartę podarunkową do sklepów Tchibo. Jest to doskonały pomysł nie tylko na prezent dla bliskich, ale i praktyczne rozwiązanie dla wszystkich poszukujących zakupowych inspiracji. Po nie Tchibo zaprasza do Galerii Copernicus przy ul. Żółkiewskiego 15 w Toruniu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU Biuro prasowe
2025-03-04 | 08:00

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Wiodący dostawca płatności dla e-commerce - PayU - przygotował dwie oficjalne wtyczki (aplikacje) do platformy Shopify służącej do tworzenia i zarządzania sklepami internetowymi.
Handel Marcowe promocje na smartfony Motorola
2025-03-03 | 10:15

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Marcowe promocje na smartfony Motorola wjeżdżają na bogato. Co tydzień, wybrane modele dostępne będą w prawdziwie kocich cenach - tak dobrych, że aż żal ich
Handel Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
2025-03-03 | 09:40

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!

Firma Heat Decor, lider w dziedzinie nowoczesnych systemów grzewczych, wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO. To przełomowe rozwiązanie w zakresie

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii

Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Polityka

Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.