Komunikaty PR

Oreo zachęca do wspólnego celebrowania Dnia Ojca!

2023-05-31  |  12:00
Biuro prasowe

Już po raz ósmy Oreo zachęca do świętowania Dnia Ojca, poprzez wspólną zabawę i spędzony razem czas.  W ramach tegorocznej kampanii marka pragnie podkreślić, jak ważne jest budowanie wzajemnych relacji, dbanie o nie i z tej okazji przygotowała wyjątkową loterię konsumencką. 

 

Oreo celebruje Dzień Ojca

Pomimo zabieganej codzienności, warto znaleźć czas, aby spędzić go na budowaniu relacji z bliskimi. Z takim przesłaniem przychodzi do konsumentów w tym roku marka Oreo, która z okazji zbliżającego się Dnia Ojca, pragnie po raz kolejny zwrócić uwagę na rolę ojca w życiu rodzinnym i zachęcić do spędzenia z nim cennych chwil, wykonując ulubione aktywności. Wspólna zabawa np. w klocki będzie idealnym pomysłem na dostarczenie rozrywki zarówno dzieciom, jak i tacie. Dzięki tegorocznej loterii konsumenckiej, Oreo daje możliwość wygrania voucherów do empik.com, które można zrealizować na zakup klocków, a nawet wyjazdu do samego Legolandu!

 

Słodki prezent dla taty 

Po dniu pełnym zabawy i wrażeń, każdemu przyda się chwila odpoczynku oraz słodka przekąska. Oreo w swoim portfolio posiada szeroki wachlarz produktów w różnych wariantach smakowych, lecz do tych najbardziej rozpoznawalnych niewątpliwie należy Oreo w wersji Original oraz Golden. Zakup ciastek Oreo to więc gwarancja pysznej przekąski i szansa na wygraną atrakcyjnych nagród!

 

Nowa forma aktywacji

Z okazji nadchodzącego Dnia Ojca Oreo zaprasza wszystkich do udziału w wyjątkowej aktywacji konsumenckiej, którą w tym roku jest loteria z nagrodami. Do wygrania są 4 rodzinne wyjazdy do Legolandu oraz 250 voucherów do empik.com o wartości 500 zł, które można zrealizować na zakup klocków. Aby wziąć udział w akcji, wystarczy kupić dowolne ciastka Oreo, zachować paragon lub fakturę imienną, zarejestrować zakup na www.oreodzienojca.pl i sprawdzić, czy udało się wygrać. Oferta obowiązuje w dniach 01-30 czerwca 2023 r.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.