Komunikaty PR

Showroomy Kinnarps po metamorfozie

2023-03-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl

Dwa największe salony wystawowe Kinnarps w Warszawie i Wrocławiu przeszły w ostatnim czasie całkowitą metamorfozę zgodnie z założeniami międzynarodowej koncepcji ekspozycyjnej. Również otwarty pod koniec lutego br. w budynku Format w Gdańsku showroom północnego oddziału firmy, mimo niewielkich rozmiarów, wpisuje się w nowy zamysł aranżacyjny.

Odświeżone ekspozycje w Warszawie i Wrocławiu oraz nowo otwarty showroom w Gdańsku prezentują ofertę wszystkich marek należących do Grupy Kinnarps uzupełnioną o nowości produktowe. Wspólna kolorystyka wszystkich salonów oraz elementy identyfikacji wizualnej są zgodne z najnowszym międzynarodowym konceptem ekspozycyjnym marki, który będzie stopniowo obejmować kolejne lokalizacje w Polsce i na świecie.

Celem nowego pomysłu aranżacyjnego jest zaproszenie gości odwiedzających ekspozycje Kinnarps w interesującą podróż, podczas której mogą odkryć korzyści płynące ze współpracy z firmą - od kompleksowej oferty, poprzez holistyczne podejście do ergonomii, przykłady projektowania trwałych, ponadczasowych rozwiązań, aż po korzyści społeczne, środowiskowe i ekonomiczne ze zrównoważonego rozwoju i obiegu zamkniętego oferowanych produktów oraz rozwiązań. Dodatkowo w największych ekspozycjach w Warszawie i Wrocławiu, uwzględniono przykłady aranżacji przestrzeni dla placówek edukacyjnych i sektora opieki, w których również specjalizuje się marka Kinnarps.

Przyjęliśmy wspólne wytyczne, jak powinny wyglądać wszystkie nasze salony ekspozycyjne na świecie, niezależnie od swojej wielkości czy lokalizacji. Jednolita i czytelna identyfikacja wizualna wzmacnia wizerunek naszej marki jako nowoczesnego i profesjonalnego dostawcy kompleksowych rozwiązań wnętrzarskich, a także gwarantuje klientom odwiedzającym nasz shoowroom jednakowo wysoki poziom obsługi. Nasze showroomy stanowią najbardziej widoczny element działalności firmy, dlatego zależy nam, aby były aktualną wizytówką naszych wartości oraz misji - Successful Interiors – komentuje Beata Osiecka, Prezes Zarządu Kinnarps Polska.

Kinnarps jako dostawca kompleksowych rozwiązań do środowiska pracy, doskonale zdaje sobie sprawę z aktualnych trendów dotyczących elastyczności rozwiązań aranżacyjnych. Odnowione showroomy Kinnarps prezentują perspektywę biura przyszłości z wieloma rozwiązaniami do pracy hybrydowej – od stanowisk indywidualnych, poprzez przestrzenie do zadań zespołowych i projektowych, po miejsca do spotkań online. Ekspozycja ułatwia poznanie wszystkich możliwości prezentowanych rozwiązań, wypróbowanie ich na miejscu i doświadczenie zalet oferowanych produktów.

Uznaliśmy, że teraz, gdy środowisko pracy podlega dynamicznym przemianom, jest najlepszy moment, aby przygotować nasze showroomy na kolejne wyzwania. Uważamy, że nawet w dobie Internetu, gdy meble można obejrzeć w sieci, nic nie zastąpi osobistego spotkania i przetestowania konkretnych rozwiązań w ciekawie zaprojektowanej przestrzeni. Wszystkie showroomy Kinnarps są inspirującymi i przyjaznymi miejscami spotkań, w których można najlepiej poznać wartość współpracy z nami – dodaje Aleksandra Krawsz-Kubica, Marketing & PR Director w Kinnarps Polska.

Dodatkowo, aby ułatwić gościom zapoznanie się z kompetencjami, doświadczeniem oraz zaangażowaniem zespołu ekspertów, pilotażowo w Warszawie został wprowadzony elektroniczny kalendarz do umawiania wizyt w showroomie: www.kinnarps.pl/showroomy-i-biura-handlowe/warszawa/

Kinnarps serdecznie zaprasza do odwiedzania swoich showroomów w nowej odsłonie!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b Biuro prasowe
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,
Handel Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!
2025-05-12 | 08:00

Nie znosisz przepłacać? Na ERLI znajdziesz tylko najlepsze ceny!

Zakupy online to nie tylko wygoda, ale też najlepszy sposób na szukanie oszczędności – szczególnie na ERLI. Polska platforma oferuje szereg przystępnych metod
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry
2025-04-28 | 10:30

Komentarz rynkowy DPD Polska: Nowoczesna logistyka dla e-commerce – jak fulfillment zmienia reguły gry

Fulfillment, czyli kompleksowa usługa magazynowa, to jeden z filarów rozwoju nowoczesnego e-commerce. W dobie rosnących oczekiwań konsumentów, konieczności szybkiej dostawy

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Poparcie dla UE rekordowo wysokie, mimo wzrostu populizmu. Społeczeństwo oczekuje większego zaangażowania w kwestie bezpieczeństwa

Badanie Parlamentu Europejskiego wskazuje na rekordowe poparcie Europejczyków dla Unii Europejskiej. Ma to związek z rosnącymi zagrożeniami z zewnątrz, czyli np. bliskością wojny rosyjsko-ukraińskiej. Jednocześnie do głosu wewnątrz UE coraz częściej dochodzą ruchy populistyczne, za sprawą których więcej obywateli państw członkowskich przyjmuje eurosceptyczną postawę. Dużą rolę odgrywają więc dialog ze społeczeństwem i jego edukacja.

Problemy społeczne

60 proc. młodych ludzi chce posiadać mieszkanie na własność. Główna bariera to brak wkładu własnego

Posiadanie własnego mieszkania jest aspiracją większości młodych Polaków – wskazują dane badaczy z SGH. Jednak ze względów finansowych jest ono dostępne dla części z nich, a na dodatek wiąże się ze zobowiązaniem na kilkadziesiąt lat. W luce czynszowej, czyli w sytuacji, gdy kogoś nie stać na zakup własnego M, ale jest zbyt bogaty na mieszkanie komunalne, jest ok. 35 proc. społeczeństwa. I to dla tej grupy potrzebna jest oferta państwa. Budownictwo społeczne mogłoby być alternatywą, ale nie odpowiada na potrzebę posiadania nieruchomości na własność.

Infrastruktura

Trwają prace nad europejską strategią odporności wodnej. Projekt ma być gotowy przed latem

Komisja Europejska ma w najbliższych tygodniach przedstawić strategię na rzecz zwiększenia odporności na niedobory wody. PE na majowej sesji przyjął zalecenia w tym zakresie, w których opowiada się za ambitną odpowiedzią na te wyzwania. Jak podkreśla europoseł PO Andrzej Buła, chodzi przede wszystkim o oszczędzanie wody i dbanie o jej jakość, a także o zapewnienie odpowiedniego finansowania odporności wodnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.