Onesano uruchamia nową platformę e-commerce
2pr
ul. Długa 29
00-238 Warszawa
bartosz.sosnowka|dwapiar.pl| |bartosz.sosnowka|dwapiar.pl
517476361
dwapiar.pl
Producent naturalnych suplementów diety, onesano stawia na e-commerce, wprowadzając zupełnie nową platformę sprzedażową. Poprzez stronę www.onevital.pl, można nabyć wszystkie produkty marki skierowane do ludzi. To jednak nie koniec zmian.
Nowa platforma e-commerce to nowe możliwości dla konsumentów. Zakupy można realizować między innymi w modelu subskrypcyjnym, który niesie za sobą promocje oraz atrakcyjne ceny. Ponadto, uruchomiono dedykowaną ankietę, ułatwiającą podjęcie decyzji zakupowej oraz dobór produktów pod kątem indywidualnych preferencji i potrzeb.
Wegańskie kapsułki
Kolejnym krokiem jest wprowadzenie znanego już suplementu diety EstroVita z bioestrami kwasów omega -3,-6,-9 w zupełnie nowej odsłonie. Produkty wspierające pielęgnację skóry są teraz dostępne w formie wegańskich kapsułek w cenie bazowej 99 zł. Można je nabyć online, a także stacjonarnie w sieci sklepów Superpharm. Już w czerwcu pojawią się także w innych sklepach partnerskich.
Koncentrujemy się na potrzebach naszych klientów i zależy nam na ich wygodzie. Preferujemy holistyczne podejście, w którego centrum znajduje się człowiek. Nowa platforma e-commerce stanowi dla nas kolejny krok naprzód w budowie wiodącej pozycji na rynku suplementów. Już wkrótce w naszej ofercie pojawią się kolejne nowości. Wprowadzamy również nowe, ekologiczne opakowania i odświeżamy design, który jeszcze bardziej oddaje ducha naszej marki – mówi Dominika Kowalczyk, prezeska onesano.
Kapsułki EstroVita to suplement diety w innowacyjnej formie wegańskich kapsułek. Dostępne są dwie wersje – EstroVita Teen Skin stworzona z myślą o pielęgnacji nastoletniej, wymagającej skóry oraz EstroVita Skin z myślą o pięknej i zdrowej skórze.

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.