Komunikaty PR

OTWARCIE NOWEGO PARKU HANDLOWEGO W KŁODZKU

2023-03-29  |  01:00
Biuro prasowe

OTWARCIE NOWEGO PARKU HANDLOWEGO W KŁODZKU

W środę 29 marca 2023 r. w Kłodzku przy ul. Letniej 4 otwarty zostanie nowy Park Handlowy. Tego dnia na odwiedzających czekać będą nie tylko atrakcyjne promocje i darmowe gadżety, ale także m.in. konkursy i degustacje. Nie zabraknie również food trucków serwujących smaczne potrawy, w tym w pizzę (Pizza Na Kole) i burgery (Balkan Burger).

Niezwykle korzystne zakupy będzie można zrobić w markecie sieci ALDI. Klienci nowego sklepu, których paragon przekroczy 100 zł otrzymają bon o wartości 100 zł! Dodatkowo, na odwiedzających czekać będą atrakcyjne promocje oraz degustacja produktów marek własnych ALDI.

W dniu otwarcia NEONET częstować będzie przygotowaną przez baristę kawą i krówkami. Pierwszych dziesięciu klientów sklepu NEONET otrzyma bony o wartości 100 zł na zakupy (przy min. wartości zakupów 300 zł), a kolejnych czterdziestu dostanie bon o wartości 50 zł (do wykorzystania przy zakupach o min. 150 zł). Dla pozostałych NEONET przygotował pamiątkowe gadżety.

Sklep Dealz, który będzie 200 sklepem tej sieci w Polsce, przygotował specjalne wydarzenie prowadzone przez konferansjera. Podczas otwarcia odbędą się konkursy z nagrodami oraz degustacje produktów. Dodatkowo na pierwszych 200 klientów Dealz przygotował specjalne vouchery.

Multibrandowy sklep kaes. - w którego ofercie znajdują się znane globalne marki takie jak m.in.: adidas, Reebok, Puma, Nike, Tom Tailor, New Balance, 4F czy Vans – zapowiedział dla swoich klientów promocję -50% na drugą zakupioną rzecz (promocja obowiązuje przez pierwsze trzy dni od otwarcia sklepu). Ponadto wiele produktów objętych będzie rabatem w wysokości nawet do -40% od ceny regularnej, a na buty z nowej kolekcji -20%.

Pierwsze dwa dni otwarcia celebrować będzie również Rossmann. Poza atrakcyjną ofertą promocyjną na wybrane produkty, klienci sklepu będą obdarowywani przez hostessy specjalnymi gadżetami.

Nowy park handlowy ma powierzchnię ponad 17 000 m². Cechuje go zróżnicowana oferta, skierowana do szerokiego grona klientów. Wśród najemców znajdą się popularne sieci handlowe, takie jak Aldi, Dealz, Action, KAES, Martes Sport, Neonet, Pepco, Rossmann, Sinsay czy osobno ulokowany na ponad 10 000 m² market budowlany Castorama. Dzięki temu mieszkańcy Kłodzka i okolicznych miejscowości zyskają dostęp do bogatej oferty zakupowej i usługowej, bez konieczności długich podróży.

Inwestycję zrealizowała P.A. NOVA S.A. znana polska firma posiadająca doświadczenie w usługach budowlanych oraz zarządzaniu obiektami handlowymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.