Pierwszy w Polsce salon Kazar otwarty w nowym, luksusowym concepcie
W połowie maja, w centrum handlowym Focus Mall w Zielonej Górze, odbyło się długo wyczekiwane otwarcie pierwszego w Polsce nowego shopconceptu marki Kazar. Salon, prezentujący nowoczesność i luksusowy design, wprowadza na polski rynek zupełnie nową jakość stacjonarnych zakupów.
Klienci, którzy odwiedzą to wyjątkowe miejsce, będą zaskoczeni jego innowacyjnością. Wnętrze salonu zachwyca naturalną paletą barw, która została uzupełniona o elementy z ciepłego kamienia i drewna. To wszystko tworzy harmonijną kompozycję, podkreślającą najwyższą jakość i dbałość o najmniejszy detal.
- Nasz nowoczesny i stylowy salon został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi światowymi trendami, łącząc obłe kształty z ostrymi kątami. Projektując wnętrze wykorzystaliśmy miękkie, zaokrąglone linie, a także meble i dodatki, które w połączeniu z odpowiednio dobranym oświetleniem sprawiają, że przestrzeń nowego shopconceptu jest przytulna i klimatyczna - podkreślił Artur Kazienko, Prezes Zarządu Kazar Group.
Za stworzenie nowego conceptu odpowiadali projektant wnętrz - Wojtek Ogorzałek oraz Head of Marketing w Kazar Group - Karol Kazienko. Ich kreatywność i pasja zaowocowały stworzeniem miejsca, które nie tylko zachwyca designem, ale jest także przyjazne dla Klientów.
Wraz z otwarciem nowego salonu, Kazar wprowadza do swojej oferty także kolekcję TRAVEL, która obejmuje szeroką gamę walizek i toreb podróżnych. Nowości w ofercie marki są gwarancją komfortowej podróży, a praktyczne rozwiązania i światowy design daje pewność niezapomnianych podróży.
Shopconcept Kazar w Focus Mall to dopiero początek. Już wkrótce Kazar Group planuje kolejne otwarcia salonów stacjonarnych, które zapewnią klientom jeszcze lepszy dostęp do swojej wyjątkowej oferty.
O Kazar Group:
Kazar to marka premium, która dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz działaniu w zgodzie ze światowymi trendami zdobyła silną pozycję na rynku. W swojej bogatej ofercie posiada obuwie, torby, różnorodne akcesoria, perfumy oraz linię produktów Home Fragrance.
To jedna z najszybciej rozwijających się marek w Europie. Produkty Kazar cechują się nie tylko nowoczesnym designem, ale również najwyższą jakością wykonania. Kolekcje tworzone są z myślą o nowoczesnych klientach, doceniających oryginalny styl i różnorodność oferty. Znajdują się w niej klasyczne, eleganckie oraz awangardowe i odważne propozycje. Więcej informacji na temat marki i jej szeroką selekcję produktów można znaleźć na stronie internetowej www.kazar.com.

Płatności online dla sklepów Shopify – dwie nowe aplikacje od PayU

Marcowe promocje na smartfony Motorola

Heat Decor wprowadza na rynek rewolucyjny produkt - panel grzewczy HD-NEO!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Praca

Dostęp do wysoko wykwalifikowanej kadry przyciąga do Polski inwestorów. Kluczowymi partnerami stają się firmy z Wielkiej Brytanii
Polska zajmuje szóste miejsce w Europie pod względem atrakcyjności inwestycyjnej. Jako największa gospodarka w regionie, ze strategicznym położeniem, odgrywa istotną rolę w budowaniu odpornych, zrównoważonych i konkurencyjnych łańcuchów dostaw w szybko zmieniającym się globalnym środowisku. Tym samym jej potencjał inwestycyjny wciąż rośnie. Wielka Brytania już jest strategicznym partnerem dla Polski, potencjał jest jednak znacznie większy.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Polityka
Przyspiesza proces wstąpienia Mołdawii do UE. Unia przeznaczy dla tego kraju ponad 1,8 mld euro wsparcia

– Wspieranie procesu integracji europejskiej Republiki Mołdawii jest kluczowe dla Polski – przekonuje Michał Szczerba, europoseł z Platformy Obywatelskiej. Mołdawia uzyskała oficjalny status kandydata do UE w 2022 roku. W opinii Komisji Europejskiej robi systematyczne postępy pomimo bezprecedensowych wyzwań, wynikających z intensyfikacji przez Moskwę działań hybrydowych obliczonych na wewnętrzną destabilizację tego państwa. Przyznany pakiet pomocy ma wesprzeć Mołdawię w implementacji reform związanych z akcesją do UE.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.