Pierwszy w Polsce salon Kazar otwarty w nowym, luksusowym concepcie
W połowie maja, w centrum handlowym Focus Mall w Zielonej Górze, odbyło się długo wyczekiwane otwarcie pierwszego w Polsce nowego shopconceptu marki Kazar. Salon, prezentujący nowoczesność i luksusowy design, wprowadza na polski rynek zupełnie nową jakość stacjonarnych zakupów.
Klienci, którzy odwiedzą to wyjątkowe miejsce, będą zaskoczeni jego innowacyjnością. Wnętrze salonu zachwyca naturalną paletą barw, która została uzupełniona o elementy z ciepłego kamienia i drewna. To wszystko tworzy harmonijną kompozycję, podkreślającą najwyższą jakość i dbałość o najmniejszy detal.
- Nasz nowoczesny i stylowy salon został zaprojektowany zgodnie z najnowszymi światowymi trendami, łącząc obłe kształty z ostrymi kątami. Projektując wnętrze wykorzystaliśmy miękkie, zaokrąglone linie, a także meble i dodatki, które w połączeniu z odpowiednio dobranym oświetleniem sprawiają, że przestrzeń nowego shopconceptu jest przytulna i klimatyczna - podkreślił Artur Kazienko, Prezes Zarządu Kazar Group.
Za stworzenie nowego conceptu odpowiadali projektant wnętrz - Wojtek Ogorzałek oraz Head of Marketing w Kazar Group - Karol Kazienko. Ich kreatywność i pasja zaowocowały stworzeniem miejsca, które nie tylko zachwyca designem, ale jest także przyjazne dla Klientów.
Wraz z otwarciem nowego salonu, Kazar wprowadza do swojej oferty także kolekcję TRAVEL, która obejmuje szeroką gamę walizek i toreb podróżnych. Nowości w ofercie marki są gwarancją komfortowej podróży, a praktyczne rozwiązania i światowy design daje pewność niezapomnianych podróży.
Shopconcept Kazar w Focus Mall to dopiero początek. Już wkrótce Kazar Group planuje kolejne otwarcia salonów stacjonarnych, które zapewnią klientom jeszcze lepszy dostęp do swojej wyjątkowej oferty.
O Kazar Group:
Kazar to marka premium, która dzięki wieloletniemu doświadczeniu oraz działaniu w zgodzie ze światowymi trendami zdobyła silną pozycję na rynku. W swojej bogatej ofercie posiada obuwie, torby, różnorodne akcesoria, perfumy oraz linię produktów Home Fragrance.
To jedna z najszybciej rozwijających się marek w Europie. Produkty Kazar cechują się nie tylko nowoczesnym designem, ale również najwyższą jakością wykonania. Kolekcje tworzone są z myślą o nowoczesnych klientach, doceniających oryginalny styl i różnorodność oferty. Znajdują się w niej klasyczne, eleganckie oraz awangardowe i odważne propozycje. Więcej informacji na temat marki i jej szeroką selekcję produktów można znaleźć na stronie internetowej www.kazar.com.
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.