Onesano uruchamia nową platformę e-commerce
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Producent naturalnych suplementów diety, onesano stawia na e-commerce, wprowadzając zupełnie nową platformę sprzedażową. Poprzez stronę www.onevital.pl, można nabyć wszystkie produkty marki skierowane do ludzi. To jednak nie koniec zmian.
Nowa platforma e-commerce to nowe możliwości dla konsumentów. Zakupy można realizować między innymi w modelu subskrypcyjnym, który niesie za sobą promocje oraz atrakcyjne ceny. Ponadto, uruchomiono dedykowaną ankietę, ułatwiającą podjęcie decyzji zakupowej oraz dobór produktów pod kątem indywidualnych preferencji i potrzeb.
Wegańskie kapsułki
Kolejnym krokiem jest wprowadzenie znanego już suplementu diety EstroVita z bioestrami kwasów omega -3,-6,-9 w zupełnie nowej odsłonie. Produkty wspierające pielęgnację skóry są teraz dostępne w formie wegańskich kapsułek w cenie bazowej 99 zł. Można je nabyć online, a także stacjonarnie w sieci sklepów Superpharm. Już w czerwcu pojawią się także w innych sklepach partnerskich.
Koncentrujemy się na potrzebach naszych klientów i zależy nam na ich wygodzie. Preferujemy holistyczne podejście, w którego centrum znajduje się człowiek. Nowa platforma e-commerce stanowi dla nas kolejny krok naprzód w budowie wiodącej pozycji na rynku suplementów. Już wkrótce w naszej ofercie pojawią się kolejne nowości. Wprowadzamy również nowe, ekologiczne opakowania i odświeżamy design, który jeszcze bardziej oddaje ducha naszej marki – mówi Dominika Kowalczyk, prezeska onesano.
Kapsułki EstroVita to suplement diety w innowacyjnej formie wegańskich kapsułek. Dostępne są dwie wersje – EstroVita Teen Skin stworzona z myślą o pielęgnacji nastoletniej, wymagającej skóry oraz EstroVita Skin z myślą o pięknej i zdrowej skórze.

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

KE proponuje nowy Fundusz Konkurencyjności. Ma pobudzić inwestycje w strategiczne dla Europy technologie
W środę 16 lipca Komisja Europejska przedstawiła projekt budżetu na lata 2028–2034. Jedna z propozycji zakłada utworzenie Europejskiego Funduszu Konkurencyjności o wartości ponad 400 mld euro, który ma pobudzić inwestycje w technologie strategiczne dla jednolitego rynku. Wśród wspieranych obszarów znalazła się obronność i przestrzeń kosmiczna. Na ten cel ma trafić ponad 130 mld euro, pięciokrotnie więcej niż do tej pory.
Firma
Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.
Infrastruktura
Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.