Komunikaty PR

Rekordowe przychody Miraculum w lutym 2023 r.

2023-03-13  |  01:00
Biuro prasowe

W lutym 2023 r. Miraculum wypracowało przychody w wysokości 5,9 mln zł, czyli ponad 2‑krotnie więcej niż w lutym ubiegłego roku. To największe miesięczne przychody od kilkunastu lat. Wzrost dotyczy praktycznie wszystkich kanałów sprzedaży, jednak największy wzrost sprzedaży (o 265%) Spółka osiągnęła w kanale nowoczesnym tj. dyskontów, super i hipermarketów oraz drogerii. Tak wysoka sprzedaż i dynamika wzrostu to m.in. efekt wyjścia naprzeciw oczekiwaniom Klientów: ciekawej oferty, prowadzenia uczciwej polityki cenowej oraz nie stosowania coraz powszechniejszego downsizingu. Zauważalny jest również trend powrotu konsumentów do uznanych i cenionych marek z wieloletnią tradycją – Pani Walewska, WARS, Miraculum.

W ujęciu narastającym, notowana na Głównym Rynku GPW firma kosmetyczna, osiągnęła ponad 9,8 mln zł przychodów, co stanowi wzrost o 40 proc. r/r.

- Rekordowa sprzedaż w lutym to tzw. wisienka na torcie bardzo dobrych wyników sprzedażowych z ostatnich miesięcy. Było to możliwe dzięki dużemu zaangażowaniu zespołu i wielu zmian, które wprowadziliśmy w organizacji. Jestem przekonany, że nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Aktywnie działamy w zakresie budowania sprzedaży zarówno w kraju, jak i zagranicą. – komentuje Marek Kamola, członek zarządu Miraculum.  

W lutym 2023 r. wyniki sprzedażowe Miraculum napędzała głownie sprzedaż w nowoczesnym kanale dystrybucji (sieci drogerii, dyskonty), która wyniosła 3 mln zł (+2,1 mln zł r/r). O ponad 100 proc. wzrosła również sprzedaż zagraniczna, która wyniosła 1,3 mln zł (+0,7 mln zł r/r). W lutym Dział Eksportu zrealizował sprzedaż do stałych klientów z m.in. Rumunii, Estonii, Kazachstanu.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online Biuro prasowe
2024-12-31 | 10:00

E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online

Rok 2025 zapowiada się jako przełomowy w branży e-commerce. Dynamiczny rozwój technologii i rosnące oczekiwania klientów wyznaczają nowe standardy w tym sektorze. Nowoczesne
Handel Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
2024-12-27 | 12:00

Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO

Zakupowy maraton Polaków wchodzi właśnie na ostatnią prostą. Po Black Week i zakupach przedświątecznych teraz przyszły zimowe wyprzedaże, które tradycyjnie rozpoczynają się
Handel Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
2024-12-20 | 14:00

Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!

Warszawska Reduta jest pierwszym i jedynym obiektem w stolicy, w którym klienci znajdą zarówno supermarket Biedronka, jak i hipermarket Carrefour. Dzięki połączeniu dwóch

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom

Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.

Fundusze unijne

Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier

Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.

Ochrona środowiska

Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić

Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.