Summer Dog pachnący słońcem tylko w Żabce
Był Black Dog i Love Dog, teraz czas na Summer Doga! Klienci uwielbiają unikatowe, kolorowe hot dogi, którymi co jakiś czas zaskakuje ich Żabka. Dlatego – z okazji rozpoczynającego się lata i nadchodzących wakacji, a także z okazji przypadającego 4 lipca Dnia Hot Doga – Żabka wprowadza do swojej oferty limitowaną, „słoneczną” wersję tej ulubionej przekąski klientów. Summer Dog składa się z żółtej bułki i żółtej kiełbaski z dodatkiem mango. Do tego zestawu najlepiej pasują dwa nowe, wyjątkowe sosy Summer – słodki mango lub pikantny pomidor-mięta.
Hot dog to niekwestionowany król ciepłych przekąsek z oferty Żabki. W sumie w ub.r. sieć sprzedała prawie 74 mln hot dogów, a w najlepszym sprzedażowo dniu – ok. 370 tys. hot dogów, co 3 sekundy. Klienci sieci chętnie sięgają także po te unikatowe, kolorowe edycje, które w ofercie czasowej pojawiają się w Żabce, takie jak Black Dog czy różowy Love Dog.
Gdy głód wzywa – on przybywa
Summer Dog to unikalne połączenie żółtej bułki z dodatkiem kurkumy, żółtej kiełbaski z dodatkiem mango i kurkumy oraz dedykowanych sosów – Summer mango to słodki sos na bazie majonezu, pulpy mango i kardamonu, a pikantny sos Summer pomidor-mięta jest przygotowany na bazie pomidorów, papryczek jalapeno i habanero, z dodatkiem mięty.
Klienci sieci będą mieli także możliwość skomponowania własnej wersji słonecznego hot doga. Może się on składać z żółtej bułki, dowolnie wybranej kiełbaski lub parówki oraz dowolnego sosu. Podstawą tej przekąski może też być jasna bułka, dowolnie wybrana kiełbaska lub parówka oraz wyjątkowe sosy Summer.
Summer Dog będzie dostępny w ofercie Żabki do wyczerpania zapasów, w niższej cenie wraz z aplikacją Żappka. W dniu zakończeniu roku szkolnego Żabka zaprasza na słoneczne hot dogi nie tylko uczniów, organizując Happy Hours w godz. 9:00-13:00, w czasie których Summer Doga będzie można kupić w cenie 3,99 zł.
Słoneczny hot dog także w Żabce Nano
Summer Dogi w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie będzie przygotowywał także Robbie – robot stworzony specjalnie dla konceptu Żabka Nano w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji. Klienci sklepu autonomicznego będą mogli zamówić „klasycznego” hot doga w wersji max lub małego słonecznego hot doga z żółtą kiełbaską, kabanosem lub standardową parówką.
Żabka liderem oferty gastronomicznej
Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot dogi, panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. W kilkuset wybranych sklepach Żabka dostępne są także chrupiące przekąski #prostozpieca: frytki, nuggetsy z kurczaka czy pikantne stripsy z kurczaka. Nie brakuje także gorącej, świeżo mielonej kawy z ekspresu oraz innych ciepłych napojów. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe
E-commerce 2025 – Trendy, które zrewolucjonizują handel online
Zaczynają się zimowe wyprzedaże. Polakom towarzyszy na nich ROPO, ale też FOMO
Reduta jedynym centrum w stolicy z dwoma marketami spożywczymi!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
Konsumenci w sieci narażeni na długą listę manipulacyjnych praktyk sprzedażowych. Zagraniczne platformy wymykają się unijnym regulacjom
Wraz z pojawieniem się na polskim i europejskim rynku platform sprzedażowych spoza UE rośnie też liczba przypadków stosowania tzw. dark patterns, czyli manipulacyjnych technik sprzedażowych. Nowe regulacje UE – w tym rozporządzenie w sprawie jednolitego rynku usług cyfrowych oraz akt o usługach cyfrowych – mają lepiej chronić przed nimi konsumentów, a podmiotom stosującym takie praktyki będą grozić wysokie kary finansowe. Problemem wciąż pozostaje jednak egzekwowanie tych przepisów od zagranicznych platform, które wymykają się europejskim regulacjom. – To jest w tej chwili bardzo duże wyzwanie dla całego rynku cyfrowego, że w praktyce regulacje nie dotyczą w takim samym stopniu wszystkich graczy – mówi Teresa Wierzbowska, prezeska Związku Pracodawców Prywatnych Mediów.
Fundusze unijne
Europejscy młodzi twórcy w centrum polskiej prezydencji w Radzie UE. Potrzebne nowe podejście do wsparcia ich karier
Wsparcie startu kariery młodych artystów i debata nad regulacjami dla sektora audiowizualnego, które będą odpowiadać zmieniającej się rzeczywistości technologicznej – to dwa priorytety polskiej prezydencji w Radzie UE z zakresu kultury. Najbliższe półrocze będzie także okazją do promocji polskich twórców w państwach członkowskich i kandydujących, a współpraca z artystami z innych krajów ma pokazać, że kultura może łączyć i być platformą dialogu międzynarodowego.
Ochrona środowiska
Tylko 1 proc. zużytych tekstyliów jest przetwarzanych. Selektywna zbiórka może te statystyki poprawić
Wraz z nowymi przepisami dotyczącymi gospodarki odpadami od stycznia 2025 roku gminy w Polsce wprowadziły selektywną zbiórkę zużytych tekstyliów. To oznacza, że przykładowo zniszczonych ubrań nie można już wyrzucić do frakcji zmieszane. Część gmin wprowadza ułatwienia dla mieszkańców w postaci dodatkowych kontenerów. W innych mieszkańcy będą musieli samodzielnie dostarczyć tekstylia do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych (PSZOK).
Partner serwisu
Szkolenia
Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.