Komunikaty PR

Rusza pierwsza Żabka Nano na terenie szpitala

2023-04-12  |  11:55
Biuro prasowe

Grupa Żabka dąży do tego, aby zapewnić klientom wygodny dostęp do najwyższej jakości produktów w każdym możliwym miejscu, dlatego rozwija projekt autonomicznych sklepów i otwiera pierwszą taką placówkę w szpitalu. Dzięki Żabce Nano, zlokalizowanej na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu, zarówno jego pacjenci, odwiedzający, jak i pracownicy będą mogli zaopatrywać się w produkty z bogatej oferty sieci przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

Żabka Nano na terenie Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu mieści się przed wejściem głównym (wejściem A), obok rotundy, przy parkingu, na który wjeżdża się od ul. Juraszów. To jak do tej pory najmniejszy sklep autonomiczny sieci – powierzchnia sali sprzedaży wynosi 16 m2. Sklep zostanie otwarty w drugim kwartale tego roku. Wstęp do placówki możliwy będzie przy wykorzystaniu dowolnej karty płatniczej lub aplikacji mobilnej Żappka z kartą płatniczą podpiętą pod Żappka Pay.

Otwarcie sklepu Żabka to zawsze szansa dla lokalnej społeczności na zrobienie szybkich zakupów. Szpital to kolejny typ lokalizacji, w którym nasz sklep autonomiczny jest dostępny dla klientów, bo zgodnie z naszą misją, chcemy im zapewniać wygodę wszędzie tam, gdzie to możliwe – mówi Paweł Grabowski, dyrektor rozwiązań bezobsługowych w Żabka Future.

Mimo niewielkiej powierzchni sklepu, asortyment Żabki Nano na terenie poznańskiego szpitala będzie liczyć ok. 900 produktów. Znajdą się w nim m.in. produkty marek własnych Żabki, takie jak dania gotowe Szamamm, kanapki Tomcio Paluch, płynne przekąski Foodini, soki i lemoniady Wycisk oraz świeżo mielona kawa z ekspresu. Ze względu na lokalizację i potrzeby pacjentów szpitala, sklep będzie dysponował również rozbudowaną ofertą produktów higienicznych.

Szpital Wojewódzki w Poznaniu, jako pierwszy w Polsce, umożliwi swoim pacjentom, osobom odwiedzającym i pracownikom zakupy w sklepie sieci Żabka. Podjęliśmy propozycję współpracy, ponieważ jest to zgodne z naszą wizją świadczenia usług na wysokim poziomie i sięgania po nowoczesne rozwiązania. Sklep Żabka Nano oznacza, że nasza niemedyczna oferta wzbogaci się o miejsce bardzo potrzebne, przyjazne i na najwyższym europejskim poziomie. Jesteśmy przekonani, że na funkcjonowaniu takiego sklepu na terenie szpitala zyskają przede wszystkim pacjenci, gdyż będzie otwarty 24h na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Tak jak Szpital – dodaje Piotr Nowicki, Dyrektor Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu.

Największa sieć sklepów autonomicznych w Europie

Żabka Nano to innowacyjny koncept, który zmienia i kształtuje postrzeganie doświadczeń konsumenckich. Pierwszy sklep rozpoczął swoją działalność w czerwcu 2021 r. w Poznaniu. Obecnie Żabka Nano to największa sieć sklepów autonomicznych w Europie. Liczy ponad 50 tego typu placówek, a w planach jest otwarcie kolejnych kilkudziesięciu. Sklepy Żabka Nano zlokalizowane są m.in. w miejscach, w których – ze względu na ograniczoną powierzchnię lub wymogi prawne – nie zmieściłaby się standardowa placówka sieci Żabka, np. w biurowcach, klubach fitness czy akademiku. Stanowią także ważny element tkanki miejskiej – są obecne na ważnych ulicach miast czy na stacjach metra.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.