Komunikaty PR

Summer Dog pachnący słońcem tylko w Żabce

2023-06-20  |  10:00
Biuro prasowe

Był Black Dog i Love Dog, teraz czas na Summer Doga! Klienci uwielbiają unikatowe, kolorowe hot dogi, którymi co jakiś czas zaskakuje ich Żabka. Dlatego – z okazji rozpoczynającego się lata i nadchodzących wakacji, a także z okazji przypadającego 4 lipca Dnia Hot Doga – Żabka wprowadza do swojej oferty limitowaną, „słoneczną” wersję tej ulubionej przekąski klientów. Summer Dog składa się z żółtej bułki i żółtej kiełbaski z dodatkiem mango. Do tego zestawu najlepiej pasują dwa nowe, wyjątkowe sosy Summer – słodki mango lub pikantny pomidor-mięta.

Hot dog to niekwestionowany król ciepłych przekąsek z oferty Żabki. W sumie w ub.r. sieć sprzedała prawie 74 mln hot dogów, a w najlepszym sprzedażowo dniu – ok. 370 tys. hot dogów, co 3 sekundy. Klienci sieci chętnie sięgają także po te unikatowe, kolorowe edycje, które w ofercie czasowej pojawiają się w Żabce, takie jak Black Dog czy różowy Love Dog.

Gdy głód wzywa – on przybywa

Summer Dog to unikalne połączenie żółtej bułki z dodatkiem kurkumy, żółtej kiełbaski z dodatkiem mango i kurkumy oraz dedykowanych sosów – Summer mango to słodki sos na bazie majonezu, pulpy mango i kardamonu, a pikantny sos Summer pomidor-mięta jest przygotowany na bazie pomidorów, papryczek jalapeno i habanero, z dodatkiem mięty.

Klienci sieci będą mieli także możliwość skomponowania własnej wersji słonecznego hot doga. Może się on składać z żółtej bułki, dowolnie wybranej kiełbaski lub parówki oraz dowolnego sosu. Podstawą tej przekąski może też być jasna bułka, dowolnie wybrana kiełbaska lub parówka oraz wyjątkowe sosy Summer.

Summer Dog będzie dostępny w ofercie Żabki do wyczerpania zapasów, w niższej cenie wraz z aplikacją Żappka. W dniu zakończeniu roku szkolnego Żabka zaprasza na słoneczne hot dogi nie tylko uczniów, organizując Happy Hours w godz. 9:00-13:00, w czasie których Summer Doga będzie można kupić w cenie 3,99 zł.

Słoneczny hot dog także w Żabce Nano

Summer Dogi w Żabce Nano przy ul. Dobrej 54 w Warszawie będzie przygotowywał także Robbie – robot stworzony specjalnie dla konceptu Żabka Nano w oparciu o rozwiązania sztucznej inteligencji. Klienci sklepu autonomicznego będą mogli zamówić „klasycznego” hot doga w wersji max lub małego słonecznego hot doga z żółtą kiełbaską, kabanosem lub standardową parówką.

Żabka liderem oferty gastronomicznej

Żabka to największa sieć punktów gastronomicznych w Polsce. W jej ofercie znaleźć można hot dogi, panini, pizza wrapy, kanapki śniadaniowe focaccini oraz wiele słodkości – od croissantów, przez drożdżówki, donuty i pączki. W kilkuset wybranych sklepach Żabka dostępne są także chrupiące przekąski #prostozpieca: frytki, nuggetsy z kurczaka czy pikantne stripsy z kurczaka. Nie brakuje także gorącej, świeżo mielonej kawy z ekspresu oraz innych ciepłych napojów. Więcej informacji o ofercie można znaleźć na https://www.zabka.pl/zabka-cafe

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Handel Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów Biuro prasowe
2025-05-29 | 16:25

Komentarz rynkowy DPD Polska: sektor e-commerce – między presją cenową, a oczekiwaniami klientów

Usługi premium w cieniu presji cenowej Choć dostawy tego samego dnia były niegdyś zapowiadane jako jeden z najważniejszych kierunków rozwoju e-commerce i symbol
Handel Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej
2025-05-23 | 06:00

Marketplace MediaMarkt już dostępny w Polsce – nowa era zakupów i współpracy w branży elektroniki konsumenckiej

MediaMarkt, lider rynku elektroniki konsumenckiej w Europie, wkracza w nową fazę rozwoju na polskim rynku. Właśnie uruchomiono nowoczesną platformę marketplace, która po
Handel AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b
2025-05-14 | 08:30

AI w Sprzedaży B2B: Jak Automatyzacja i Dane Zmienią Przyszłość sprzedaży b2b

W 2025 roku skuteczność tradycyjnych technik sprzedaży, takich jak cold calling, spadła nawet poniżej 5%. Tymczasem większość polskich firm B2B nadal nie wdraża automatyzacji,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Motoryzacja

UE dąży do większej samodzielności w dostępie do surowców krytycznych. Częściowo pozyska je z recyklingu baterii

Zgodnie z aktem o surowcach krytycznych władze unijne dążą do zwiększenia niezależności w zakresie ich dostaw od Chin i innych krajów  trzecich. Do 2030 roku ze źródeł zewnętrznych ma pochodzić nie więcej niż 65 proc. rocznego zużycia każdego z surowców. Z kolei 25 proc. ma pochodzić z recyklingu. – Te cele nie są nadambitne, bo recykling to relatywnie młoda część gospodarki, więc legislacja, która narzuca te poziomy odzysku i recyklingu to jedno, a realia to drugie – mówi Paweł Jarski, prezes zarządu Elemental Holding. Podkreśla jednak, że Europa ma duży potencjał w zwiększeniu odzysku i przetwarzania cennych surowców

Konsument

Konsumenci doceniają działania firm na rzecz środowiska i społeczeństwa. Dla przedsiębiorstw to szansa na rozwój

Zrównoważony rozwój staje się coraz ważniejszym elementem strategii biznesowych firm. Podmioty wdrażające długofalową strategię ESG mogą liczyć na korzyści finansowe, większe zainteresowanie inwestorów oraz poprawę klimatu i społecznej akceptacji. Spółki i przedsiębiorcy, którzy realizują inwestycje zgodnie z najwyższymi standardami środowiskowymi i społecznymi otrzymali Diamenty Zrównoważonej Gospodarki podczas konferencji Sustainable Economy Summit.

Edukacja

Poziom kompetencji cyfrowych Polaków na bardzo niskim poziomie. Spowalnia to cyfryzację gospodarki i firm

Na tle mieszkańców innych państw UE poziom kompetencji cyfrowych Polaków utrzymuje się na bardzo niskim poziomie – wynika z ostatnich danych Eurostat. Niecała połowa deklaruje posiadanie przynajmniej podstawowych umiejętności cyfrowych, a 20 proc. – więcej niż podstawowe. Staje to na drodze do cyfryzacji gospodarki i zwiększenia produktywności przedsiębiorstw.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.