Nowy sklep pop-up Tchibo w Toruniu
3, 2, 1… nowy pop-up store Tchibo czeka na klientów spragnionych promocji. Od 13 lipca marka rusza z kolejnym już tego typu sklepem, oferując klientom odwiedzającym Galerię Copernicus w Toruniu atrakcyjne rabaty i szeroki wybór produktów w outletowych cenach.
Termin pop-up store to nic innego jak oryginalna, tymczasowa przestrzeń sprzedaży. Sklepy tego typu są otwarte dla klientów przez pewien, z góry określony czas – zwykle od kilku do kilkunastu miesięcy. A co dzięki temu zyskują bywalcy galerii handlowych? Przede wszystkim bogatą ofertę produktów w specjalnych cenach. Tak też jest w przypadku Tchibo – dla wszystkich odwiedzających toruńską Galerię Copernicus marka przygotowała atrakcyjne rabaty i ulubione produkty – akcesoria, odzież, ekspresy i szeroką gamę aromatycznych kaw.
Szczypta zaskoczenia
Toruński pop-up store Tchibo to miejsce, w którym klienci znajdą szeroką ofertę produktów w outletowych cenach. W asortymencie sklepu znajdą się wygodne i stylowe ubrania, wyprodukowane z wysokiej jakości, zrównoważonych materiałów, a także bielizna dzienna i nocna, czy też sprzęt i odzież dla miłośników aktywności fizycznej. Marka wyselekcjonowała również szereg artykułów dla domu, takich jak stylowe dekoracje i produkty wyposażenia wnętrz, np. pościele w oryginalne wzory.
Tchibo zadbało także o szeroki wybór aromatycznych kaw i akcesoriów do jej przygotowania, m.in. kapsułkowych i automatycznych ekspresów, które będą dostępne w wyjątkowych cenach.
Atrakcyjne rabaty, weekend promocji
Na każdego z klientów nowego pop-up store Tchibo czekać będą wyjątkowe promocje. Ceny wszystkich produktów przez pierwsze trzy dni od otwarcia – czyli od czwartku 13.07 do soboty 15.07 – będą obniżone o 20% w stosunku do cen outletowych. Ale to nie wszystko! Pierwsze 10 osób, które zrobią zakupy 13 lipca, otrzyma kartę podarunkową do sklepów Tchibo. Jest to doskonały pomysł nie tylko na prezent dla bliskich, ale i praktyczne rozwiązanie dla wszystkich poszukujących zakupowych inspiracji. Po nie Tchibo zaprasza do Galerii Copernicus przy ul. Żółkiewskiego 15 w Toruniu.

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.