Komunikaty PR

OTWARCIE NOWEGO PARKU HANDLOWEGO W KŁODZKU

2023-03-29  |  01:00
Biuro prasowe

OTWARCIE NOWEGO PARKU HANDLOWEGO W KŁODZKU

W środę 29 marca 2023 r. w Kłodzku przy ul. Letniej 4 otwarty zostanie nowy Park Handlowy. Tego dnia na odwiedzających czekać będą nie tylko atrakcyjne promocje i darmowe gadżety, ale także m.in. konkursy i degustacje. Nie zabraknie również food trucków serwujących smaczne potrawy, w tym w pizzę (Pizza Na Kole) i burgery (Balkan Burger).

Niezwykle korzystne zakupy będzie można zrobić w markecie sieci ALDI. Klienci nowego sklepu, których paragon przekroczy 100 zł otrzymają bon o wartości 100 zł! Dodatkowo, na odwiedzających czekać będą atrakcyjne promocje oraz degustacja produktów marek własnych ALDI.

W dniu otwarcia NEONET częstować będzie przygotowaną przez baristę kawą i krówkami. Pierwszych dziesięciu klientów sklepu NEONET otrzyma bony o wartości 100 zł na zakupy (przy min. wartości zakupów 300 zł), a kolejnych czterdziestu dostanie bon o wartości 50 zł (do wykorzystania przy zakupach o min. 150 zł). Dla pozostałych NEONET przygotował pamiątkowe gadżety.

Sklep Dealz, który będzie 200 sklepem tej sieci w Polsce, przygotował specjalne wydarzenie prowadzone przez konferansjera. Podczas otwarcia odbędą się konkursy z nagrodami oraz degustacje produktów. Dodatkowo na pierwszych 200 klientów Dealz przygotował specjalne vouchery.

Multibrandowy sklep kaes. - w którego ofercie znajdują się znane globalne marki takie jak m.in.: adidas, Reebok, Puma, Nike, Tom Tailor, New Balance, 4F czy Vans – zapowiedział dla swoich klientów promocję -50% na drugą zakupioną rzecz (promocja obowiązuje przez pierwsze trzy dni od otwarcia sklepu). Ponadto wiele produktów objętych będzie rabatem w wysokości nawet do -40% od ceny regularnej, a na buty z nowej kolekcji -20%.

Pierwsze dwa dni otwarcia celebrować będzie również Rossmann. Poza atrakcyjną ofertą promocyjną na wybrane produkty, klienci sklepu będą obdarowywani przez hostessy specjalnymi gadżetami.

Nowy park handlowy ma powierzchnię ponad 17 000 m². Cechuje go zróżnicowana oferta, skierowana do szerokiego grona klientów. Wśród najemców znajdą się popularne sieci handlowe, takie jak Aldi, Dealz, Action, KAES, Martes Sport, Neonet, Pepco, Rossmann, Sinsay czy osobno ulokowany na ponad 10 000 m² market budowlany Castorama. Dzięki temu mieszkańcy Kłodzka i okolicznych miejscowości zyskają dostęp do bogatej oferty zakupowej i usługowej, bez konieczności długich podróży.

Inwestycję zrealizowała P.A. NOVA S.A. znana polska firma posiadająca doświadczenie w usługach budowlanych oraz zarządzaniu obiektami handlowymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.