Komunikaty PR

OTWARCIE NOWEGO PARKU HANDLOWEGO W KŁODZKU

2023-03-29  |  01:00
Biuro prasowe

OTWARCIE NOWEGO PARKU HANDLOWEGO W KŁODZKU

W środę 29 marca 2023 r. w Kłodzku przy ul. Letniej 4 otwarty zostanie nowy Park Handlowy. Tego dnia na odwiedzających czekać będą nie tylko atrakcyjne promocje i darmowe gadżety, ale także m.in. konkursy i degustacje. Nie zabraknie również food trucków serwujących smaczne potrawy, w tym w pizzę (Pizza Na Kole) i burgery (Balkan Burger).

Niezwykle korzystne zakupy będzie można zrobić w markecie sieci ALDI. Klienci nowego sklepu, których paragon przekroczy 100 zł otrzymają bon o wartości 100 zł! Dodatkowo, na odwiedzających czekać będą atrakcyjne promocje oraz degustacja produktów marek własnych ALDI.

W dniu otwarcia NEONET częstować będzie przygotowaną przez baristę kawą i krówkami. Pierwszych dziesięciu klientów sklepu NEONET otrzyma bony o wartości 100 zł na zakupy (przy min. wartości zakupów 300 zł), a kolejnych czterdziestu dostanie bon o wartości 50 zł (do wykorzystania przy zakupach o min. 150 zł). Dla pozostałych NEONET przygotował pamiątkowe gadżety.

Sklep Dealz, który będzie 200 sklepem tej sieci w Polsce, przygotował specjalne wydarzenie prowadzone przez konferansjera. Podczas otwarcia odbędą się konkursy z nagrodami oraz degustacje produktów. Dodatkowo na pierwszych 200 klientów Dealz przygotował specjalne vouchery.

Multibrandowy sklep kaes. - w którego ofercie znajdują się znane globalne marki takie jak m.in.: adidas, Reebok, Puma, Nike, Tom Tailor, New Balance, 4F czy Vans – zapowiedział dla swoich klientów promocję -50% na drugą zakupioną rzecz (promocja obowiązuje przez pierwsze trzy dni od otwarcia sklepu). Ponadto wiele produktów objętych będzie rabatem w wysokości nawet do -40% od ceny regularnej, a na buty z nowej kolekcji -20%.

Pierwsze dwa dni otwarcia celebrować będzie również Rossmann. Poza atrakcyjną ofertą promocyjną na wybrane produkty, klienci sklepu będą obdarowywani przez hostessy specjalnymi gadżetami.

Nowy park handlowy ma powierzchnię ponad 17 000 m². Cechuje go zróżnicowana oferta, skierowana do szerokiego grona klientów. Wśród najemców znajdą się popularne sieci handlowe, takie jak Aldi, Dealz, Action, KAES, Martes Sport, Neonet, Pepco, Rossmann, Sinsay czy osobno ulokowany na ponad 10 000 m² market budowlany Castorama. Dzięki temu mieszkańcy Kłodzka i okolicznych miejscowości zyskają dostęp do bogatej oferty zakupowej i usługowej, bez konieczności długich podróży.

Inwestycję zrealizowała P.A. NOVA S.A. znana polska firma posiadająca doświadczenie w usługach budowlanych oraz zarządzaniu obiektami handlowymi.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel 11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup Biuro prasowe
2025-08-13 | 11:50

11 tysięcy automatów paczkowych w sieci DPD Pickup

DPD Polska utrzymuje dynamikę rozbudowy infrastruktury logistycznej OOH – sieć DPD Pickup liczy 33 tys. automatów i punktów, z czego już 11 tys. stanowią
Handel E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?
2025-08-08 | 10:50

E-commerce w 2025. Jak budować przewagę dzięki elastycznym strategiom cenowym?

Rok 2025 niesie za sobą dynamiczne zmiany w świecie e-commerce. Znaczącą rolę odgrywają technologie predykcyjne, automatyzacja pricingu oraz coraz większe znaczenie danych
Handel Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”
2025-08-05 | 06:00

Kamil R. Gancarz: Unia została rozegrana – nowa umowa handlowa z USA - „to się nie spina”

W niedzielę na szkockim polu golfowym Donalda Trumpa podpisano nową umowę handlową między Unią Europejską a Stanami Zjednoczonymi. Porozumienie, które miało złagodzić groźbę

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Konsument

Handel

D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.

Handel

Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’​a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.