Komunikaty PR

Stuart łączy siły z Choice QR

2023-04-27  |  11:00
Biuro prasowe

Choice QR to działająca w 20 krajach, kompleksowa platforma SaaS (ang. Software as a Service) dla restauratorów, którzy pragną unowocześnić swoją działalność i wznieść ją na wyższy poziom. Dzięki aplikacji możliwa jest np. opcja bezkontaktowej obsługi w lokalu, podczas której zamówienie i płatność mogą być zrealizowane za pomocą urządzenia mobilnego po zeskanowaniu QR kodu. Na taką potrzebę zwróciło uwagę aż 45 proc. Polaków badanych w Adyen Retail Report’22, którzy potwierdzili, że nie chcą kontaktować się z kelnerem podczas wizyty w restauracji. Choice QR wspiera restauratorów jednak nie tylko w ofercie stacjonarnej, ale i w dowozach.

Przy pomocy przesłanych wcześniej zdjęć menu, aplikacja w 48 godzin tworzy  kompleksową stronę, na której konsumenci mogą składać zamówienia z dostawą do domu. Co więcej, dzięki nawiązaniu tytułowej współpracy, narzędzie Choice QR jest od teraz kompatybilne z usługami Stuart, w tym opcją Dashboard, umożliwiającą restauratorom złożenie natychmiastowego zamówienia na szybką dostawę, bez potrzeby integrowania systemów IT. Ponieważ ChoiceQR działa również jako agregator zleceń, zamówienia ze wszystkich marketplace’ów, z którymi współpracuje dana restauracja, lądują w jednym miejscu. Aplikacja eliminuje potrzebę manualnego przepisywania danych, aby kurier wiedział, pod który adres dostarczyć zamówienie.

Usprawniając pracę restauratorów

Współpraca Stuart z Choice QR to kolejny krok w naszym rozwoju w obszarze cyfrowego podejścia do logistyki miejskiej. Działając w duchu sustainability, skupiamy się na zapewnieniu najlepszych doświadczeń związanych z dostawą. Usprawniamy procesy, skracając średni czas ich realizacji. Liczymy, że dzięki nowej współpracy pomożemy kolejnym restauratorom zbudować lojalność wśród świadomych odbiorców – wyjaśnia Agnieszka Majewska, General Manager w Stuart.

Jak to działa w praktyce? Zamówienia składane z poziomu platformy trafiają do aplikacji biznesowej ChoiceQR lub bezpośrednio do systemu lokalu. Następnie to samo zamówienie przekazywane jest do kuchni, a kucharz może określić czas przygotowania potrawy. Wszystkie dane na bieżąco zapisywane są w statystykach, a aktualne zamówienia znajdują się na wspólnej liście. Na ostatnim etapie można poprosić klienta o opinię na temat procesu obsługi i jej jakości.

- Wspieramy restauratorów w kompleksowym uruchomieniu kanałów online bez prowizji. Współpracujemy już z takimi markami, jak sieć hoteli Holiday Inn, czy sieci restauracji Trattoria Rucola, Soto Sushi oraz Thai Wok - komentuje Tomasz Woźniak, Cofounder ChoiceQR. - Dzięki własnemu kanałowi sprzedaży online, cyfrowemu menu, zastosowaniu inteligentnych rozwiązań związanych z dostawami oraz współpracy z firmami IT-logistics, takimi jak Stuart, platforma pomaga zwiększyć zasięg i liczbę zamówień w restauracjach. To dla restauratorów bardzo ważne, szczególnie w obecnych czas kryzysu.

Dzięki połączeniu sił obu platform cała logistyka szybkich dostaw od Stuart jest usprawniona o kolejne, inteligentne i intuicyjne narzędzie, co sprawia, że proces od złożenia zamówienia po dostawę i płatność jest bardziej scentralizowany i przejrzysty.

O Stuart

Stuart to firma z branży logistyki technologicznej, która od momentu powstania w 2015 r. w Paryżu zrewolucjonizowała dostawy miejskie. Zaangażowany w dostarczanie logistyki dla zrównoważonego świata, Stuart łączy firmy różnej wielkości z wysokiej jakości kurierami, oferując wiodące w branży dostawy oparte na precyzji, szybkości i elastyczności. Jest to możliwe dzięki innowacyjnej technologii logistycznej i wiedzy operacyjnej, co pozwala globalnym detalistom i lokalnym firmom zaspokajać potrzeby swoich klientów w zakresie dostaw na żądanie, tego samego dnia i następnego dnia. Obecnie za pomocą platformy Stuart realizowane są miliony dostaw miesięcznie w 150 miastach we Włoszech, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Polsce. Stuart jest spółką zależną GeoPost. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.stuart.com/pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę Biuro prasowe
2025-07-14 | 00:15

Podwójne standardy w polityce handlowej UE – środki lustrzane lekiem na całe zło? - zaproszenie na debatę

Czy Europa konsekwentnie broni zdrowia swoich obywateli i wspiera zrównoważone rolnictwo? A może stosuje podwójne standardy, dopuszczając import żywności produkowanej przy
Handel Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl
2025-07-08 | 10:30

Cztery dni wyjątkowych okazji podczas Prime Day w sklepie Amazon.pl

Coroczne wydarzenie zakupowe Prime Day w sklepie Amazon.pl potrwa do 11 lipca na stronie amazon.pl/primeday. W tym roku po raz pierwszy w Polsce Prime Day to aż cztery dni
Handel Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty
2025-06-30 | 15:00

Edukacja sprzedawców alkoholu przynosi efekty

Polskie nastolatki piją zdecydowanie mniej alkoholu niż w latach ubiegłych. Sprzyja temu zmniejszona dostępność napojów alkoholowych dla osób niepełnoletnich, co

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Firma

Były prezes PGE: OZE potrzebuje wsparcia magazynów energii. To temat traktowany po macoszemu

Choć udział odnawialnych źródeł energii w miksie energetycznym Polski jest stosunkowo wysoki i rośnie, to ten przyrost jest chaotyczny i nierównomiernie rozłożony miedzy technologiami – wskazuje Forum Energii. Dodatkowo OZE potrzebują wsparcia magazynów energii, a zdaniem Wojciecha Dąbrowskiego, prezesa Fundacji SET, ten temat jest traktowany po macoszemu. Brak magazynów powoduje, że produkcja energii z OZE jest tymczasowo wyłączana, co oznacza marnowanie potencjału tych źródeł.

Infrastruktura

Wzrost wynagrodzeń ekip budowlanych najmocniej wpływa na koszty budowy domu. Zainteresowanie inwestorów mimo to nieznacznie wzrasta

Budowa metra kwadratowego domu w Polsce kosztuje od 5,55 do 6 tys. zł w zależności od województwa – wynika z najnowszych analiz firmy Sekocenbud. Najdrożej jest w Warszawie, gdzie cena za metr kwadratowy domu przekroczyła już 6,2 tys. zł. Na przyrosty kosztów budowy domu wpływają zarówno drożejące materiały budowlane, jak i wyższe wynagrodzenia pracowników. Inwestorzy nie rezygnują jednak z budowy domów jednorodzinnych, co ma związek m.in. z wciąż wysokimi cenami mieszkań czy też obniżką stóp procentowych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.