Komunikaty PR

OTWARCIE NOWEGO PARKU HANDLOWEGO W KŁODZKU

2023-03-29  |  01:00
Biuro prasowe

OTWARCIE NOWEGO PARKU HANDLOWEGO W KŁODZKU

W środę 29 marca 2023 r. w Kłodzku przy ul. Letniej 4 otwarty zostanie nowy Park Handlowy. Tego dnia na odwiedzających czekać będą nie tylko atrakcyjne promocje i darmowe gadżety, ale także m.in. konkursy i degustacje. Nie zabraknie również food trucków serwujących smaczne potrawy, w tym w pizzę (Pizza Na Kole) i burgery (Balkan Burger).

Niezwykle korzystne zakupy będzie można zrobić w markecie sieci ALDI. Klienci nowego sklepu, których paragon przekroczy 100 zł otrzymają bon o wartości 100 zł! Dodatkowo, na odwiedzających czekać będą atrakcyjne promocje oraz degustacja produktów marek własnych ALDI.

W dniu otwarcia NEONET częstować będzie przygotowaną przez baristę kawą i krówkami. Pierwszych dziesięciu klientów sklepu NEONET otrzyma bony o wartości 100 zł na zakupy (przy min. wartości zakupów 300 zł), a kolejnych czterdziestu dostanie bon o wartości 50 zł (do wykorzystania przy zakupach o min. 150 zł). Dla pozostałych NEONET przygotował pamiątkowe gadżety.

Sklep Dealz, który będzie 200 sklepem tej sieci w Polsce, przygotował specjalne wydarzenie prowadzone przez konferansjera. Podczas otwarcia odbędą się konkursy z nagrodami oraz degustacje produktów. Dodatkowo na pierwszych 200 klientów Dealz przygotował specjalne vouchery.

Multibrandowy sklep kaes. - w którego ofercie znajdują się znane globalne marki takie jak m.in.: adidas, Reebok, Puma, Nike, Tom Tailor, New Balance, 4F czy Vans – zapowiedział dla swoich klientów promocję -50% na drugą zakupioną rzecz (promocja obowiązuje przez pierwsze trzy dni od otwarcia sklepu). Ponadto wiele produktów objętych będzie rabatem w wysokości nawet do -40% od ceny regularnej, a na buty z nowej kolekcji -20%.

Pierwsze dwa dni otwarcia celebrować będzie również Rossmann. Poza atrakcyjną ofertą promocyjną na wybrane produkty, klienci sklepu będą obdarowywani przez hostessy specjalnymi gadżetami.

Nowy park handlowy ma powierzchnię ponad 17 000 m². Cechuje go zróżnicowana oferta, skierowana do szerokiego grona klientów. Wśród najemców znajdą się popularne sieci handlowe, takie jak Aldi, Dealz, Action, KAES, Martes Sport, Neonet, Pepco, Rossmann, Sinsay czy osobno ulokowany na ponad 10 000 m² market budowlany Castorama. Dzięki temu mieszkańcy Kłodzka i okolicznych miejscowości zyskają dostęp do bogatej oferty zakupowej i usługowej, bez konieczności długich podróży.

Inwestycję zrealizowała P.A. NOVA S.A. znana polska firma posiadająca doświadczenie w usługach budowlanych oraz zarządzaniu obiektami handlowymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Handel

Nie tylko konsumenci starają się kupować bardziej odpowiedzialne. Część firm już stawia na to mocny nacisk

Kwestie równoważonych zakupów stają się elementem strategii ESG. Dostawy energii, zamówienia surowców i materiałów do produkcji czy elementów wyposażenia biur – na każdym etapie swoich zakupów firmy mogą dziś decydować między opcjami bardziej i mniej zrównoważonymi. Dotyczy to także zamówień rzeczy codziennego użytku dla pracowników czy środków czystości – wskazują eksperci Lyreco, e-sklepu, który prowadzi sprzedaż produktów do biur, pokazując ich wpływ na środowisko czy efektywność pracy.

Prawo

Unia Europejska wzmacnia ochronę najmłodszych. Parlament Europejski chce, by test praw dziecka był nowym standardem w legislacji

Parlament Europejski chciałby tzw. testu praw dziecka dla każdego aktu prawnego wychodzącego z Komisji Europejskiej. – Każda nowa legislacja Unii Europejskiej powinna być sprawdzana pod kątem wpływu na prawa dziecka – zapowiada Ewa Kopacz, wiceprzewodnicząca PE. Jak podkreśla, głos dzieci jest coraz lepiej słyszalny w UE i jej różnych politykach. Same dzieci wskazują na ważne dla siebie kwestie, którymi UE powinna się zajmować. Wśród nich są wyzwania w obszarze cyfrowym i edukacyjnym.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.