Komunikaty PR

Polka awansuje w strukturach Packeta Group

2023-04-25  |  13:00
Biuro prasowe

 

Justyna Andreas – dotychczasowa Dyrektor Zarządzająca Packeta Poland, awansowała w strukturach Grupy i w kwietniu objęła stanowisko Managing Director Commercial Entities. W efekcie poza Polską, Skandynawią i krajami bałtyckimi, Justyna będzie odpowiadała za szereg rynków Europy Centralnej i Zachodniej. Awans jest wynikiem dynamicznego rozwoju Packety w Polsce, a jednocześnie wpisuje się w długoterminową strategię Grupy.

 

Justyna Andreas ma wieloletnie doświadczenie w budowaniu struktur operacyjno-sprzedażowych oraz zarządzaniu spółkami logistycznymi i produkcyjnymi. Zajmowała stanowiska Country Managera, Dyrektora Zarządzającego, Dyrektora Operacyjnego czy Członka Zarządu. Jest absolwentką Uniwersytetu Warszawskiego oraz Uniwersytetu Karola w czeskiej Pradze, skończyła też studia podyplomowe w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego - na kierunku Marketing i Zarządzanie.

 

Funkcję Dyrektor Generalnej Packeta Poland pełni od września 2020 roku. Początkowo odpowiadała wyłącznie za rynek polski, by z czasem podjąć się rozwoju działalności firmy w krajach bałtyckich i skandynawskich. Obecnie obszar podległy Justynie Andreas znacząco wzrośnie – będzie dodatkowo zarządzać działalnością Packety w Niemczech, Rumunii, Słowenii oraz Europie Zachodniej.

 

Z wielką przyjemnością zaproponowaliśmy Justynie Andreas stanowisko Managing Director Commercial Entities. Jestem przekonany, że w oparciu o swoje dotychczasowe doświadczenie, zoptymalizuje ona i udoskonali obecny model zarządzania, pomoże ujednolicić procesy i uzyskać synergię pomiędzy poszczególnymi rynkami. Przełoży się to na dalszy rozwój Grupy Packeta, ale też całego sektora e-commerce w krajach, w których działamy – mówi Daniel Tinz, Group Chieg Commercial Officer w Packeta Group.

 

Plany na przyszłość – zwiększenie obrotów na rynkach europejskich

Ambicją Packety Poland jest podwojenie w 2023 roku liczby obsłużonych przesyłek. W szerszej perspektywie Justyna Andreas planuje położyć mocny nacisk na współpracę sprzedażową, marketingową i operacyjną między krajami. Strategia ta ma zaowocować rozwojem siatki połączeń i sprawniejszą obsługą klienta, co przełoży się na realne korzyści dla klientów.

 

- Rynki, na których działa Packeta postrzegam jako jeden organizm – wszystkie jego składowe muszą współpracować, by odnieść sukces. Zamierzam zintensyfikować ową współpracę, przede wszystkim na polu sprzedażowym, marketingowym oraz operacyjnym. Wierzę, że szybko zaowocuje to rozbudową siatki połączeń, optymalizacją kosztów logistycznych i sprawniejszą obsługą klienta. Jestem dumna z faktu, że niezależnie od skali klienta, jesteśmy w stanie zaoferować mu indywidualne rozwiązania transportowe, przygotowane w oparciu o jego oczekiwania. Dzięki centralizacji działań, możliwości te jeszcze bardziej urosły – mówi Justyna Andreas.

 

Zagraniczne rynki w zasięgu ręki

Choć dziś Packeta Poland jest wiodącą platformą dla e-commerce, świadcząca kompleksowe usługi logistyczne, początkowo pełniła rolę punktu zwrotów przesyłek i biura obsługi klienta z siedzibą w Cieszynie. Dynamiczny rozwój firmy rozpoczał się wraz z zatrudnieniem Justyny Andreas. Firma skupiła się na usługach cross border i wspieraniu polskich firm e-commerce w ekspansji zagranicznej. Packeta Group nawiązała współpracę partnerską z ponad 60 firmami kurierskimi w 33 krajach. Ich wybór nie był przypadkowy – platforma współpracuje jedynie z najpopularniejszymi lokalnymi firmami kurierskimi, które cieszą się największym zaufaniem nabywców. Dzieki temu daje swoim klientom wartość dodaną – wiarygodność wśród konsumentów już od pierwszych dni obecności na nowym rynku.

 

***

Packeta to globalna, cyfrowa platforma dla e-commerce, świadcząca kompleksowe usługi logistyczne. Założona w 2010 roku w Czechach przez Simonę Kijonkovą jako spółka Zásilkovna, w ciągu dekady przekształciła się w holding funkcjonujący pod nazwą Packeta Group, zrzeszający 14 podmiotów. Firma, współpracując ze sklepami internetowymi, szybko zyskała pozycję lidera w branży. Obecnie Packeta działa w 7 krajach, realizuje dostawy do 33 krajów, posiada ponad 15,3 tys. własnych punktów odbioru (w tym prawie 6,3 tys. Z-Boxów), 125 tys. punktów partnerskich i współpracuje z ponad 32 tys. sklepów internetowych. W 2022 roku obsłużyła przeszło 90 mln przesyłek. Firma pomaga także swoim Partnerom rozwijać biznes za granicą, dostosowując elastycznie usługę do ich potrzeb.

 

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.