Rewersy pełne smaku – relaunch produktu marki Lajkonik
Idealne połączenie przyjemności chrupania, delikatności i smaku – to Rewersy pełne smaku, wyjątkowy produkt marki Lajkonik. Przekąska wchodzi na rynek w nowej szacie graficznej.
Konsumenci coraz chętniej sięgają po krakersy. Liderem w tym segmencie jest Lajkonik, którego udziały rynkowe wartościowe urosły do 52,2 %[1], a wzrost sprzedaży wartościowej w stosunku do poprzedniego roku wyniósł 31%. Marka rozwija tę kategorię słonego pieczywa m.in. wprowadzając nowe produkty oraz modyfikując te już dostępne.
Rewersy pełne smaku, to odświeżona propozycja marki, która zastąpiła obecne dotychczas na rynku Rewersy. To przekąska, która jest idealnym połączeniem delikatnego krakersa i chrupiącego paluszka. Całość zapewnia przyjemne doznania smakowe, stąd ich nazwa Rewersy pełne smaku. Na rynku dostępne są w dwóch wariantach: Rewersy Oryginalne oraz Rewersy z ziołami prowansalskimi.
- Dzięki zmianie szaty graficznej opakowania są lepiej widoczne na sklepowych półkach i łatwo można rozpoznać warianty smakowe. Rewersy wygodnie się otwierają, są atrakcyjne wizualnie i wyróżniają się na regale – mówi Małgorzata Stojanowska - Szulejko, Kierownik ds. marki Lajkonik.
Rewersy pełne smaku dostępne są w sklepach w całej Polsce w gramaturze: 100g.
[1] Lorenz za NielsenIQ, Panel Handlu Detalicznego, Cała Polska (Food), udział w sprzedaży wartościowej, zmiana sprzedaży wartościowej, udział w sprzedaży wolumenowej zmiana sprzedaży wolumenowej, w okresach skumulowanych w14 2021 – w13 2022 vs. W14 2022 – w13 2023 kategoria: SALTY BAKERY INCL. BREAD STICKS segment: Crackers (klasyfikacja własna klienta)

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

DPD Polska otwiera nowoczesną sortownię - Hub Drobnicowy (HDR) w Swędowie pod Łodzią

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Coraz mniej kredytów bankowych płynie do polskiej gospodarki. Przed sektorem duże wyzwania związane z finansowaniem strategicznych projektów
Polskie przedsiębiorstwa w coraz mniejszym stopniu finansują się kredytem bankowym, zwłaszcza w porównaniu z rosnącym PKB. Powoduje to wysoką nadpłynność sektora bankowego. Deregulacja mogłaby pomóc w skróceniu drogi firm do finansowania bankowego, zwłaszcza że Polskę czekają ogromne wydatki na transformację energetyczną i obronność. Sektor ma bardzo dobre wyniki finansowe, co powoduje, że politycy patrzą w stronę jego zysków. Ryzyko prawne, jakim wciąż są kredyty frankowe, pociąga za sobą brak zainteresowania ze strony zagranicznych inwestorów.
Firma
Bezrobocie może zacząć rosnąć. Ochłodzenie odczuwane szczególnie w branży budowlanej i automotive

W Polsce od kilku lat stopa bezrobocia utrzymuje się poniżej 6 proc., a według metodologii unijnej jest o połowę niższa i jedna z najniższych w Unii. Pracownicy przywykli już, że sytuacja na rynku pracy jest dla nich korzystna. Jednak zaczynają się pojawiać pierwsze niepokojące sygnały zwiastujące możliwą zmianę trendu. Część branż ucierpiała np. z powodu spowolnienia w Niemczech, inne rozważają wybór innej niż Polska lokalizacji ze względu na wysokie koszty pracy czy energii. Na razie ogromnym wyzwaniem pozostaje aktywizacja osób biernych zawodowo.
Ochrona środowiska
Rozwój sztucznej inteligencji drastycznie zwiększa zapotrzebowanie na energię. Rozwiązaniem są zrównoważone centra danych

Centra danych to jeden z dynamicznie rozwijających się, ale przy tym energochłonnych sektorów gospodarki. Prognozy PMR wskazują, że do 2030 roku operatorzy w Polsce będą dysponować centrami danych o mocy przekraczającej 500 MW, co oznacza, że wzrośnie ona ponad trzykrotnie względem 2024 roku. Przyspieszona cyfryzacja i dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji sprawiają, że w ciągu kilku następnych lat zużycie energii elektrycznej w centrach danych tylko w Europie wzrośnie o 66 proc. Dlatego coraz więcej firm sięga po zrównoważone rozwiązania i energię pochodzącą ze źródeł odnawialnych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.