Komunikaty PR

Przyjemniej razem: Costa Coffee i Ptasie Mleczko® łączą siły

2023-04-13  |  16:30
Biuro prasowe
Do pobrania Komunikat ( 0.04 MB )

Relacje to jeden z głównych czynników, który sprawia, że czujemy się szczęśliwi. Razem przyjemniej jest doświadczać, odkrywać i dzielić się radościami. W duecie świat smakuje lepiej, szczególnie jeśli jest to tak słodki duet, jak Costa Coffee i Ptasie Mleczko®.

“Przyjemniej razem” to hasło, które doskonale odzwierciedla współpracę Costa Coffee i Ptasie Mleczko®. Aromatyczna kawa Costa Coffee i lekka, słodka pianka Ptasie Mleczko® tworzą duet idealny. Dzięki temu napoje Costa Coffee i Ptasie Mleczko® dostarczą nowych wrażeń smakowych – mówi Agnieszka Bobrukiewicz, Commercial Marketing Director w Costa Coffee. Nasza wspólna oferta jest wynikiem wielu miesięcy wytężonej pracy, od inspirującej wymiany doświadczeń do wspólnego testowania receptur. Zależało nam na tym, aby finalny produkt zaspokoił nawet najbardziej wymagające podniebienia – dodaje Bobrukiewicz.

Smaki Costa Coffee zamknięte w piance Ptasie Mleczko®

Ptasie Mleczko® Caffè Frappé to idealna propozycja dla miłośników mrożonej kawy. Praliny Ptasie Mleczko® Caffè Frappé zawierają kawę, przyrządzoną na bazie niepowtarzalnej, autorskiej mieszanki Mocha Italia, której receptura pozostaje niezmienna od lat. Ptasie Mleczko® Słony Karmel Shake to zamknięty w aksamitnej piance smak oryginalnego napoju Costa Coffee ze słonym karmelem w roli głównej. 

Limitowana edycja pianek Ptasie Mleczko®, inspirowana napojami Costa Coffee, dostępna jest w nowej odsłonie graficznej, która łączy identyfikację wizualną obydwu marek. Produkty pojawią się 13 kwietnia w sieci Biedronka, a od końca kwietnia można je będzie także znaleźć w pozostałych sieciach handlowych. 

Ptasie Mleczko® zanurzone w napojach Costa Coffee

Współpraca Costa Coffee i Ptasie Mleczko® to zapowiedź oferty letniej kawiarni. Królować w niej będą dwa niesamowite smaki napojów Caffè Frappé i Słony Karmel Shake z dodatkiem pianek Ptasie Mleczko®.

Letnie napoje muszą pobudzać i jednoczenie orzeźwiać, dlatego nowe propozycje napojów, powstałe w ramach współpracy Costa Coffee i Ptasie Mleczko®, są idealne na upalne dni. Caffè Frappé z dodatkiem Ptasie Mleczko® to mrożona kawa na bazie espresso, zwieńczona bitą śmietaną i dopełniona aksamitną pianką Ptasie Mleczko®. Kawa w tym wariancie zaskakuje delikatnym i jedynym w swoim rodzaju smakiem. Dla tych, którzy latem poszukują alternatywy dla kawy, Costa Coffee przygotowała również opcję bezkofeinową w postaci napoju Słony Karmel Shake z dodatkiem Ptasie Mleczko®. To słodycz, która przełamana została słonym karmelem w postaci mrożonego shake’a z praliną Ptasie Mleczko®. 

Oferta letnia Costa Coffee dostępna będzie w kawiarniach od 10 maja. A od 5 maja członkowie Costa Coffee Club, posiadający aplikację Costa App, będą mieli okazję spróbować przedpremierowo nowych smaków sygnowanych znakiem Costa Coffee i Ptasie Mleczko®. A ci, którym smaki Costa Coffee i Ptasie Mleczko® szczególnie przypadną do gustu, będą mogli rozkoszować się tą przyjemnością dłużej, ponieważ praliny Ptasie Mleczko® Caffè Frappé i Słony Karmel Shake będzie można nabyć także w kawiarniach Costa Coffee.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.