Paweł Dąbrowski nowym dyrektorem działu marketingu i e-Commerce Kuboty
Do zespołu kultowej marki Kubota dołączył Paweł Dąbrowski, obejmując stanowisko Marketing & e-Commerce Director.
Paweł Dąbrowski przez ostatnie 5 lat był związany z Nahdi Medical Co., największą siecią farmaceutyczną na Bliskim Wschodzie, gdzie na stanowiskach Director of Omnichannel oraz Head of Omnichannel odpowiadał za budowę i rozwój sprzedaży wielokanałowej.
W przeszłości współpracował również z liderami branży FMCG, takimi jak Nestlé, zarządzając utrzymaniem stron e-Commerce dla marek tego globalnego producenta na kilkudziesięciu rynkach. Wcześniej Paweł Dąbrowski był związany z markami takimi jak Accenture, Atlantic S.A. oraz Acus S.J.
W Kubocie Paweł Dąbrowski stanął na czele zespołu marketingu oraz e-Commerce, w którym będzie odpowiedzialny za wdrażanie i rozwój strategii sprzedaży oraz komunikacji.
– Doświadczenie Pawła robi niesamowite wrażenie – w Arabii Saudyjskiej w ciągu 5 lat od zera zbudował biznes, który w piątym roku działalności wygenerował niemal 300 mln USD rocznie. Jestem przekonana, że jego dołączenie do zespołu jest kamieniem milowym dla rozwoju Spółki i bezpośrednio przełoży się na jeszcze bardziej dynamiczny wzrost przychodów w pionie e-Commerce – mówi Alina Sztoch, CEO Kubota S.A.
Klapki Kubota podbiły serca i rynki
Dobrze znana i kojarzona z latami 90. marka powróciła w 2018 roku i od momentu reaktywacji rozwija się bardzo dynamicznie, konsekwentnie rozszerzając kanały sprzedaży i powiększając swój zespół o doświadczonych ekspertów.
W listopadzie 2022 roku Kubota S.A. zadebiutowała na rynku NewConnect, otwierając tym samym nowy rozdział w historii marki. Jak mówią jej założyciele – Kubota z giełdy handlowej na Stadionie X-lecia wkroczyła wprost na Giełdę Papierów Wartościowych.
W 5-letnim okresie działalności Kubota współpracowała już z globalnymi brandami takimi jak Netflix, Coca-Cola czy Youtube. Klapki Kubota cyklicznie dostępne są również w sieci sklepów Biedronka – ostatnie zamówienie spółki Jeronimo Martins Polska osiągnęło wartość 1,1 mln zł. Kultowe klapki będą ponownie dostępne w sklepach dyskontu już w kwietniu tego roku.

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

MediaMarkt i bp łączą siły: Za zakupy w MediaMarkt dostajesz bon na paliwo lub kawę
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.