Komunikaty PR

Stuart łączy siły z Choice QR

2023-04-27  |  11:00
Biuro prasowe

Choice QR to działająca w 20 krajach, kompleksowa platforma SaaS (ang. Software as a Service) dla restauratorów, którzy pragną unowocześnić swoją działalność i wznieść ją na wyższy poziom. Dzięki aplikacji możliwa jest np. opcja bezkontaktowej obsługi w lokalu, podczas której zamówienie i płatność mogą być zrealizowane za pomocą urządzenia mobilnego po zeskanowaniu QR kodu. Na taką potrzebę zwróciło uwagę aż 45 proc. Polaków badanych w Adyen Retail Report’22, którzy potwierdzili, że nie chcą kontaktować się z kelnerem podczas wizyty w restauracji. Choice QR wspiera restauratorów jednak nie tylko w ofercie stacjonarnej, ale i w dowozach.

Przy pomocy przesłanych wcześniej zdjęć menu, aplikacja w 48 godzin tworzy  kompleksową stronę, na której konsumenci mogą składać zamówienia z dostawą do domu. Co więcej, dzięki nawiązaniu tytułowej współpracy, narzędzie Choice QR jest od teraz kompatybilne z usługami Stuart, w tym opcją Dashboard, umożliwiającą restauratorom złożenie natychmiastowego zamówienia na szybką dostawę, bez potrzeby integrowania systemów IT. Ponieważ ChoiceQR działa również jako agregator zleceń, zamówienia ze wszystkich marketplace’ów, z którymi współpracuje dana restauracja, lądują w jednym miejscu. Aplikacja eliminuje potrzebę manualnego przepisywania danych, aby kurier wiedział, pod który adres dostarczyć zamówienie.

Usprawniając pracę restauratorów

Współpraca Stuart z Choice QR to kolejny krok w naszym rozwoju w obszarze cyfrowego podejścia do logistyki miejskiej. Działając w duchu sustainability, skupiamy się na zapewnieniu najlepszych doświadczeń związanych z dostawą. Usprawniamy procesy, skracając średni czas ich realizacji. Liczymy, że dzięki nowej współpracy pomożemy kolejnym restauratorom zbudować lojalność wśród świadomych odbiorców – wyjaśnia Agnieszka Majewska, General Manager w Stuart.

Jak to działa w praktyce? Zamówienia składane z poziomu platformy trafiają do aplikacji biznesowej ChoiceQR lub bezpośrednio do systemu lokalu. Następnie to samo zamówienie przekazywane jest do kuchni, a kucharz może określić czas przygotowania potrawy. Wszystkie dane na bieżąco zapisywane są w statystykach, a aktualne zamówienia znajdują się na wspólnej liście. Na ostatnim etapie można poprosić klienta o opinię na temat procesu obsługi i jej jakości.

- Wspieramy restauratorów w kompleksowym uruchomieniu kanałów online bez prowizji. Współpracujemy już z takimi markami, jak sieć hoteli Holiday Inn, czy sieci restauracji Trattoria Rucola, Soto Sushi oraz Thai Wok - komentuje Tomasz Woźniak, Cofounder ChoiceQR. - Dzięki własnemu kanałowi sprzedaży online, cyfrowemu menu, zastosowaniu inteligentnych rozwiązań związanych z dostawami oraz współpracy z firmami IT-logistics, takimi jak Stuart, platforma pomaga zwiększyć zasięg i liczbę zamówień w restauracjach. To dla restauratorów bardzo ważne, szczególnie w obecnych czas kryzysu.

Dzięki połączeniu sił obu platform cała logistyka szybkich dostaw od Stuart jest usprawniona o kolejne, inteligentne i intuicyjne narzędzie, co sprawia, że proces od złożenia zamówienia po dostawę i płatność jest bardziej scentralizowany i przejrzysty.

O Stuart

Stuart to firma z branży logistyki technologicznej, która od momentu powstania w 2015 r. w Paryżu zrewolucjonizowała dostawy miejskie. Zaangażowany w dostarczanie logistyki dla zrównoważonego świata, Stuart łączy firmy różnej wielkości z wysokiej jakości kurierami, oferując wiodące w branży dostawy oparte na precyzji, szybkości i elastyczności. Jest to możliwe dzięki innowacyjnej technologii logistycznej i wiedzy operacyjnej, co pozwala globalnym detalistom i lokalnym firmom zaspokajać potrzeby swoich klientów w zakresie dostaw na żądanie, tego samego dnia i następnego dnia. Obecnie za pomocą platformy Stuart realizowane są miliony dostaw miesięcznie w 150 miastach we Włoszech, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Francji, Hiszpanii i Polsce. Stuart jest spółką zależną GeoPost. Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.stuart.com/pl

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie Biuro prasowe
2025-06-10 | 06:00

Posnet Evo – Jak przyspieszyć sprzedaż i oszczędzać pieniądze w Twojej firmie

Jako przedsiębiorca zapewne zauważasz, że cyfrowa transformacja to już nie tylko trend, ale konieczność. W dobie mobilności i dynamicznych zmian rynkowych, obsługa sprzedaży
Handel Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja
2025-06-06 | 14:00

Gadżety erotyczne z dostawą do domu – zamówienia rosną szybciej niż inflacja

7 czerwca obchodzimy Międzynarodowy Dzień Seksu – to doskonały moment, aby przyjrzeć się temu, jak zmieniają się zwyczaje Polaków związane z zakupem produktów
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników

Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.

Konsument

35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.

Problemy społeczne

Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu​ lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.