Komunikaty PR

Odkryj swobodę wyboru dzięki kolekcji kolorów GROHE z nową powłoką Phantom Black

2023-06-15  |  17:00
Biuro prasowe

Świat jest różnorodny, tak jak różnorodne są potrzeby konsumentów, jeśli chodzi o przestrzeń mieszkalną. Szczególnie osobistą strefą jest łazienka – to tam poświęcamy czas dla siebie i oddajemy się rytuałom self-care. W tym szczególnym, przeznaczonym tylko nam miejscu, chcemy odzwierciedlić naszą osobowość i wyrazić indywidualność. W przypadku armatury ponadczasowość oraz jakość odgrywają główną rolę przy wyborze kolorowych rozwiązań. 

„Obserwujemy, że wśród konsumentów stale rośnie świadomość dotycząca designu. Szukają oni rozwiązań łazienkowych, które odpowiadają ich potrzebom nie tylko pod względem wygody i funkcjonalności, ale także odzwierciedlają ich zamiłowanie do designu. Konsumenci Ci powinni mieć zatem możliwość dopasowania produktów do osobistego gustu. Dzięki naszej kolekcji kolorów GROHE, a także nowości jaką jest odcień czerni Phantom Black, dostępny w produktach z portfolio GROHE Professional, dajemy konsumentom i profesjonalistom z branży dobrze dobraną paletę barw, która pozwoli im na swobodne wyrażenie swojej kreatywności.  Jednocześnie mogą oni mieć pewność, że będą cieszyć się swoją łazienką przez długi czas dzięki powłokom naprawdę wysokiej jakości.” – mówi Benjamin Kraus, Leader, Categories, LIXIL EMENA.

Swoboda wyboru na lata: kolekcja kolorów GROHE

Baterie są jednym z najczęściej używanych produktów w domu. Dlatego marka GROHE, jako czołowy światowy producent kompletnych rozwiązań do kuchni i łazienki, zwraca szczególną uwagę na trwałość powłok armatury, aby upewnić się, że przetrwają próbę czasu. W przypadku pięknych, a jednocześnie klasycznych produktów, dostępnych w całej gamie kolorów, od SuperSteel, poprzez Cool Sunrise i Warm Sunset, aż po Hard Graphite, marka postawiła na technologię pochodzącą z przemysłu lotniczego: Physical Vapour Deposition (PVD). W pierwszym etapie baterie poddawane są starannemu oczyszczeniu i obróbce cieplnej w piecu, gdzie komponenty plastikowe przechodzą proces odgazowywania. W drugim etapie nakładana jest powłoka PVD. Proces ten odbywa się w wysokiej próżni i sam w sobie składa się z trzech części: po pierwsze podłoże jest ponownie oczyszczone, następnie następuje nałożenie podkładu oraz powłoki malarskiej.

Powłoka PVD sprawia, że wykończenie jest trzy razy twardsze i dziesięć razy bardziej odporne na zarysowania niż wykończenia ocynkowane. Ponadto, proces ten pozwala marce GROHE na zaoferowanie szerszego wachlarza kolorów. 

Najbardziej elegancki nie-kolor: matowa czerń Phantom Black

Jako idealne przeciwieństwo błyszczącej bieli i chromu w łazience, powłoka w matowej czerni nadaje przestrzeni wyrafinowanej elegancji. Marka GROHE wprowadziła do swojego portfolio nowy, modny odcień czerni o nazwie Phantom Black, dostępny w produktach portfolio GROHE Professional. Dzięki technice powlekania lakierem, wszystkie produkty GROHE w kolorze Phantom Black zostały wzmocnione pod względem trwałości, a także są bardziej odporne na korozję, blaknięcie i zarysowania niż wersje czarne pokryte powłoką proszkową. Ponadto, na debiutującym odcieniu o wiele trudniej o zostawienie odcisków palców. Dlatego wymaga mniej czyszczenia i jest łatwy w pielęgnacji – sprawdzi się więc idealnie chociażby w przestrzeniach hotelowych.

Kolekcja kolorów GROHE, wraz z nową czernią Phantom Black, jest dostępna we wszystkich kategoriach produktów łazienkowych - bateriach, prysznicach, termostatach, przyciskach spłukujących (dostępnych również jako warianty w połyskliwej czerni) oraz akcesoriach, aby zapewnić spójny koncept projektowy, który przetrwa lata.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.