Komunikaty PR

Odkryj swobodę wyboru dzięki kolekcji kolorów GROHE z nową powłoką Phantom Black

2023-06-15  |  17:00
Biuro prasowe

Świat jest różnorodny, tak jak różnorodne są potrzeby konsumentów, jeśli chodzi o przestrzeń mieszkalną. Szczególnie osobistą strefą jest łazienka – to tam poświęcamy czas dla siebie i oddajemy się rytuałom self-care. W tym szczególnym, przeznaczonym tylko nam miejscu, chcemy odzwierciedlić naszą osobowość i wyrazić indywidualność. W przypadku armatury ponadczasowość oraz jakość odgrywają główną rolę przy wyborze kolorowych rozwiązań. 

„Obserwujemy, że wśród konsumentów stale rośnie świadomość dotycząca designu. Szukają oni rozwiązań łazienkowych, które odpowiadają ich potrzebom nie tylko pod względem wygody i funkcjonalności, ale także odzwierciedlają ich zamiłowanie do designu. Konsumenci Ci powinni mieć zatem możliwość dopasowania produktów do osobistego gustu. Dzięki naszej kolekcji kolorów GROHE, a także nowości jaką jest odcień czerni Phantom Black, dostępny w produktach z portfolio GROHE Professional, dajemy konsumentom i profesjonalistom z branży dobrze dobraną paletę barw, która pozwoli im na swobodne wyrażenie swojej kreatywności.  Jednocześnie mogą oni mieć pewność, że będą cieszyć się swoją łazienką przez długi czas dzięki powłokom naprawdę wysokiej jakości.” – mówi Benjamin Kraus, Leader, Categories, LIXIL EMENA.

Swoboda wyboru na lata: kolekcja kolorów GROHE

Baterie są jednym z najczęściej używanych produktów w domu. Dlatego marka GROHE, jako czołowy światowy producent kompletnych rozwiązań do kuchni i łazienki, zwraca szczególną uwagę na trwałość powłok armatury, aby upewnić się, że przetrwają próbę czasu. W przypadku pięknych, a jednocześnie klasycznych produktów, dostępnych w całej gamie kolorów, od SuperSteel, poprzez Cool Sunrise i Warm Sunset, aż po Hard Graphite, marka postawiła na technologię pochodzącą z przemysłu lotniczego: Physical Vapour Deposition (PVD). W pierwszym etapie baterie poddawane są starannemu oczyszczeniu i obróbce cieplnej w piecu, gdzie komponenty plastikowe przechodzą proces odgazowywania. W drugim etapie nakładana jest powłoka PVD. Proces ten odbywa się w wysokiej próżni i sam w sobie składa się z trzech części: po pierwsze podłoże jest ponownie oczyszczone, następnie następuje nałożenie podkładu oraz powłoki malarskiej.

Powłoka PVD sprawia, że wykończenie jest trzy razy twardsze i dziesięć razy bardziej odporne na zarysowania niż wykończenia ocynkowane. Ponadto, proces ten pozwala marce GROHE na zaoferowanie szerszego wachlarza kolorów. 

Najbardziej elegancki nie-kolor: matowa czerń Phantom Black

Jako idealne przeciwieństwo błyszczącej bieli i chromu w łazience, powłoka w matowej czerni nadaje przestrzeni wyrafinowanej elegancji. Marka GROHE wprowadziła do swojego portfolio nowy, modny odcień czerni o nazwie Phantom Black, dostępny w produktach portfolio GROHE Professional. Dzięki technice powlekania lakierem, wszystkie produkty GROHE w kolorze Phantom Black zostały wzmocnione pod względem trwałości, a także są bardziej odporne na korozję, blaknięcie i zarysowania niż wersje czarne pokryte powłoką proszkową. Ponadto, na debiutującym odcieniu o wiele trudniej o zostawienie odcisków palców. Dlatego wymaga mniej czyszczenia i jest łatwy w pielęgnacji – sprawdzi się więc idealnie chociażby w przestrzeniach hotelowych.

Kolekcja kolorów GROHE, wraz z nową czernią Phantom Black, jest dostępna we wszystkich kategoriach produktów łazienkowych - bateriach, prysznicach, termostatach, przyciskach spłukujących (dostępnych również jako warianty w połyskliwej czerni) oraz akcesoriach, aby zapewnić spójny koncept projektowy, który przetrwa lata.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.