Komunikaty PR

Pierwszy w Polsce salon Kazar otwarty w nowym, luksusowym concepcie

2023-05-23  |  12:00
Biuro prasowe

W połowie maja, w centrum handlowym Focus Mall w Zielonej Górze, odbyło się długo wyczekiwane otwarcie pierwszego w Polsce nowego shopconceptu marki Kazar. Salon, prezentujący nowoczesność i luksusowy design, wprowadza na polski rynek zupełnie nową jakość stacjonarnych zakupów.


Klienci, którzy odwiedzą to wyjątkowe miejsce, będą zaskoczeni jego innowacyjnością. Wnętrze salonu zachwyca naturalną paletą barw, która została uzupełniona o elementy z ciepłego kamienia i drewna. To wszystko tworzy harmonijną kompozycję, podkreślającą najwyższą jakość i dbałość o najmniejszy detal.

- Nasz nowoczesny i stylowy salon został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi światowymi trendami, łącząc obłe kształty z ostrymi kątami. Projektując wnętrze wykorzystaliśmy miękkie, zaokrąglone linie, a także meble i dodatki, które w połączeniu z odpowiednio dobranym oświetleniem sprawiają, że przestrzeń nowego shopconceptu jest przytulna i klimatyczna - podkreślił Artur Kazienko, Prezes Zarządu Kazar Group.


Za stworzenie nowego conceptu odpowiadali projektant wnętrz - Wojtek Ogorzałek oraz Head of Marketing w Kazar Group - Karol Kazienko. Ich kreatywność i pasja zaowocowały stworzeniem miejsca, które nie tylko zachwyca designem, ale jest także przyjazne dla Klientów.


Wraz z otwarciem nowego salonu, Kazar wprowadza do swojej oferty także kolekcję TRAVEL, która obejmuje szeroką gamę walizek i toreb podróżnych. Nowości w ofercie marki są gwarancją komfortowej podróży, a praktyczne rozwiązania i światowy design daje pewność niezapomnianych podróży.

Shopconcept Kazar w Focus Mall to dopiero początek. Już wkrótce Kazar Group planuje kolejne otwarcia salonów stacjonarnych, które zapewnią klientom jeszcze lepszy dostęp do swojej wyjątkowej oferty.

 

O Kazar Group:
Kazar to marka premium, która dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz działaniu w zgodzie ze światowymi trendami zdobyła silną pozycję na rynku. W swojej bogatej ofercie posiada obuwie, torby, różnorodne akcesoria, perfumy oraz linię produktów Home Fragrance.

To jedna z najszybciej rozwijających się marek w Europie. Produkty Kazar cechują się nie tylko nowoczesnym designem, ale również najwyższą jakością wykonania. Kolekcje tworzone są z myślą o nowoczesnych klientach, doceniających oryginalny styl i różnorodność oferty. Znajdują się w niej klasyczne, eleganckie oraz awangardowe i odważne propozycje. Więcej informacji na temat marki i jej szeroką selekcję produktów można znaleźć na stronie internetowej www.kazar.com.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.