Stuart łączy siły z Choice QR
Choice QR to działająca w 20 krajach, kompleksowa platforma SaaS (ang. Software as a Service) dla restauratorów, którzy pragną unowocześnić swoją działalność i wznieść ją na wyższy poziom. Dzięki aplikacji możliwa jest np. opcja bezkontaktowej obsługi w lokalu, podczas której zamówienie i płatność mogą być zrealizowane za pomocą urządzenia mobilnego po zeskanowaniu QR kodu. Na taką potrzebę zwróciło uwagę aż 45 proc. Polaków badanych w Adyen Retail Report’22, którzy potwierdzili, że nie chcą kontaktować się z kelnerem podczas wizyty w restauracji. Choice QR wspiera restauratorów jednak nie tylko w ofercie stacjonarnej, ale i w dowozach.
Przy pomocy przesłanych wcześniej zdjęć menu, aplikacja w 48 godzin tworzy kompleksową stronę, na której konsumenci mogą składać zamówienia z dostawą do domu. Co więcej, dzięki nawiązaniu tytułowej współpracy, narzędzie Choice QR jest od teraz kompatybilne z usługami Stuart, w tym opcją Dashboard, umożliwiającą restauratorom złożenie natychmiastowego zamówienia na szybką dostawę, bez potrzeby integrowania systemów IT. Ponieważ ChoiceQR działa również jako agregator zleceń, zamówienia ze wszystkich marketplace’ów, z którymi współpracuje dana restauracja, lądują w jednym miejscu. Aplikacja eliminuje potrzebę manualnego przepisywania danych, aby kurier wiedział, pod który adres dostarczyć zamówienie.
Usprawniając pracę restauratorów
– Współpraca Stuart z Choice QR to kolejny krok w naszym rozwoju w obszarze cyfrowego podejścia do logistyki miejskiej. Działając w duchu sustainability, skupiamy się na zapewnieniu najlepszych doświadczeń związanych z dostawą. Usprawniamy procesy, skracając średni czas ich realizacji. Liczymy, że dzięki nowej współpracy pomożemy kolejnym restauratorom zbudować lojalność wśród świadomych odbiorców – wyjaśnia Agnieszka Majewska, General Manager w Stuart.
Jak to działa w praktyce? Zamówienia składane z poziomu platformy trafiają do aplikacji biznesowej ChoiceQR lub bezpośrednio do systemu lokalu. Następnie to samo zamówienie przekazywane jest do kuchni, a kucharz może określić czas przygotowania potrawy. Wszystkie dane na bieżąco zapisywane są w statystykach, a aktualne zamówienia znajdują się na wspólnej liście. Na ostatnim etapie można poprosić klienta o opinię na temat procesu obsługi i jej jakości.
- Wspieramy restauratorów w kompleksowym uruchomieniu kanałów online bez prowizji. Współpracujemy już z takimi markami, jak sieć hoteli Holiday Inn, czy sieci restauracji Trattoria Rucola, Soto Sushi oraz Thai Wok - komentuje Tomasz Woźniak, Cofounder ChoiceQR. - Dzięki własnemu kanałowi sprzedaży online, cyfrowemu menu, zastosowaniu inteligentnych rozwiązań związanych z dostawami oraz współpracy z firmami IT-logistics, takimi jak Stuart, platforma pomaga zwiększyć zasięg i liczbę zamówień w restauracjach. To dla restauratorów bardzo ważne, szczególnie w obecnych czas kryzysu.
Dzięki połączeniu sił obu platform cała logistyka szybkich dostaw od Stuart jest usprawniona o kolejne, inteligentne i intuicyjne narzędzie, co sprawia, że proces od złożenia zamówienia po dostawę i płatność jest bardziej scentralizowany i przejrzysty.
O Stuart
Stuart to firma z branży logistyki technologicznej, która od momentu powstania w 2015 r. w Paryżu zrewolucjonizowała dostawy miejskie. Zaangażowany w dostarczanie logistyki dla zrównoważonego świata, Stuart łączy firmy różnej wielkości z wysokiej jakości kurierami, oferując wiodące w branży dostawy oparte na precyzji, szybkości i elastyczności. Jest to możliwe dzięki innowacyjnej technologii logistycznej i wiedzy operacyjnej, co pozwala globalnym detalistom i lokalnym firmom zaspokajać potrzeby swoich klientów w zakresie dostaw na żądanie, tego samego dnia i następnego dnia. Obecnie za pomocą platformy Stuart realizowane są miliony dostaw miesięcznie w 150 miastach we Włoszech, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Polsce. Stuart jest spółką zależną GeoPost. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.stuart.com/pl
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.