Komunikaty PR

Showroomy Kinnarps po metamorfozie

2023-03-21  |  01:00
Biuro prasowe
Kontakt
Aleksandra Krawsz
Kinnarps Polska

ul. Puławska 354/356
02-819 Warszawa
aleksandra.krawsz|kinnarps.pl| |aleksandra.krawsz|kinnarps.pl
+48 22 314 64 70
www.kinnarps.pl

Dwa największe salony wystawowe Kinnarps w Warszawie i Wrocławiu przeszły w ostatnim czasie całkowitą metamorfozę zgodnie z założeniami międzynarodowej koncepcji ekspozycyjnej. Również otwarty pod koniec lutego br. w budynku Format w Gdańsku showroom północnego oddziału firmy, mimo niewielkich rozmiarów, wpisuje się w nowy zamysł aranżacyjny.

Odświeżone ekspozycje w Warszawie i Wrocławiu oraz nowo otwarty showroom w Gdańsku prezentują ofertę wszystkich marek należących do Grupy Kinnarps uzupełnioną o nowości produktowe. Wspólna kolorystyka wszystkich salonów oraz elementy identyfikacji wizualnej są zgodne z najnowszym międzynarodowym konceptem ekspozycyjnym marki, który będzie stopniowo obejmować kolejne lokalizacje w Polsce i na świecie.

Celem nowego pomysłu aranżacyjnego jest zaproszenie gości odwiedzających ekspozycje Kinnarps w interesującą podróż, podczas której mogą odkryć korzyści płynące ze współpracy z firmą - od kompleksowej oferty, poprzez holistyczne podejście do ergonomii, przykłady projektowania trwałych, ponadczasowych rozwiązań, aż po korzyści społeczne, środowiskowe i ekonomiczne ze zrównoważonego rozwoju i obiegu zamkniętego oferowanych produktów oraz rozwiązań. Dodatkowo w największych ekspozycjach w Warszawie i Wrocławiu, uwzględniono przykłady aranżacji przestrzeni dla placówek edukacyjnych i sektora opieki, w których również specjalizuje się marka Kinnarps.

Przyjęliśmy wspólne wytyczne, jak powinny wyglądać wszystkie nasze salony ekspozycyjne na świecie, niezależnie od swojej wielkości czy lokalizacji. Jednolita i czytelna identyfikacja wizualna wzmacnia wizerunek naszej marki jako nowoczesnego i profesjonalnego dostawcy kompleksowych rozwiązań wnętrzarskich, a także gwarantuje klientom odwiedzającym nasz shoowroom jednakowo wysoki poziom obsługi. Nasze showroomy stanowią najbardziej widoczny element działalności firmy, dlatego zależy nam, aby były aktualną wizytówką naszych wartości oraz misji - Successful Interiors – komentuje Beata Osiecka, Prezes Zarządu Kinnarps Polska.

Kinnarps jako dostawca kompleksowych rozwiązań do środowiska pracy, doskonale zdaje sobie sprawę z aktualnych trendów dotyczących elastyczności rozwiązań aranżacyjnych. Odnowione showroomy Kinnarps prezentują perspektywę biura przyszłości z wieloma rozwiązaniami do pracy hybrydowej – od stanowisk indywidualnych, poprzez przestrzenie do zadań zespołowych i projektowych, po miejsca do spotkań online. Ekspozycja ułatwia poznanie wszystkich możliwości prezentowanych rozwiązań, wypróbowanie ich na miejscu i doświadczenie zalet oferowanych produktów.

Uznaliśmy, że teraz, gdy środowisko pracy podlega dynamicznym przemianom, jest najlepszy moment, aby przygotować nasze showroomy na kolejne wyzwania. Uważamy, że nawet w dobie Internetu, gdy meble można obejrzeć w sieci, nic nie zastąpi osobistego spotkania i przetestowania konkretnych rozwiązań w ciekawie zaprojektowanej przestrzeni. Wszystkie showroomy Kinnarps są inspirującymi i przyjaznymi miejscami spotkań, w których można najlepiej poznać wartość współpracy z nami – dodaje Aleksandra Krawsz-Kubica, Marketing & PR Director w Kinnarps Polska.

Dodatkowo, aby ułatwić gościom zapoznanie się z kompetencjami, doświadczeniem oraz zaangażowaniem zespołu ekspertów, pilotażowo w Warszawie został wprowadzony elektroniczny kalendarz do umawiania wizyt w showroomie: www.kinnarps.pl/showroomy-i-biura-handlowe/warszawa/

Kinnarps serdecznie zaprasza do odwiedzania swoich showroomów w nowej odsłonie!

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Kinnarps Polska
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę Biuro prasowe
2024-06-27 | 15:10

Przedsiębiorcy z sektora MŚP wybierają franczyzę

W 2017 roku Organizacja Narodów Zjednoczonych ustanowiła 27 czerwca Międzynarodowym Dniem Mikro, Małych i Średnich Przedsiębiorstw (MŚP). Warto przy tym wspomnieć, że
Handel Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa
2024-06-27 | 11:40

Lidl i WWF łączą siły w ramach międzynarodowego partnerstwa

Lidl, jeden z największych detalistów na świecie, oraz WWF, jedna z najbardziej znanych i niezależnych organizacji zajmujących się ochroną środowiska, ogłaszają nawiązanie nowego
Handel Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes
2024-06-27 | 09:45

Ryzyka w handlu detalicznym – jak nimi zarządzać, aby uodpornić biznes

Handel detaliczny należy do jednej z branż, którą bardzo szybko dotykają wszelkie perturbacje rynkowe – od ograniczeń w handlu, poprzez restrykcje znane z pandemii, aż po

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gospodarka

Przyspieszają prace nad zmianą ustawy o dochodach jednostek samorządu terytorialnego. Nowe przepisy mają wejść w życie na początku 2025 roku

Ministerstwo Finansów kończy prace nad nowymi przepisami dotyczącymi finansowania jednostek samorządu terytorialnego. Po prekonsultacjach ze stroną samorządową wkrótce prace nad projektem ustawy zostaną wpisane do prac rządu. – Robimy wszystko, żeby przepisy weszły w życie z początkiem przyszłego roku – mówi Hanna Majszczyk, podsekretarz stanu w Ministerstwie Finansów. Reforma jest konieczna, bo sytuacja finansowa samorządów pogorszyła się znacząco w ostatnich latach, głównie z powodu niekorzystnych zmian podatkowych. O ile w 2018 roku tylko 2 proc. JST prognozowało deficyt operacyjny, o tyle w 2023 roku była to już ponad połowa.

Konsument

Wypełnianie dokumentacji to nawet dwie trzecie czasu pracy lekarza. Inteligentne cyfrowe narzędzia zaczynają to zmieniać

Choć wykorzystanie cyfrowych narzędzi w opiece zdrowotnej rośnie, to wciąż papierologia jest zmorą dla personelu medycznego. Podobnie jak obowiązki administracyjne. – W zależności od specjalizacji wypełnianie niezbędnej dokumentacji może zajmować od jednej czwartej do nawet dwóch trzecich czasu, jaki lekarz ma na przyjęcie pacjenta – mówi Paweł Paczuski, współzałożyciel i prezes zarządu upmedic. Polski medtech opracował zasilanego AI inteligentnego asystenta lekarza, który istotnie przyspiesza ten proces. Ma to znaczenie szczególnie w diagnostyce, gdzie na opisy badań pacjenci czekają tygodniami, co przekłada się na skuteczność ich leczenia. W przyszłości ten proces będzie wspierany jeszcze silniej przez dalszy rozwój sztucznej inteligencji.

Ochrona środowiska

Nowe obowiązki przedsiębiorców dotyczące jednorazowych opakowań z plastiku. Takie regulacje zyskują duże poparcie społeczne

1 lipca wchodzą w życie nowe obowiązki dotyczące gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Przedsiębiorcy w gastronomii będą musieli oferować klientom alternatywne dla plastikowych opakowania wielorazowego użytku na żywność i napoje. Obowiązkiem staje się także stosowanie zakrętek i wieczek przymocowanych do butelek i kartoników, by ten cenny surowiec trafiał również do przetworzenia. Nowe wymogi to kolejne etapy wdrażania dyrektywy plastikowej, której celem jest ograniczenie ilości odpadów z tworzyw sztucznych zalegających na wysypiskach śmieci. W planach są kolejne regulacje, które mają sprawić, że opakowania staną się bardziej przyjazne dla środowiska. Globalne badania wskazują, że takie przepisy cieszą się dużym poparciem w społeczeństwach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.