Rewersy pełne smaku – relaunch produktu marki Lajkonik
Idealne połączenie przyjemności chrupania, delikatności i smaku – to Rewersy pełne smaku, wyjątkowy produkt marki Lajkonik. Przekąska wchodzi na rynek w nowej szacie graficznej.
Konsumenci coraz chętniej sięgają po krakersy. Liderem w tym segmencie jest Lajkonik, którego udziały rynkowe wartościowe urosły do 52,2 %[1], a wzrost sprzedaży wartościowej w stosunku do poprzedniego roku wyniósł 31%. Marka rozwija tę kategorię słonego pieczywa m.in. wprowadzając nowe produkty oraz modyfikując te już dostępne.
Rewersy pełne smaku, to odświeżona propozycja marki, która zastąpiła obecne dotychczas na rynku Rewersy. To przekąska, która jest idealnym połączeniem delikatnego krakersa i chrupiącego paluszka. Całość zapewnia przyjemne doznania smakowe, stąd ich nazwa Rewersy pełne smaku. Na rynku dostępne są w dwóch wariantach: Rewersy Oryginalne oraz Rewersy z ziołami prowansalskimi.
- Dzięki zmianie szaty graficznej opakowania są lepiej widoczne na sklepowych półkach i łatwo można rozpoznać warianty smakowe. Rewersy wygodnie się otwierają, są atrakcyjne wizualnie i wyróżniają się na regale – mówi Małgorzata Stojanowska - Szulejko, Kierownik ds. marki Lajkonik.
Rewersy pełne smaku dostępne są w sklepach w całej Polsce w gramaturze: 100g.
[1] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udział w sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej, udział w sprzedaży wolumenowej zmiana sprzedaży wolumenowej, w okresach skumulowanych w14 2021 – w13 2022 vs. W14 2022 – w13 2023 kategoria: SALTY BAKERY INCL. BREAD STICKS segment: Crackers (klasyfikacja własna klienta)
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.